Bekijk originele versie : welke make-up is het beste
PrincessBelle
16-02-2007, 14:44
Wat is volgens jullie het beste make-up merk, kies in de poll en licht je keuze toe...
fashion_lady
16-02-2007, 15:14
ik persoonlijk vind lancome teint idol ergg goed en sisley, ik heb ze allebei..lancome is goed voor als je iets wilt camoufleren op een slechte dag als je toevallig een puist heb of je hebt niet goed geslapen en je ziet er moe uit, sisley is erg goed die kun je zo op je gezicht aanbregen en niemand zal merken dat je iets op hebt..ze zijn wel allebei prijzig maar je moet het maar net voor over hebben
succes
PrincessBelle
16-02-2007, 15:21
maar dan heb je het alleen maar over de foundation, gebruik je de mascara oogschaduw blush etc ook van die merken of dat van een ander merk?
en bedankt voor je reactie
http://www.comparestoreprices.co.uk/images/yv/yves-saint-laurent-touche-eclat-instant-highlighter-2-5ml-.jpg
Rabatiya
16-02-2007, 17:22
Je vergeet het goedkope merk bij de kruidvat essence :haha:
Wallah die oogschaduw's en lipglossjes zijn echt leuk
Denhaagia
16-02-2007, 22:57
Vraagje zijn de producten van essence goed? :o
Ik vind Dior het beste met mascara en lipgloss
JaKweenie
17-02-2007, 14:42
Was een fervent gebruiker van alles wat maar van Lancome was qua makeup...
Maar heb een nieuwe obsessie nu; Chanel :D
Alhoewel... foundation van Chanel is goed voor de betere dagen... voor de mindere - wanneer je wat te verbergen hebt :hihi: - heb ik nog altijd een back-up van Lancome (mix nr. 3 en nr.5 - komt psies overeen met mijn tint)
Dus ik stem voor deze 2 :D
PrincessBelle
22-02-2007, 14:52
Dat merk ken ik niet...
fashion_lady
22-02-2007, 16:42
maar dan heb je het alleen maar over de foundation, gebruik je de mascara oogschaduw blush etc ook van die merken of dat van een ander merk?
en bedankt voor je reactie
ik gebruik mascara van lancome(1 van de beste wat mij betreft)hypnose, oogschaduw heb ik verschillende(ik koop heel vaak wat er uitkomt en wat ik mooi vind, maar ik gebruik meestal 1 kleur, donkerbruin van chanel..die is erggg goed en blijft heel de dag mooi op je oog zitten, ik gebruik verder een oogpotlood van lancome, blush van Dior en ik ben daar erg tevreden over..
Weddingdress
22-02-2007, 16:50
Merken zoals rimmel, dior, etc.. zeggen niet veel.....
het gaat om de inhoud van deze producten....zo gebruiken proffesionele visagisten deze merken nauwelijks maar echt proffesionele make-up met 'goede inhoud';)
Gossipgirl
22-02-2007, 17:02
Ik vind de foundation van Clinique echt een aanrader!
ik gebruik mascara, foundation, lipgloss van Loreal..
vind het echt een goede merk..
BetterThanU
23-02-2007, 17:18
ik gebruik M.A.C al jaren ...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.