Bekijk originele versie : waarom ben ik zo stom geweest??liefde kan je gek maken....
selem allemaal ik wilde eve mijn hartje luchten..bij deze dan.
ik voel me zoooooooo klote joh ik begrijp mezelf echt niet.
hoe heb ik zo stom kunnen zijn??????
nou het gaat allemaal om een jongen met wie ik dus een tijdje ging (1 jaar) eerste vriend van mij en ja meiden en BOYS eerste liefde vergeet je moeilijk..
nu op een gegeven moment deed hij heel vaag hij ginmg met meiden weg minder tijd voor me had geen afspraken meer. hij hield totaal geen rekening meer met me.
dus ik had er geen zin meer in en liet het ook merken vertelde m dat het over is maar hij wilde absoluut niet ik was natuurlijk veel te zwak om voorgoed bij m weg te gaan.
ik geloofde m steeds weer totdat de zomer kwam ging hij weg naar marokko dus we hadden elkaar 3 maandan niet gezien.
wat ik niet begreep was dat hij me elke dag belde vanuit marokko...ik was boos op m we hadden niet eens afscheid genomen.
ik wilde gewoon duidelijkheid krijgen zodat alles helder werd voor mij....deed me zoveel pijn toen ik hoorde dat ie weg was via via nog wel komt hard aan.
nog wel een jongen van 24 dan denk ik bij mezelf genoeg spelletjes gehad. ik heb m nooit wat aangedaan heb altijd UREN lopen wachten op HEM.
omdat hij me misschien eve was vergeten en ondertussen stiekem met een ander wijf was.
nu komt het ergste ONDANKS ALLES:ben ik gewoon weer naar m gegaan afgesproken dus nadat hij weer in nl was, paar weekjes terug ja.
ik had het een beetje verwerkt om m echt los te laten had m toch een lange tijd niet gezien...
en ja blijkbaar kwam door die date van ons alle gevoelens weer naar boven , de manier waarop hij tegen me praatte was zo anders..
alles leek zo echt ik was weer in love...
hij ook dacht IK dus nou allemaal schijn bedriegd.
ik heb m 3 weken nu niet gezien sinds hij hier weer is, hij belt weer wanneer hij WIL
maakt geen tijd vrij voor mij, belt niet eens meer NIETS!
het doet me zo pijn! waarom nou??
wat heb ik mezelf aagedaan?
ik hield mezelf al die tijd voor de gek :(
hij doet gewoon alsof we wat hebben nu nog
en het ergste is dat ik m laatst belde en toen nam een meid op ZIJN EX!
ik werd gek ze maakte nog een praatje met me door de tel dacht bij mezelf **** YOU!
wat doe je met m?
ach ik mocht niet eens in zijn tel kijken laat staan opnemen en zij nam op??
deed me erg pijn..
in ieder geval mensen ik weet het niet meer...
iedereen zegt dat ik m moet laten gaan verdien veeel beter dan zo'n sukkel.
maar ja mijn hart heeft hij gestolen die wil ik weer TERUG!
ik zal m insjallah los kunnen laten en voor een ander gaan bedoel genoeg mensen ontmoet die serieus kunnen zijn die voor een toekomst gaan! enne ga er nu wel voor als het klikt zeg ik meteen kom naar mijn ouders!!
heb geen zin om weer gekwets te worden!
mohiem sorry voor mijn bulshit verhaal maar ben echt blij dat ik het kwijt kon hoop op reacties van jullie !!!
wat moet ik doen??
kusje.
Bachelorette
24-08-2003, 01:20
Zodra je van iemand niet in zijn/haar mobiel mag kijken, dan weet je genoeg!
Beter als je gewoon afstand van hem neemt, want aan jouw verhaal te lezen is het duidelijk dat hij met je speelt
Lady_moi
24-08-2003, 01:20
tar liefde is zbel de enigste wat ge ermee krijgt is pijn en verdriet
no love for me
hardcore for life
Dounia81
24-08-2003, 01:23
he meid
ik merk dat deze jongen weet dat je hem toch steeds terug neemt daarom doet hij je dit aan. Meid laat het los ook als is het moeilijk maar je verdient beter.
neem afstand van hem en laat merken dat je het meent want hij neemt je niet serieus
ik wens je iemand toe die goed voor je is en die serieus is maar met deze gozer moet je kappen meid.
sterkte in deze situatie
grt
dounia
ach meisje, dat heeft bijna iedereen wel's meegemaakt, je moet gewoon kijken wie de beste bij jou past, iemand die jou gevoelns begrijpt en met wie je goed kan opschieten, players en slechte mannen moet je gewoon dumpen als een stukje vuil.
het leven gaat gewoon door en je zult zeker een leuke jongen ontmoeten die jij echt verdient
:zwaai:
LieveMeisje
24-08-2003, 01:25
Origineel gepost door Solid
ach meisje, dat heeft bijna iedereen wel's meegemaakt, je moet gewoon kijken wie de beste bij jou past, iemand die jou gevoelns begrijpt en met wie je goed kan opschieten, players en slechte mannen moet je gewoon dumpen als een stukje vuil. die jij echt verdient
het leven gaat gewoon door en je zult zeker een leuke jongen ontmoeten :zwaai:
:goedzo:
Origineel gepost door MissAmani
Zodra je van iemand niet in zijn/haar mobiel mag kijken, dan weet je genoeg!
Beter als je gewoon afstand van hem neemt, want aan jouw verhaal te lezen is het duidelijk dat hij met je speelt
Zodra iemand een haramrelatie begint, dan is het duidelijk dat die persoon alleen wil spelen.
s_soumaya18
24-08-2003, 01:38
DUMPEN DIE HANDEL, HIJ SPEELT DUIDELIJK MET JE
JE VIND ZEKER WEL INCHA ALLAH IEMAND DIE VEEL BETER VOOR JE ZAL ZIJN
VEEL SUCCES
KUSJES NADIA
Meid,
heb je verhaal gelezen, het is natuurlijk niet makkelijk maar je zal hem ooit wel achter je laten ... als je wilt kunnen we effe via pm verder,
groetjes :zwaai:
Miss_Glitter
24-08-2003, 01:43
jah...je moet m los laten....you deserve much better...
hij speelt met je gevoelens...en daar moet je een eind aan maken...
het zal pijn doen maar je bent beter af zonder een gezoer die je aan het lijntje houdt :(
succes en don't lett him mess with you :)
Jeblia_Tetouania
24-08-2003, 05:01
Liefde is klote maar jah als een jongen met je gevoelens speelt moet je hem gewoon dumpen en sowieso als je als vriendin niet eens in zn tellie mag kijken dan weet je eigelijk al genoeg dan verbergt hij dus wat voor je.
ik begrijp echt niet waarom jongens meisjes nog verdriet doen als je op begin weet dat je een meisje alleen pijn en verdriet gaat doen waarom begin je eraan echt tfoe op die jongen maar jah meid thallay en succes inshallah komt alles goed!!!!!
Sjabakkia
24-08-2003, 07:43
Lieverd,
Zo te horen, verdien je veeeeeeeeeeeeeeel beter!! Als je er nu al geen goed gevoel over hebt, hoe moet het dan verder?
Dump die handel, want k weet zeker dat Allah je beter gunt!!
Ciao,
Sjabakkia..
Lady_moi
24-08-2003, 11:10
Origineel gepost door Najib26
Zodra iemand een haramrelatie begint, dan is het duidelijk dat die persoon alleen wil spelen.
touché
Jenny, kheb je een pm'tje gestuurd... Lees et maar ff door.:D
Lady_moi
24-08-2003, 11:56
ze is offline
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.