Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : tfoe!! Mgahrba doen echt alles voor geld!!

mocro4life16
24-08-2003, 01:05

Tfoee!! ik las net op maghreb.nl een stukje over Fons S, beter bekend als de ex-directeur van psv. die sex had met minderjarige in een park, waarvoor hij ze betaalde!! :kwaad: en kijk wat er op maghreb.nl erover staat : medio vorig jaar startte de politie een groot onderzoek naar de activiteiten van jonge schandknapen op de ontmoetingsplaatsen. Uit onderzoek kwam naar voren dat het merendeel van de jongeren die zich lenen voor betaalde sex, Marokkaans zijn. :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: tfoe die Mgharbaaa!! je hebt ze overal in alle soorten en alle maten!! en ohja, het allerbelangerijkste ben ik nog vergeten, die Fons S, was besmet met het HIV virus....

LieveMeisje
24-08-2003, 01:08
k eb scheit aan die handel :rolleyes: mijn leven gaat door en wat ik ben en ik blijf mezelf... i am proud of mokros!!!!!!!!

mocro4life16
24-08-2003, 01:10
Origineel gepost door LieveMeisje k eb scheit aan die handel :rolleyes: mijn leven gaat door en wat ik ben en ik blijf mezelf... i am proud of mokros!!!!!!!! dat wel, maar ben je ook zo tevreden over die marokkanen die in hun k**t worden geneukt??

LieveMeisje
24-08-2003, 01:14
Origineel gepost door mocro4life16 dat wel, maar ben je ook zo tevreden over die marokkanen die in hun k**t worden geneukt?? ik heb scheit aan die ku tmarokanen... wat enige is over mezelf mijn lven mijn toekomst... hun zijn niet mijn leven!!!! ik heb nix met hun te maken of k tevreden over hun ben... :zwaai:

Dounia81
24-08-2003, 01:27

ja het is inderdaad erg toen ik hoorde dat marokkanen dit deden maar goed. deze ventje is gestoord hij is hiv positief en dan nog sex hebben hij krijgt zijn straf op aarde en vooral in het hiernamaals inshallah

Bachelorette
24-08-2003, 01:32
Origineel gepost door mocro4life16 dat wel, maar ben je ook zo tevreden over die marokkanen die in hun k**t worden geneukt?? tazzz, van voor of achter, beide is t even erg!

Sammy84
24-08-2003, 01:32
ik doe ook alles voor geld :stout:, ik zie alleen nog maar :wow: $$$$$$$$$

s_soumaya18
24-08-2003, 01:34
:confused: AOUDDOU BILLA MINA SHAYTAANI RAJIEMMMM