Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zelfde Trouwdatum

Pagina's : [1] 2

RanyaAsfoort
16-02-2007, 12:55

Goede morgen Dames. Ik moet even mijn situatie kwijt aan jullie. Hoop dat jullie even met me mee willen denken naar een oplossing. Insha’allah ga ik begin september trouwen. Nu heb ik alles al geregeld. Maaaarrrrr Jaa dames er is een Maaar Mijn vriendin gaat trouwen. Nu ben ik natuurlijk heeel blij voor haar. Maar wat doet ze. Ze heeft gewoon dezelfde dag gekozen als mij. Terwijl ze al weet dat die van mij al vast staat en alles al geregeld is. Zij heeft nog niets geregeld maar haar verloofde wil die dag omdat dat lekker s zo na de vakantie. Als je vriendinnen bent hou je daar rekening mee. Dan plan je hem of 2 weken eerder of 2 weken later. Maarja 2 weken eerder heb je nog te maken met de zomervakantie. 2 weken later heb je te maken met de Ramadan Haar verloofde vind het niet belangrijk genoeg om het te verzetten terwijl zij wel dat graag wilt. Zij had dan zoiets dan doe ik het na de Ramadan. Maar dat wou hij niet! Wat kunnen we doen om hem toch te overtuigen. Ik snap het echt niet.

Diaspora
16-02-2007, 12:57
Is het niet zo dat je rekening moet houden met 40 dagen voor de ramandan?

Diaspora
16-02-2007, 13:17
Heb gehoord dat dat eigenlijk niet mag, maar Allaho a3lam. Kan er iemand een daliel opzoeken?

MissMaghreb4eva
16-02-2007, 13:20
Heb gehoord dat dat eigenlijk niet mag, maar Allaho a3lam. Kan er iemand een daliel opzoeken? dat is voor mensen die alcohol drinken 40 dagen van te voren moet je stoppen

Diaspora
16-02-2007, 13:22

dat is voor mensen die alcohol drinken 40 dagen van te voren moet je stoppen Nee, Ik heb het niet over alcohol!!! Maar over dat je 40 dagen voor de ramadan niet meer kan trouwen, dit heb ik gehoord en allaho a3lam! Je mag toch ook niet in de ramadan trouwen??? Wat alcohol betreft Haraam is Haraam punt!, Ik weet dat alcohol je geest vervuild, en dat je 40 dagen lang een kafir bent ( heidene) maar lekker schijnheilig hoor, effe 40 dagen voor de ramadan stoppen met zuipen, en na de ramadan weer doorgaan met zuipen. Kan je jezelf dan moslim noemen???? :jammer:

Gordon
16-02-2007, 13:23
dat is voor mensen die alcohol drinken 40 dagen van te voren moet je stoppen Wat een onzin, dus 40 dagen voor de ramadan mag je wel alcohol drinken? Alcohol is verboden, of het nou 40 of 400 dagen voor de ramadan is.

MissMaghreb4eva
16-02-2007, 13:26
Nee, Ik heb het niet over alcohol!!! Maar over dat je 40 dagen voor de ramadan niet meer kan trouwen, dit heb ik gehoord en allaho a3lam! Je mag toch ook niet in de ramadan trouwen??? Wat alcohol betreft , Ik weet dat alcohol je geest vervuild, en dat je 40 dagen lang een kafir bent ( heidene) maar lekker schijnheilig hoor, effe 40 dagen voor de ramadan stoppen met zuipen, en na de ramadan weer doorgaan met zuipen. Kan je jezelf dan moslim noemen???? :jammer: waarom zou in de ramadan trouwen niet mogen? ik ken genoeg die getrouwd zijn in de ramadan, ik denk niet dat het haram is allahoe a3lam.. alleen zal wel moeiljik zijn overdag mogen ze elkaar niet aanraken :hihi:

RanyaAsfoort
16-02-2007, 13:26
Alcohol verhaal is onzin. het mag sowieso niet maar willen jullie die discussie over alcohol voortzetten in een andere topic. Thanks.

