Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : als enigste meisje zijn

Pagina's : [1] 2 3 4

SaMiax
24-08-2003, 12:06

in dit geval niet je ma meetellen :D.. Als enigste meisje thuis kan soms zooooooooooooooo klote zijn! daar zit je dan.. tussen een paar irritante broertjes of broers.. ze laten je allerlei klusjes doen omdat jij het MEISJE bent dus ze verwachten dat je hun goed 'verzorgt'zehma.. en + je moet alles thuis doen.. als je ma een keertje ziek is of ze is er een paar daagjes niet dan ben jij de 'moeder' :rolleyes:... je moet koken... opruimen en weet k het allemaal.. als je geen meisje bent dat kaffza is maar een http://www.click-smilies.de/sammlung/tiere/animal-smiley-034.gif .. wajouw dan msiettie fiha :hihi:.. als je zusjes hebt dan kunnen ze je be3da helpen met alles.. ( na een paar stoten en dreigementen) tenzij jullie heeeeeel erg goed met elkaar kunnen opschieten.. maar dat betwijfel ik :D... so dat was et.. et moest eruit :o... :zwaai:

Geitje
24-08-2003, 12:08
Hahaha, jij bent echt de pineut..! Kben blij dat K de oudste ben, en niet tig broers heb.. Heb 1 irri broertje, fjoee... Ben ook blij dat er daarbij is gebleven:D

Lady_moi
24-08-2003, 12:09
ik ben ook enigste meiske thuis ma mijn broers dwingen me nooit om iets te doen tis eerder mijn ma die da zeg "doe dit doe dat welke man ga u later nemen mijn dochter doe nix" en al die shit

just_fouad
24-08-2003, 12:09
ik vind mooi

SaMiax
24-08-2003, 12:11

Origineel gepost door Geitje Hahaha, jij bent echt de pineut..! Kben blij dat K de oudste ben, en niet tig broers heb.. Heb 1 irri broertje, fjoee... Ben ook blij dat er daarbij is gebleven:D wahhh ik ben de oudste thuis.. (alleeenn lijkt et meestal wel alsof ik de jongste ben ).. dus extra verantwoordelijk heid hé.. en samia.. dat hoor ik ook altijd van me ma :hihi:

moiself
24-08-2003, 12:12
ahhh wij hebben 5 meiden inc me nu zijn er 3getrouwt alleen ik en mn zus en 3 broers :D

C_OUJDIA
24-08-2003, 12:14
Pff...Dodelijk lijkt me dat... Ben ook als enigste meisje thuis maar dat wil niet zeggen dat ik hun vuile klusjes(ook al is het een irri broertje en een Broer) ga doen..Be7rha nthalla fi rasi...:D

BENTGHATAR
24-08-2003, 12:15
Me broers zijn ook zoo..:kwaad:..............ze zeggen altijd tegen mij ga dat doen en als ik vraag waarom: Je bent een Meisje>:jammer:..........maar ik doe het nooit en jah dan zeggen ze Msitiie fiha.............. maar gelukkig heb ik een oudere zus, die bijna alles doet.........Ik kijk meestal toe.:hihi:

SaMiax
24-08-2003, 12:17
Origineel gepost door C_OUJDIA Pff...Dodelijk lijkt me dat... Ben ook als enigste meisje thuis maar dat wil niet zeggen dat ik hun vuile klusjes(ook al is het een irri broertje en een Broer) ga doen..Be7rha nthalla fi rasi...:D wallah illa.. 3andek elhak :goedzo:... tis niet dat me broertjes zeggen: doe dit en doe dat voor me.. ( al begint die van 16 wel te commanderen :rolleyes: ) maar toch.. :jeweetog:

Geitje
24-08-2003, 12:17
Origineel gepost door SaMiax wahhh ik ben de oudste thuis.. (alleeenn lijkt et meestal wel alsof ik de jongste ben ).. dus extra verantwoordelijk heid hé.. en samia.. dat hoor ik ook altijd van me ma :hihi: Kijk Marokkaanse broers/broertjes kunnen dingen niej lief vragen: 'Oh zus, wil je alsjeblieft even mijn kleren opvouwen' Dat zou k heus wel doen. Maar als et er zo uit komt : 'Ga mijn kleren vouwen' Oh neej, daar kan ik zo slecht tegen.. Kijk K em dodelijk aan.. en zeg: Doe et zelf nerd.

Ladyx1983
24-08-2003, 12:18
k ben oudste en herken me zelf in t verhaal :maf2: ook al heb k maar 1broertje heb k wel 3 sweeeeeet:verliefd: zusje :verliefd: but i love them :Iluvu:

SaMiax
24-08-2003, 12:19
Origineel gepost door Geitje Kijk Marokkaanse broers/broertjes kunnen dingen niej lief vragen: 'Oh zus, wil je alsjeblieft even mijn kleren opvouwen' Dat zou k heus wel doen. Maar als et er zo uit komt : 'Ga mijn kleren vouwen' Oh neej, daar kan ik zo slecht tegen.. Kijk K em dodelijk aan.. en zeg: Doe et zelf nerd. hhahaha.. ga me kleren vouwen komt er be3da nog goed uit.. me broertje praat zo... tarr alla bent kiedaira.. rohie rohie dirilie men nakoel.. die krijgt gelijk een stoot voluit op his pretty face

just_fouad
24-08-2003, 12:19
ze slaan elkaar soms de harsens in :D

Lady_moi
24-08-2003, 12:20
ik haat het vooral als mijn broer gaat stoken bij mijn ma da ik nix doe wayow altijd ruzie met hem hij is jonger mja moederskindje :D

SaMiax
24-08-2003, 12:21

Origineel gepost door BENTGHATAR Me broers zijn ook zoo..:kwaad:..............ze zeggen altijd tegen mij ga dat doen en als ik vraag waarom: Je bent een Meisje>:jammer:..........maar ik doe het nooit en jah dan zeggen ze Msitiie fiha.............. maar gelukkig heb ik een oudere zus, die bijna alles doet.........Ik kijk meestal toe.:hihi: :eek: Ik voel met je mee :hihi:...faya voor je zus hoor :giechel:.. als je mijn zusje was dan zou ik je bij je haren trekken en de grond mee boenen :D..

Pagina's : [1] 2 3 4