Bekijk originele versie : Waar is het respect gebleven...?
Miss_Honey
23-08-2003, 21:52
Ik liep vandaag met m'n moeder naar huis...we hadden net bij Appie boodschappen gedaan. Opeens komen er 5 Marokkaanse jongens onze richting op lopen...op het moment dat ze voor en vervolgens naast ons lopen beginnen ze tegen me te "praten" (psssssssst schatje, zina, alles goed???)...als ze achter ons lopen (en mijn achterwerk uitgebreid gebestudeerd hebben) beginnen ze te fluiten! Tfoeeeeeeeee gewoon terwijl mijn MOEDER naast mij loopt!!!! Dit is al respectloos als ik alleen zou lopen (doet er niet of ik met iemand loop...je hoort mij niet zo te benaderen!)...maar mijn moeder liep naast me...echt respectloos!
Dus ik draai me om en begin tegen ze te schreeuwen (eerst een beetje rustig nog): "Wat is jullie probleem??? Moeten jullie tegen me praten...moeten jullie naar me fluiten??? Hebben jullie geen respect ofzo??? Als jullie dat niet voor mij kunnen opbrengen boeit me eigenlijk niet...maar jullie zouden wel ff een beetje respect voor mijn moeder kunnen opbrengen! Tfoe, naar mij fluiten en mijn aandacht trekken terwijl mijn moeder naast me loopt...3la honden!"
Ze stonden me met verbazing aan te kijken. Nadat ze een beetje van de schrik waren bekomen zei 1 van hen: "Ewa sorry mevrouw...u heeft echt een mooie en lieve dochter...het was niet mijn bedoeling om respectloos tegenover u en uw dochter te zijn." Hierna zei mijn moeder dat het oke was en dat ze beter moeten nadenken voordat ze een vrouw keuren en naroepen alsof het een stuk vlees is...en we liepen weg.
Ik begrijp echt niet hoe mensen zo respectloos kunnen zijn! Ze mochten blij zijn dat ik niet met mij vader liep...hij zou ze slachten!!!
Hebben jullie hier ook ervaring mee??? En wat vinden jullie hiervan???
:zwaai:
chuckYou
23-08-2003, 21:56
nee gelukkig heb ik sit nog nooit meegemaakt....dat durven ze niet te doen...ik zou ze gelijk te lijf aan gaan...stelletje honden!!!...wie denken ze wel niet dat ze zijn tvoe!
Miss_Honey
23-08-2003, 21:59
Origineel gepost door jemmahou
nee gelukkig heb ik sit nog nooit meegemaakt....dat durven ze niet te doen...ik zou ze gelijk te lijf aan gaan...stelletje honden!!!...wie denken ze wel niet dat ze zijn tvoe!
Gelukkig maar en insha'allah zal het je ook nooit overkomen!
Normaal was ik allang te lijf gegaan...ik had ze 1 voor 1 een stoot gegeven! Maar uit respect voor mijn moeder heb ik het niet gedaan...
chuckYou
23-08-2003, 22:02
Origineel gepost door Miss_Honey
Gelukkig maar en insha'allah zal het je ook nooit overkomen!
Normaal was ik allang te lijf gegaan...ik had ze 1 voor 1 een stoot gegeven! Maar uit respect voor mijn moeder heb ik het niet gedaan...
:goedzo: ik zou al gek worden als iemand mij de hele tijd aan stond te kijken met mijn ma...maar dit gaat echt te ver!:kwaad:
douniaberkania
23-08-2003, 22:02
So echt erg, dat zijn zeker die hopeloze gevallen die zich niet kunnen beheersen om hun bekken dicht te houden. Ze horen zonder jou moeder al respect voor je te hebben, laat staan als je moeder erbij is!
marochabibi
23-08-2003, 22:03
wajo als je met je vader was dan zouden ze nog geen eens kijken
ze zouden keurige salaam zeggen en dan door lopen
maar wat hadt je aan dan sorry dat ik het vraag maar dat ze zo respectloos waren
Miss_Honey
23-08-2003, 22:05
Origineel gepost door douniaberkania
So echt erg, dat zijn zeker die hopeloze gevallen die zich niet kunnen beheersen om hun bekken dicht te houden. Ze horen zonder jou moeder al respect voor je te hebben, laat staan als je moeder erbij is!
:goedzo: Dat bedoel ik...met of zonder moeder...je hoort mij (eigenlijk iedere fatsoenlijke meid) niet zo respectloos te benaderen/behandelen!
Ze stonden wel te shaken toen ik tegen ze schreewde! :D
Miss_Honey
23-08-2003, 22:06
Origineel gepost door marochabibi
wajo als je met je vader was dan zouden ze nog geen eens kijken
ze zouden keurige salaam zeggen en dan door lopen
maar wat hadt je aan dan sorry dat ik het vraag maar dat ze zo respectloos waren
Ik had een spijkerbroek en een lange vest aan...dus daar lag het niet aan...
xxSAMIRxx
23-08-2003, 22:08
hmmmmmmmmmmmmmmm
Miss_Honey
23-08-2003, 22:08
Origineel gepost door Zolodo
had je een hijaab op? waarschijnlijk niet je had zeker strakke kleren aan dan vraag je er ook om...
Waar slaat dat nou weer op! Dan staat er dus op mijn hoofd: IK HEB STRAKKE KLEREN AAN DUS MAG JE ME RESPECTLOOS BENADEREN/BEHANDELEN! Hsoema! Ga eerst ff een beetje hersenen kweken voordat je tegen mij begint te praten! Onwetende ezel :kwaad:
xxSAMIRxx
23-08-2003, 22:17
jaaah miss honey maak je niet druk, volgende keer laat ik je wel met rust
Miss_Honey
23-08-2003, 22:18
FOK U BIAAAATCH onwetend mens
Je reactie spreekt voor zich...:jammer:
chuckYou
23-08-2003, 22:19
FOK U BIAAAATCH onwetend mens
:jammer: solly zolodo :jammer: :o maar dit keer heeft miss_honey toch echt gelijk!!!
Miss_Honey
23-08-2003, 22:20
Origineel gepost door xxSAMIRxx
jaaah miss honey maak je niet druk, volgende keer laat ik je wel met rust
Beter voor je...;) Anders laat ik zolodo op je af...hij heeft namelijk het IQ van een ezel en de agressieviteit van een bulldog!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.