Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zine n midar eve n vraagje

NOURD1N
24-08-2003, 14:41

midar dat is toch bij kacita in marokko of ni ? ik bedoel ik wil wel weten waar ik moe wezen als u trouwt :D

Geitje
24-08-2003, 14:42
Is in ieder geval bij Driouch in de buurt, wat K weet..

SweetRose
24-08-2003, 14:42
hehe ja het is ni ver van...:D je neemt de weg van nador hé je rijdt voorbij Al aaroui, tiztoutin, driouch en dan heb je midar.....zo'n 80 km van Nador! :bril: :D:D

NOURD1N
24-08-2003, 14:47
Origineel gepost door zin 'n midar hehe ja het is ni ver van...:D je neemt de weg van nador hé je rijdt voorbij Al aaroui, tiztoutin, driouch en dan heb je midar.....zo'n 80 km van Nador! :bril: :D:D ok en van af al hoceima is het dan ook ongeveer 60 a 70 km :D kben er langs gereden als t goed is als je naar nador rijd kom je er langs toch :)

SweetRose
24-08-2003, 14:48

Origineel gepost door NOURD1N ok en van af al hoceima is het dan ook ongeveer 60 a 70 km :D kben er langs gereden als t goed is als je naar nador rijd kom je er langs toch :) euhm van alhoceima is het zo'n...euhm...rond de 200 km ofzo...of iets minder of een beetje meer :D of huur een helikopter en dan zet die jou af op onze stah...:D

NOURD1N
24-08-2003, 14:53
Origineel gepost door zin 'n midar euhm van alhoceima is het zo'n...euhm...rond de 200 km ofzo...of iets minder of een beetje meer :D of huur een helikopter en dan zet die jou af op onze stah...:D ik denk jou pa schiet me gelijk af met die shotguns die ze daar in huis hebbe :D nee ik rijd wel gewoon met auto kunnen we ook toeter als je van huis vertrekt piep piep pipi piep :giechel:

SweetRose
24-08-2003, 14:55
Origineel gepost door NOURD1N ik denk jou pa schiet me gelijk af met die shotguns die ze daar in huis hebbe :D nee ik rijd wel gewoon met auto kunnen we ook toeter als je van huis vertrekt piep piep pipi piep :giechel: Neej joh..m'n pa ontvang iedereen met open arme :rolleyes::D... En ja is goed..kom maar met de auto...hoe meer auto's hoe meer lawaai int centrum :hoera: :hihi:

NOURD1N
24-08-2003, 14:58
Origineel gepost door zin 'n midar Neej joh..m'n pa ontvang iedereen met open arme :rolleyes::D... En ja is goed..kom maar met de auto...hoe meer auto's hoe meer lawaai int centrum :hoera: :hihi: iz cool :) maar wanneer ben je van plan om te trouwen eiglijk over een jaar of n paar jaar :)

SweetRose
24-08-2003, 16:10
Origineel gepost door NOURD1N iz cool :) maar wanneer ben je van plan om te trouwen eiglijk over een jaar of n paar jaar :) Volgend jaar eerst eeen groooooooot verlovingsfeeeest..en binne twee, drie jaar Het van het....trouwfeest :hoera: Incha allah!!!