Dell
16-02-2007, 14:07
dit is nu ook wat ik me precies afvroeg....was ook van plan om mijn huwlijksdatum in september te prikken....maar midden nederland begint 3 september met school en de ramadan begint volgens andere op de 14 van september...dus vraag me af wanneer je dan wilt trouwen? Ik dacht of voor de zomervakantie of pas in oktober!

faaatje66
16-02-2007, 14:15
Goede morgen Dames. Ik moet even mijn situatie kwijt aan jullie. Hoop dat jullie even met me mee willen denken naar een oplossing. Insha’allah ga ik begin september trouwen. Nu heb ik alles al geregeld. Maaaarrrrr Jaa dames er is een Maaar Mijn vriendin gaat trouwen. Nu ben ik natuurlijk heeel blij voor haar. Maar wat doet ze. Ze heeft gewoon dezelfde dag gekozen als mij. Terwijl ze al weet dat die van mij al vast staat en alles al geregeld is. Zij heeft nog niets geregeld maar haar verloofde wil die dag omdat dat lekker s zo na de vakantie. Als je vriendinnen bent hou je daar rekening mee. Dan plan je hem of 2 weken eerder of 2 weken later. Maarja 2 weken eerder heb je nog te maken met de zomervakantie. 2 weken later heb je te maken met de Ramadan Haar verloofde vind het niet belangrijk genoeg om het te verzetten terwijl zij wel dat graag wilt. Zij had dan zoiets dan doe ik het na de Ramadan. Maar dat wou hij niet! Wat kunnen we doen om hem toch te overtuigen. Ik snap het echt niet. je vriendin moet hem overtuigen en zo niet dan is het niet anders..

DOUKALIA18
16-02-2007, 15:58
Je hebt genoeg andere data's om te kunnen trouwen, kunnen ze niet maken hoor om op dezelfde dag als jou de bruiloft te houden. Ik neem aan dat jullie aanwezig willen zijn op elkaars bruiloft dat gaat nu dus ook niet lukken en dat allemaal omdat je vriendin een koppige verloofde heeft! Je hoort inderdaad van Marokkaanse vrouwtjes dat het niet goed is om vlak voor de ramadan te trouwen. Zal wel bijgeloof zijn of zo I don't know.

-Bubbels-
16-02-2007, 16:08
waarom zou in de ramadan trouwen niet mogen? ik ken genoeg die getrouwd zijn in de ramadan, ik denk niet dat het haram is allahoe a3lam.. alleen zal wel moeiljik zijn overdag mogen ze elkaar niet aanraken :hihi: ik ken ook mensen die in de ramadan zijn getrouwd.. en zo ver ik weet mag dat gewoon.. maar jah verder moet je wel gewoon aan de regels houden he en vasten.. maar allahoe a3lam

loubiaaa
16-02-2007, 16:16
Heeft iemand mss daliel wat betreft die 40 dagen :)

gandora
16-02-2007, 16:29
Goede morgen Dames. Ik moet even mijn situatie kwijt aan jullie. Hoop dat jullie even met me mee willen denken naar een oplossing. Insha’allah ga ik begin september trouwen. Nu heb ik alles al geregeld. Maaaarrrrr Jaa dames er is een Maaar Mijn vriendin gaat trouwen. Nu ben ik natuurlijk heeel blij voor haar. Maar wat doet ze. Ze heeft gewoon dezelfde dag gekozen als mij. Terwijl ze al weet dat die van mij al vast staat en alles al geregeld is. Zij heeft nog niets geregeld maar haar verloofde wil die dag omdat dat lekker s zo na de vakantie. Als je vriendinnen bent hou je daar rekening mee. Dan plan je hem of 2 weken eerder of 2 weken later. Maarja 2 weken eerder heb je nog te maken met de zomervakantie. 2 weken later heb je te maken met de Ramadan Haar verloofde vind het niet belangrijk genoeg om het te verzetten terwijl zij wel dat graag wilt. Zij had dan zoiets dan doe ik het na de Ramadan. Maar dat wou hij niet! Wat kunnen we doen om hem toch te overtuigen. Ik snap het echt niet. het is een rotdatum want de meeste zijn dan nog op vakantie en een paar weken later heb je de ramadan. wat stom van die vent dat ie het niet wil verzetten het is maar een maand zit ie zo hoog dat ie zo lang niet kan wachten.:moe: als ze echt jou beste vriendin is gaat ze hem overhalen. dan maar zonder elkaar.

RanyaAsfoort
17-02-2007, 00:08

Nee hij heeft niets tegen mij. Ik kan juist goed met hem opschieten. Hij is een persoon dat veel naar zijn familie luisterd. Naar mijn weten een beetje te veel.

Pagina's : [1] 2