Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Amla olie

Pagina's : [1] 2

Iris3000
16-02-2007, 12:32

Ik heb gehoord dat je haar er sneller van groeit. Maar ik las op internet dat je haar er zwart/donker van kan worden? Klopt dat?

bella_
16-02-2007, 13:32
nooit van gehoord...

Farkoessa
16-02-2007, 13:33
maakt je haar zwaar en vettig, dat is wat ik me kan herinneren toen mijn moeder mijn haar nog kamde. En de geur is tijdelijk onweerstaandbaar en na een tijdje niet te luchten :bah:

..Batata..
16-02-2007, 13:48
Ik gebruik Yasminae Olie, Mijn haar is niet donkerder geworden, het is eerder lichter geworden maar dat zal wel komen door het wassen ( had het namelijk donker geverfd )..!!

Iris3000
16-02-2007, 13:53

mmm oke bedankt dames ik denk ook wat ze bedoelde op die site is dat van olie lijkt je haar ook wat donker te worden omdat het vettig wordt, dus ik denk dat ze dat bedoelde als ik er alleen aan denk dat het niet zo lekker ruikt, mmm ik weet niet of ik dat wel wil proberen dan haha

Iris3000
16-02-2007, 17:58
ik heb die amla olie dus gekocht bij de toko, maar nu staat er achterop: Mfd. 11/05 Is dat de houdbaarheidsdatum? Want als dat de houdbaarheidsdatum is, is die wel erg oud en ga ik hem echt niet gebruiken en morgen terugbrengen naar die toko :maf:

Iris3000
16-02-2007, 18:10
of maakt het niet uit?

S0umaYa
16-02-2007, 19:39
# Jaa klopt is heel goed voor je haren,, word je haar steviger van en groeit beter,, en jaa het is olie en dus je haar word er donkerder van.. Ik doe het altijd in als ik net heb gedoucht,, gwn in nat haar..!!( niet te veel, anders word je haar vettig )

OmniaCadunt
16-02-2007, 20:12
Dat is om je haar sneller te laten groeien? Dan kun je net zo goed olijfolie en knoflook in je haar smeren.

Goodwife
16-02-2007, 20:44
knoflook en olieolie mengen wat doe jemet die knoflook................mixen?? kusz

tetounia88
16-02-2007, 22:23
# Jaa klopt is heel goed voor je haren,, word je haar steviger van en groeit beter,, en jaa het is olie en dus je haar word er donkerder van.. Ik doe het altijd in als ik net heb gedoucht,, gwn in nat haar..!!( niet te veel, anders word je haar vettig ) dat amla olie moet je toch opdoen voor het douchen juist.... of heb ik het juis verkeerd? en het heeft een sterke geur, hoe kan je dat dan volhouden heel de dag ermee lopen?

insaf18
16-02-2007, 22:27
ik heb die amla olie dus gekocht bij de toko, maar nu staat er achterop: Mfd. 11/05 Is dat de houdbaarheidsdatum? Want als dat de houdbaarheidsdatum is, is die wel erg oud en ga ik hem echt niet gebruiken en morgen terugbrengen naar die toko :maf: Wat is juist amla olie..? want ik gebruik een olie.. Komt uit pakistan of zo iet en wa is toko??? want de geur is afschuwelijk.. Kheb het één maal gebruikt.. maar kwil zooo graag lang haar.; en kan ni wachten terug antwoorden hé:D :kus:

OmniaCadunt
16-02-2007, 22:36
knoflook en olieolie mengen wat doe jemet die knoflook................mixen?? kusz Check dit voor meer informatie: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1281773

Iris3000
16-02-2007, 22:42
Wat is juist amla olie..? want ik gebruik een olie.. Komt uit pakistan of zo iet en wa is toko??? want de geur is afschuwelijk.. Kheb het één maal gebruikt.. maar kwil zooo graag lang haar.; en kan ni wachten terug antwoorden hé:D :kus: ja amla olie is een olie uit india http://www.amlaoil.com/amla-product/amlahairoil.asp het is goed voor je haar, maakt je haar sterker, glanzender en ze zeggen dat je haar er sneller van gaat groeien en een toko is zo een winkeltje waar ze allemaal exotische producten verkopen zoals haarproducten, etenswaren etc. meestal zijn het surinaamse, chinese, pakistaanse etc. eigenaren maar het heeft inderdaad een hele aparte geur :) ik ga het zondag op mn haar doen, uurtje laten inwerken en dan mn haar wassen

Iris3000
16-02-2007, 22:45

http://www.ishopindian.com/shop/files/proddetailimages/d_982.gif

Pagina's : [1] 2