Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Taal Van De Film Veranderen!

Ap_Du_Anvers
14-02-2007, 16:37

Slm , Ik Heb Een Film Gedownload Via M.nl , Maar Blijkt dat de film in het pools wordt Gesroken en nu is de Vraag Weet iemand hoe ik De taal kan verandere , heb gehorod van wel , Maar hoe is de vraag of waar? help AUB:confused: :confused:

jacoeb
14-02-2007, 16:39
Slm , Ik Heb Een Film Gedownload Via M.nl , Maar Blijkt dat de film in het pools wordt Gesroken en nu is de Vraag Weet iemand hoe ik De taal kan verandere , heb gehorod van wel , Maar hoe is de vraag of waar? help AUB:confused: :confused: polen zijn goedkoop zoek een op en laat het je vertalen hahahahahah

Ap_Du_Anvers
14-02-2007, 16:50
Haha! vind jij da grappig a debiel als er niks nuttig komt uit die echo-kop van u , zwijg dan!

Faris
14-02-2007, 17:34
Slm , Ik Heb Een Film Gedownload Via M.nl , Maar Blijkt dat de film in het pools wordt Gesroken en nu is de Vraag Weet iemand hoe ik De taal kan verandere , heb gehorod van wel , Maar hoe is de vraag of waar? help AUB:confused: :confused: Hoe groot is het bestand?

Ap_Du_Anvers
14-02-2007, 17:41

iets van 700mb maar is in 3delen van 240mb via rapidshare?

Faris
14-02-2007, 18:17
iets van 700mb maar is in 3delen van 240mb via rapidshare? Helaas dan, je kan niks aan veranderen. Je kan alleen ondertiteling van die film downloaden, de einge optie.

Ap_Du_Anvers
14-02-2007, 18:19
en als het bestand kleiner was dan ging het wel ? want je kan het verkleienen naar een ander bestandsformaat hé

jacoeb
14-02-2007, 20:28
Haha! vind jij da grappig a debiel als er niks nuttig komt uit die echo-kop van u , zwijg dan! jammer ik had je graag geholpen want ik had iemand gemail die er verstand van heeft maar ik ben geen debiel

Ap_Du_Anvers
14-02-2007, 21:48
Ewa , dan had je ni zo moeten antwoorden hé en dan bied ik mijn excuses dan aan, hopelijk kun je me helpen.

Faris
14-02-2007, 21:50
en als het bestand kleiner was dan ging het wel ? want je kan het verkleienen naar een ander bestandsformaat hé Ik begrijp je niet helemaal, wat heeft bestand verkleinen met audio! Als het een dvd was dan had je engels kunnen kiezen als er tenminste meerdere talen aan de film zijn toegevoegd , met een divx bestand kan je geen andere audio kiezen.