Bekijk originele versie : Mystieke Marokko!!!!
Zenoeba78
14-02-2007, 15:16
Hi dames en heren, wie kan mij vertellen waar ik echt in marokko naar toe moet gaan om te zien. Wie kan mij de echte prachtige plekken in marokko laten zien. M'n man en ik willen touren in marokko en daarbij alle fantastische plekjes ontdekken.
Woon je ergens en vind je iets daar prachtig, bijv een mooie paleis, of mooie stadsmuren of iets anders laat het ons weten op deze topic!!!!!!:goedzo:
MOHABBATEIN
14-02-2007, 15:31
Marakech is geweldig, en Tanger
Zenoeba78
14-02-2007, 15:49
http://mirror-us-ga1.gallery.hd.org/_exhibits/places-and-sights/_more2002/_more11/Morocco-Marrakech-Djemaa-el-Fna-central-square-WL.jpg
Dank jullie wel guys!!!
Wil echt de sfeer van marokko proeven en dan heb ik het niet over de stranden en de boulevards.
Dus kom maar op met de meest originele dingen:) :)
LuckyLady
14-02-2007, 15:51
Dank jullie wel guys!!!
Wil echt de sfeer van marokko proeven en dan heb ik het niet over de stranden en de boulevards.
Dus kom maar op met de meest originele dingen:) :)
Ga naar de topic: Vakantiekiekjes ook onder DWVDMV
daar heb ik wat foto's geplaatst van mooie plekjes in Marokko...
leuke reis ;)
cascade d ouzoud. ouarzazate, agadir, marakesch.. alles eigenlijk gewoon een bepaalde route volgen en overal een dag of 2 blijven :D
Zenoeba78
14-02-2007, 16:21
Ga naar de topic: Vakantiekiekjes ook onder DWVDMV
daar heb ik wat foto's geplaatst van mooie plekjes in Marokko...
leuke reis ;)
Mijn dank is groot!!!!! Ik ga meteen kijken op vakantiekiekjes!!!!
sjoukran bezaf!!!!:kus:
Zenoeba78
14-02-2007, 16:22
Alle dames hier bedankt!!!!!
LuckyLady
14-02-2007, 16:29
Mijn dank is groot!!!!! Ik ga meteen kijken op vakantiekiekjes!!!!
sjoukran bezaf!!!!:kus:
graag gedaan meid ;)
Ghatar_tangawia
15-02-2007, 10:53
Je moet echt naar agadir en Marrakech en hierna naar Essouira! Lekker koel is het daar na de warmte in Agadir en Marrakech... echt heerlijk verfrissend!!
jullie moeten naar ouarzazate maar dan moeten jullie niet in ouarzazate city blijven maar
beginpunt via ouarzazate naar ait benhaddou(kasbash)(elbarrage) daarna naar skouraa(kasbash) daarna naar el kelaa T'm gouna(rozenstad..mooie omgeving) daarna richting boumalne dades(dichtbevolkt maar leuk om te zien) daarna richting ait sadrate(mooie bergen, les gorges hotels enz) daarna richting thinghir( les gorges..prachtig uitzicht enz) eindpunt en dan kan je verder naar el rachidia of weer terug naar ouarzazate city
meiden dit alles wat ik net heb opgenoemd is allemaal niet ver van elkaar zijn allemaal kleine stadjes met leuke bezienswaardigheden en er is maar een weg je kan niet kwijt raken zal ik zeggen.....dames het is te doen... ongeveer ben je 3 uurtjes kwijt vanaf ouarzazate city naar eindpunt
oke ik heb weer teveel gezegd
ciao
dit alles zag ik laats op 2M.:banana:
NABILA2004
15-02-2007, 22:12
oja
hoe duur zijn de hotels in marakech want daar ga ik dit jaar insalah naar toe.....
en van tanger??
groetjes
Zenoeba78
17-02-2007, 08:42
Hi dames,
Misschien kunnen jullie inderdaad vertellen welke hotels mooi zijn en of ze duur of goedkoop zijn. Of evenementen die zullen plaatsvinden.
Marokko heeft veel te bieden, alleen zijn wij jammer genoegd geneigd om op 1 plek te zitten.
Ben benieuwd naa wat er allemaal te doen valt!
groetjes
Zenoeba78
17-02-2007, 08:43
Je moet echt naar agadir en Marrakech en hierna naar Essouira! Lekker koel is het daar na de warmte in Agadir en Marrakech... echt heerlijk verfrissend!!
ja dat had ik ook gehoord inderdaad.
Het ligt zeker op m'n planning om daar naar toe te gaan,vooral na die warmte van Fes, want m'n man komt daar vandaan.
:kus:
Samira_C
17-02-2007, 08:45
Marekech is prachtig!!!!
NABILA2004
21-02-2007, 13:15
oja
hoe duur zijn de hotels in marakech want daar ga ik dit jaar insalah naar toe.....
en van tanger??
groetjes
niemand die het toevalig weet?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.