Bekijk originele versie : zine n midar eve n vraagje
midar dat is toch bij kacita in marokko of ni ?
ik bedoel ik wil wel weten waar ik moe wezen als u trouwt :D
Is in ieder geval bij Driouch in de buurt, wat K weet..
SweetRose
24-08-2003, 14:42
hehe ja het is ni ver van...:D
je neemt de weg van nador hé
je rijdt voorbij Al aaroui, tiztoutin, driouch en dan heb je midar.....zo'n 80 km van Nador! :bril:
:D:D
Origineel gepost door zin 'n midar
hehe ja het is ni ver van...:D
je neemt de weg van nador hé
je rijdt voorbij Al aaroui, tiztoutin, driouch en dan heb je midar.....zo'n 80 km van Nador! :bril:
:D:D
ok en van af al hoceima is het dan ook ongeveer 60 a 70 km :D kben er langs gereden als t goed is als je naar nador rijd kom je er langs toch :)
SweetRose
24-08-2003, 14:48
Origineel gepost door NOURD1N
ok en van af al hoceima is het dan ook ongeveer 60 a 70 km :D kben er langs gereden als t goed is als je naar nador rijd kom je er langs toch :)
euhm van alhoceima is het zo'n...euhm...rond de 200 km ofzo...of iets minder of een beetje meer :D
of huur een helikopter en dan zet die jou af op onze stah...:D
euhm van alhoceima is het zo'n...euhm...rond de 200 km ofzo...of iets minder of een beetje meer :D
of huur een helikopter en dan zet die jou af op onze stah...:D
ik denk jou pa schiet me gelijk af met die shotguns die ze daar in huis hebbe :D nee ik rijd wel gewoon met auto kunnen we ook toeter als je van huis vertrekt piep piep pipi piep :giechel:
SweetRose
24-08-2003, 14:55
ik denk jou pa schiet me gelijk af met die shotguns die ze daar in huis hebbe :D nee ik rijd wel gewoon met auto kunnen we ook toeter als je van huis vertrekt piep piep pipi piep :giechel:
Neej joh..m'n pa ontvang iedereen met open arme :rolleyes::D...
En ja is goed..kom maar met de auto...hoe meer auto's hoe meer lawaai int centrum :hoera:
:hihi:
Neej joh..m'n pa ontvang iedereen met open arme :rolleyes::D...
En ja is goed..kom maar met de auto...hoe meer auto's hoe meer lawaai int centrum :hoera:
:hihi:
iz cool :)
maar wanneer ben je van plan om te trouwen eiglijk over een jaar of n paar jaar :)
SweetRose
24-08-2003, 16:10
iz cool :)
maar wanneer ben je van plan om te trouwen eiglijk over een jaar of n paar jaar :)
Volgend jaar eerst eeen groooooooot verlovingsfeeeest..en binne twee, drie jaar Het van het....trouwfeest :hoera:
Incha allah!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.