Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dringend hulp nodig!!!

Moroccangirl
15-02-2007, 01:53

Assalamu alaikum wa rahmatoellahi wa barakatoehoe, Broeders en zusters ik heb jullie hulp heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg nodig. :confused: Ik heb heeeeeeeeeel erg veel schulden en heb heeeeel erg hard hulp nodig. Ik kan s'nachts heel erg slecht slapen en de mensen van wie ik het geld heb geleend wil het zoooo graag terug en ik hoor er elke dag over en ik word er (letterlijk) helemaal ziek van, het is een schuld van jaren en heb er zo een spijt van. Ik ben op zoek naar iemand die mij zonder rente geld zou kunnen lenen en had een idee: ik wil graag een groepje beginnen en dat iedereen dat elke maand een bepaald bedrag zou betalen totdat (mijn) de schulden zijn af betaald en dan zouden we de schulden ofzo van iemand anders in de groep betalen. Ik ben alleen op zoek naar serieuze reacties en mensen die dit vol zouden kunnen houden. Ik heb die schulden opgelopen omdat ik altijd andere mensen hielp en nu hoop ik dat anderen mij willen helpen fisabilillah en wil de schulden heel graag zonder rente af betalen. Zijn er mensen die te vertrouwen zijn en die een maandelijks inkomen hebben en die een zuster zouden willen/kunnen helpen? Jazak Allaahoe Gairan.

charlito
15-02-2007, 17:58
wat voor bedrag gaat t

Moroccangirl
16-02-2007, 23:31
Hmm niemand die kan helpen?

Its_Just_Me
16-02-2007, 23:54
als je je schulden al jaren nog niet kan betalen, hoe wil je dan diegene terugbetalen als die je helpt...vraag ik me af:confused: dan krijg je weer slapeloze nachten omdat ze hun geld ook terug willen...wanneer wen hoe wil je diegene dan terugbetalen hahaha je moest er eerder aan denken voordat je mensen hielp...en nu zit jij met schulden al jaren....ik vraag me dan ook af wat jij al die jaren hebt gedaan:confused: ...je deed er blijkbaar geen moeite voor om ze terug te betalen...maarya eigen schuld dikke bult;)

Moroccangirl
17-02-2007, 02:36

Ik bedoelde dat de schulden jaren zijn opgelopen, steeds een klein beetje meer. Ik denk niet dat je het concept begrijpt. Ik ben niet op zoek naar iemand die mij zomaar geld wil lenen, omdat ik niet verwacht dat mensen zo gul zijn. Ik ben op zoek naar een groep mensen die elke maand een deel betalen (en ik doe dan ook mee) en dan gaan we daar net zo lang mee door totdat (mijn) schuld is betaald en daarna gaat dat geld dus naar iemand anders die het nodig heeft, we zouden ook bij iemand anders kunnen beginnen, maar ik ken alleen mijn eigen situatie en weet hoe slecht die is. Het is niet dat ik er geen moeite voor deed om de schuld terug te betalen, het kon gewoon niet. Ik weet niet of het wel zal lukken, maar nee heb je en ja kun je krijgen. Ik hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd.

Oegt_Islamia
17-02-2007, 08:24
dame je kan naar GKB als het zo heet of leen het bij familie. IK vindt het toch gevaarlijk wat je nu doet want je kent die personen niet die jou geld gaan geven. Je bent erg naief helaas een ppooier kan zo gebruik van je maken. sorry dat ik het zeg maar werk dan 2 baantjes dan red je het wel als het om 3000 euro gaat of 5000 en als de mensen zien dat je werkt van wie je schulden heeft nou dan begrijpen ze het wel

anwar778
17-02-2007, 19:49
Begin bij begin... Schulden betalen gaat je niet lukken op een snelle manier. Als eerst open je spaarrekening en stapje voor stapje kan jij zelf doen wat je ineen groep zou willen. Het is een idee om met vrienden die close zijn met je, maar tog niet met vreemden... Schulden kun je aflossen met een plan.. En GKb is geen gek idee. Zij hebben lening soms rentevrij, maar zeker wel de laagste rente. sterkte..