Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrienden worden met een meisje

praatjes
24-08-2003, 14:16

Dat kan niet, het is ondenkbaar :) Alleen wanneer een meisje bang is om hem te verliezen zegt ze dat...haha :D Ja toch :zweep:

Geitje
24-08-2003, 14:17
Yep, daar ben K et wel meej eens. Vriendschappen tussen mannen en vrouwen bestaan niej. Dr is altijd wel een bepaalde aantrekkingskracht tussen deze 2 seksen.

Miss_Banana
24-08-2003, 14:18
Wat een BLA! Als je vanaf het begin duidelijk bent t.o. elkaar, dan kun je ook geen valse verwachtingen scheppen! SIMPEL!

praatjes
24-08-2003, 14:23
Origineel gepost door Miss_Banana Wat een BLA! Als je vanaf het begin duidelijk bent t.o. elkaar, dan kun je ook geen valse verwachtingen scheppen! SIMPEL! Wallah dit blijft onder ons wat je nu zegt, ik zal het aan niemand door vertellen. Maar wees voorzichtig! Vertel dit niet aan zomaar iemand anders, hij zou je heel hard uitlachen. haha :D

Tweetylove

heb je deze topic niet eerder geplaatst???

Geitje
MagK misschien een eigen mening hebben, of niet? Das hoe K erover denk. Punt. Hoezo moet je duidelijk zijn tov elkaar? Met echte vriendschappen hoeft dat toch niet? Echte vriendschappen groeien. Je maakt je vriendinnen toch ook geen dingen van et begin duidelijk? Waarom niej? Omdat dat niej hoort bij een vriendschap... Vriendschappen ontstaan vanzelf, groeien tot iets moois... Als jij een jongen nog bepaalde dingen duidelijk moet maken voordat er iets van een vrienschap kan ontstaan is et dus geen echte vriendschap...

xxSAMIRxx
24-08-2003, 14:27
Origineel gepost door Geitje MagK misschien een eigen mening hebben, of niet? Das hoe K erover denk. Punt. Hoezo moet je duidelijk zijn tov elkaar? Met echte vriendschappen hoeft dat toch niet? Echte vriendschappen groeien. Je maakt je vriendinnen toch ook geen dingen van et begin duidelijk? Waarom niej? Omdat dat niej hoort bij een vriendschap... Vriendschappen ontstaan vanzelf, groeien tot iets moois... Als jij een jongen nog bepaalde dingen duidelijk moet maken voordat er iets van een vrienschap kan ontstaan is et dus geen echte vriendschap... ewa geitje, zullen we vrienden wordennnn....... :D :D

Geitje
24-08-2003, 14:31
Origineel gepost door xxSAMIRxx ewa geitje, zullen we vrienden wordennnn....... :D :D Haha, eeuh nou dat kan eigenlijk niej... eeuh.. ik... OKEEEEEEEEEEEEEEJ!!!:D

xxSAMIRxx
24-08-2003, 14:33
oke nu zijn we vriendennn :D

praatjes
24-08-2003, 14:33
Origineel gepost door xxSAMIRxx ewa geitje, zullen we vrienden wordennnn....... :D :D Haha :D Dierenvriend dat is wat jij bent :D

Fous
24-08-2003, 14:34
Wanneer een man en een vrouw in een dezelfde kamer zijn, dan is de derde persoon ieblies... Ik heb een aantal mannelijke vrienden, ik zorg er zelf voor dat er niet meer ontstaat dan vriendschap...

Geitje
24-08-2003, 14:34
Origineel gepost door praatjes Haha :D Dierenvriend dat is wat jij bent :D Nou en! Geiten hebben ook gevoel!:D

praatjes
24-08-2003, 14:41
Origineel gepost door Fous Wanneer een man en een vrouw in een dezelfde kamer zijn, dan is de derde persoon ieblies... Ik heb een aantal mannelijke vrienden, ik zorg er zelf voor dat er niet meer ontstaat dan vriendschap... Hahaha :D Niet in mijn situatie wanneer ik met een meisje alleen in een kamer ben, geloof me...op dat moment ben ik zelf eigenhandig Ieblies. Wil je ware vriendschap dan moetje het onderste uit de kan halen. haha :)