Bekijk originele versie : mijn vrouw jou vrouw
power_girl
16-02-2007, 14:03
wie heeft het gisteren gezien...ik zat echt met open mond te kijken....!!
wat is die jonge vrouw erg...haar man mocht zijn eigen kleding niet eens pakken..!!
jah kleine stukje, was die vrouw nou echt zo netjes en schoon. Of deed ze nou maar alsof?
Want ik zag in een voorstukje dat de trap vies was, was dat nou van die jongen vrouw of van die andere....
Ik vond het wel raar hoe ze met haar man omging hoor, ik had medelijden met hem, hij durfde niets, was gewoon duidelijk bang voor haar...
Groetjes
Fat
power_girl
16-02-2007, 14:11
hij was echt bang voor haar..!!
het was die jonge vrouw die ze3ma zo netjes was..toen die andere vrouw ging schoonmaken was de trap heel erg vies en er lag een dikke laag stof op de tv en ze had een vieze ondergoed onder het bed gevonden..!!
maar die jonge vrouw was echt niet normaal..!!
faaatje66
16-02-2007, 14:12
ja wij zaten ook met open mond te kijken.. die vrouw heeft dwangneurose niet te geloven.. ze kwam binnen gelijk haar rekje op t aanrecht rechtzetten en die man standjes geven over de playstation meskiena ze tripte helemaal.. ik denk dat ze ook zware smetvrees heeft...
arme man zeg.. ze pakt zijn kleren uit de kast zodat de kast netjes blijft hahahahahaa....
linalina
16-02-2007, 14:12
wat is die jonge vrouw erg...haar man mocht zijn eigen kleding niet eens pakken..!!
ja klopt was echt zielig voor die man
zij was echt zo'n zeur Ik snap niet dat haar man dat pikt van haar
Haar huis zag er wel mooi uit moet ik zeggen
linalina
16-02-2007, 14:13
ja klopt was echt zielig voor die man
zij was echt zo'n zeur Ik snap niet dat haar man dat pikt van haar
Haar huis zag er wel mooi uit moet ik zeggen
power_girl
16-02-2007, 14:13
hahhahahahahahahaha ik en me broer hebben ons dood gelachen
als er iemand echt geestelijk ziek is ..... is het
ze heeft denk ik smet vrees en die man is gewoon een MIETJE....
en toen de regels werden veranderd wou ze naar huis...!!!
heb je gezien hoe ze alles ging controleren...en over die esperso als ik deze niet schoon kan maken koop je een nieuwe voor me..!!:hihi:
Kortjakje
16-02-2007, 14:19
Het was echt een smerig wijf. Ze deed alsof ze heel netjes en schoon was. Als je weet dat er vreemden bij je over de vloer komen dan maak je toch extra goed schoon. Nou dat was nie te merken aan die string en de rest van haar huis. Alleen haar kledingkasten waren netjes.
bij zo'n type verwacht ik echt dat ze er zelf helemaal tip top uitziet ..... nette kleding... verzorgde haren ........... dat was gewoon een slober..
al die energie die ze in het huis stopt mag ze in haar verzorging stoppen
3la viezerd
Hihi daar D8 ik ook al aan,wat zag ze eruit zeg.En die man van haar,hoe ze hem behandelde :maf2:
Felicity
16-02-2007, 14:38
en toen de regels werden veranderd wou ze naar huis...!!!
heb je gezien hoe ze alles ging controleren...en over die esperso als ik deze niet schoon kan maken koop je een nieuwe voor me..!!:hihi:
:haha:
Haar man was echt een schijterd .....wat een afknapper..ieuww
Hij keek echt met angstige ogen toen ze weer terug in de keuken was en alles controleerde. :loser:
Mozhima1
16-02-2007, 14:38
Heb zo te lezen wat gemist :hihi:
Pipi1900
16-02-2007, 14:43
ja ze zag er echt niet uit. ze heeft ook 4 kinderen van 4 verschillende mannen. ik begrijp wel waarom die andere 3 haar hebben verlaten. wat een gestoord wijf zeg. pffff..ik zou niet met zo'n iemand kunnen leven.
die vent van haar is echt een mietje....hij zat gewoon te rillen als een rietje als ze ergens over begon. ze heeft hem echt goed onder de duim. volgens mij was dat haar selectiecriteria...dat een man wel te onderdrukken moest zijn...dus toen heeft ze deze nejeth maar genomen.
tangia19
16-02-2007, 14:48
ik heb het ook gezien..eerste wat ik dacht is >>>ga aub wat aan je haar doen :hihi:
Pipi1900
16-02-2007, 14:56
wallhilah...dat dacht ik ook...doe wat aan dat hopeloze zwerverhaar van je...
Dat mens gebruikte gewoon dat programma om haar huis schoon te krijgen, de luie slons met haar dwangstoornis.
Zodra ze wist dat haar huis goed schoongemaakt werd, kapte ze gelijk ermee en wou ze gelijk naar huis. Zelf heeft ze geen ene reet uitgevoerd, bah.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.