Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zintjuh Midartjuh!!!

Marocca
24-08-2003, 15:04

Wejowwwwwww je weet niet hoe blij ik ben !!!! :Iluvu: Toen ik HET NIEUWS( :hihi: ) hoorde :stout: Je hebt dus een geslaagde vakantie gehad en je vertelt me alle details he! :ego: En trouwens>zie je wel dat ik gelijk had :D Love you honey :blauwkus: http://www.bemine.com/categories/wedding/weds10.jpg joejoejoejoejoejoejoejoejoe :boogie: (volgend jaar dan insja allah) :D

SweetRose
24-08-2003, 16:09
ahhhhhhhhhhh lieverd inoeeeeeeeeee laf joe soooooooooooooo much thx thx thxxxx en jaaa ik heb meerendeeeeels jouw raad opgevolgd en wat ben ik blij da k da heb gedaan :hoera::goedzo: i owe you a big time girly ;)

Marocca
24-08-2003, 16:18
Origineel gepost door zin 'n midar ahhhhhhhhhhh lieverd inoeeeeeeeeee laf joe soooooooooooooo much thx thx thxxxx en jaaa ik heb meerendeeeeels jouw raad opgevolgd en wat ben ik blij da k da heb gedaan :hoera::goedzo: i owe you a big time girly ;) Jouw wens gaat in vervulling zou ik zeggen. :D ...Alhamdoelillah!! ;) En ik heb niets gedaan yoh...je had het zelf in handen en je hebt de juiste beslissing genomen :Iluvu: Wanneer gaat de wedding door...:stout: Ohja..thanx voor je smsje maar ik kan ni sturen :( Kwou je daarstrak bellen toen ik het hoorde trouwens...en dan kreeg ik dat bericht..toeval of toeval? :D

SweetRose
24-08-2003, 16:27
Biggggg toeval jaaaaah ....:D:D Friends 4 life remember ;) En van wie ben je het teweten gekomen??? :engel:

Ouidath
24-08-2003, 16:31

niet via mij:D

Marocca
24-08-2003, 16:32
Origineel gepost door zin 'n midar Biggggg toeval jaaaaah ....:D:D Friends 4 life remember ;) En van wie ben je het teweten gekomen??? :engel: Neej kging vanmorgen ff mijn mails checken en kdacht:kga ff op marokko.nl en kzag direct staan dat je verloofd bent! :Iluvu: *zucht* nu wil ik ook wel gaan verloven... :Iluvu: Enne wanneer vertel je me alles? :stout: Was de verloving een grooooooooooooot feest of gewoon simpel? :p

Marocca
24-08-2003, 16:33
Origineel gepost door Ouidath niet via mij:D eeeeeeeeeeeeeeeeeeey leef jij nog???? :eek: Hoe gaat het met jou? En ben jij dat op die avatar wella??? :Iluvu:

SweetRose
24-08-2003, 16:35
Origineel gepost door Marocca Neej kging vanmorgen ff mijn mails checken en kdacht:kga ff op marokko.nl en kzag direct staan dat je verloofd bent! :Iluvu: *zucht* nu wil ik ook wel gaan verloven... :Iluvu: Enne wanneer vertel je me alles? :stout: Was de verloving een grooooooooooooot feest of gewoon simpel? :p :D Kheb nog geen feest gegeven..Kheb alleen mijn jawoord gegeven..ik wil eerst mijn school afmaken dan pas tekenen en een grooooooot verlovingsfeest geven incha allah!! En verloof je toch zeg...dan doen we alles samen...kindjes die gelijktijdig geboren worden...samen ergens gaan enzo...hmmm a dream....:D:melig:

Marocca
24-08-2003, 16:39
Origineel gepost door zin 'n midar :D Kheb nog geen feest gegeven..Kheb alleen mijn jawoord gegeven..ik wil eerst mijn school afmaken dan pas tekenen en een grooooooot verlovingsfeest geven incha allah!! En verloof je toch zeg...dan doen we alles samen...kindjes die gelijktijdig geboren worden...samen ergens gaan enzo...hmmm a dream....:D:melig: insha allah lieverd!!! Ik ben echt sjow blij voor je!! En ik wens je verder alleen maar het beste toe!:blauwkus: Enne ik verloven...ik wil wel maar ik vrees dat ik nog wat zal moeten wachten :jammer: Maar toch...ghair insja allah! :o