Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe Zouden Jullie Je Huis Inrichten

Pagina's : [1] 2

hadja1983fatoch
16-02-2007, 10:25

ik zou het marokaans-arabisch achtig maar ook modern. Wat zouden jullie doen of wat hebben jullie:maf2: :maf2: :maf2:

hadja1983fatoch
16-02-2007, 11:00
niemand

hadja1983fatoch
16-02-2007, 11:18
echt niemanddddddddd

hadja1983fatoch
16-02-2007, 11:21
kom op dames en heren jullie hebben vast wat te melden

Blondje_23
16-02-2007, 11:27

ik zou de muren creme doen en de vloer vrij donker houden. Wel parket of laminaat. de banken zou ik ook wit of creme doen en koloniale meubels denk ik. En mooie gordijnen en kussentjes en kaarsen, hou van gezelligheid..

hadja1983fatoch
16-02-2007, 11:46
ik zou de muren creme doen en de vloer vrij donker houden. Wel parket of laminaat. de banken zou ik ook wit of creme doen en koloniale meubels denk ik. En mooie gordijnen en kussentjes en kaarsen, hou van gezelligheid.. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IIK OOKKKK DAT IS MOOI ALLEEEN IK WIL VAN DIE APARTE LEUKE MAROKKAANS ARABISCHE BANKEN LAMPEN ENZ, MAAR VERDER HETZELFDE ALS JOU SMAAK. DE MUREN DE GROND PRECIES WIL IK DAT OOK:maf2: :banana:

hadja1983fatoch
16-02-2007, 11:47
WIE nog meeeeeeeeeeeeer ik wil horen want krijg namelijk binnenkort een huis.

alhob_3adab
16-02-2007, 11:50
gwoon gezellig, natuur-bruintinten, bank met losse kussentjes, gedrapeerde gordijnen, veel kaarsen slaapkamer: grijsblauw en wit, hemelbed, verschillende texturen, schapenvacht op de vloer, lichte vloer, grijsblauwe muren badkamer: mahoniemeubels, ingelijste spiegels, beige accesoires keuken, witte kastjes, zwart marmeren blad

hadja1983fatoch
16-02-2007, 11:52
gwoon gezellig, natuur-bruintinten, bank met losse kussentjes, gedrapeerde gordijnen, veel kaarsen slaapkamer: grijsblauw en wit, hemelbed, verschillende texturen, schapenvacht op de vloer, lichte vloer, grijsblauwe muren badkamer: mahoniemeubels, ingelijste spiegels, beige accesoires keuken, witte kastjes, zwart marmeren blad ZOOOOOOOOOO ECHT EEN MOOIE SMAAK ECHT PRACHTIG OOK ECHT MIJN STYL ALLEEN ALS JE DIE HUIS BIJNA KRIJGT WEET JE HET NIET MEER: DUUUUS JULLLIE HELPEN ME ECHT BEDANKT:maf2: :goedzo:

hadja1983fatoch
16-02-2007, 11:53
nog meeer nog meeeerrrrr wie wie wie weet er nog leuke dingen en waar je ze kan kopen dat ook graag

alhob_3adab
16-02-2007, 11:54
ZOOOOOOOOOO ECHT EEN MOOIE SMAAK ECHT PRACHTIG OOK ECHT MIJN STYL ALLEEN ALS JE DIE HUIS BIJNA KRIJGT WEET JE HET NIET MEER: DUUUUS JULLLIE HELPEN ME ECHT BEDANKT:maf2: :goedzo: ach ja een mens wilt zoveel, badkamer lijkt me ook leuk in zwart en fuschia slaapkamer, zou ook heel mooi zijn in helemaal wit, maar ja om het niet al te romantisch en meisjesachtig te houden ( rekening houdend met je partner) zou ik er die zachte kleur bij doen

alhob_3adab
16-02-2007, 11:55
accesoires ( banken, lampen, ...) in riet passen ook in elk interieur. Een aubergine lounge bank kijkt me ook heel gezellig, of zo'n leuke loveseat een mooie kaptafel en grote spiegel in de slaapkamer maakt het geheel af

hadja1983fatoch
16-02-2007, 11:57
ach ja een mens wilt zoveel, badkamer lijkt me ook leuk in zwart en fuschia slaapkamer, zou ook heel mooi zijn in helemaal wit, maar ja om het niet al te romantisch en meisjesachtig te houden ( rekening houdend met je partner) zou ik er die zachte kleur bij doen WIL JIJ ME HELPEN MET INRICHTEN AHHAHAHAHAH ECHT MMOOOOII:banana:

hadja1983fatoch
16-02-2007, 11:58
accesoires ( banken, lampen, ...) in riet passen ook in elk interieur. Een aubergine lounge bank kijkt me ook heel gezellig, of zo'n leuke loveseat een mooie kaptafel en grote spiegel in de slaapkamer maakt het geheel af JAAAA waar denk je dat ik daat kan halen en voor een mooie prijs hoeft niet al te goedkoop

alhob_3adab
16-02-2007, 11:58

WIL JIJ ME HELPEN MET INRICHTEN AHHAHAHAHAH ECHT MMOOOOII:banana: tuurlijk je zegt et maar ;)

Pagina's : [1] 2