Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat zeg jij tegen je vriend als

Pagina's : [1] 2 3 4

samira_el
23-08-2003, 21:04

Wat zeg jij tegen je vriend als hij vraagt/zegt dat je een hoofddoek moet..

lilmaroc
23-08-2003, 21:09
Origineel gepost door samira_el Wat zeg jij tegen je vriend als hij vraagt/zegt dat je een hoofddoek moet.. wuahahah wallah die keuzes zijn fa2!!:hihi:

Oem_Lena
23-08-2003, 21:09
Waarom draag ik hijaab voor jou of voor allah

samira_el
23-08-2003, 21:10
Origineel gepost door lilmaroc wuahahah wallah die keuzes zijn fa2!!:hihi: ey gekkie. Alles goed? :D en lala_amira, dat kan ook. Maar stel je voor hij zegt, wordt het dan niet eens tijd

Oem_Lena
23-08-2003, 21:13

Origineel gepost door samira_el ey gekkie. Alles goed? :D en lala_amira, dat kan ook. Maar stel je voor hij zegt, wordt het dan niet eens tijd Als ik er klaar voor ben doe ik dat anders zeg ik nee,Alhamdoeillah draag ik wel hijaab en niet dat mijn man het tegen mij heeft gezegt (zou hij niet durfen)maar omdat ik er klaar voor was

samira_el
23-08-2003, 21:15
Origineel gepost door lala_amira Als ik er klaar voor ben doe ik dat anders zeg ik nee,Alhamdoeillah draag ik wel hijaab en niet dat mijn man het tegen mij heeft gezegt (zou hij niet durfen)maar omdat ik er klaar voor was Ik hoop voor je dat je kindje gezond wordt en daarna hoop ik voor je dat het een meisje wordt :)

Oem_Lena
23-08-2003, 21:17
Origineel gepost door samira_el Ik hoop voor je dat je kindje gezond wordt en daarna hoop ik voor je dat het een meisje wordt :) Inschallah,Soekran :blauwkus:

lilmaroc
23-08-2003, 21:19
Origineel gepost door samira_el ey gekkie. Alles goed? :D en lala_amira, dat kan ook. Maar stel je voor hij zegt, wordt het dan niet eens tijd hey lieverd.. ja goed ..ElHamdoulilah..met jou>:D maar over je topic he...die vriend is nog niet je MAN en wat lala_amira ook zei je doet het voor Allah(swt)

samira_el
23-08-2003, 21:21
Origineel gepost door lilmaroc hey lieverd.. ja goed ..ElHamdoulilah..met jou>:D maar over je topic he...die vriend is nog niet je MAN en wat lala_amira ook zei je doet het voor Allah(swt) Ik vroeg me gewoon af hoe de dames er hier over dachten :cool: Met mij gaat het wel, ben al een weekje terug van Maroc :D

lilmaroc
23-08-2003, 21:25
Origineel gepost door samira_el Ik vroeg me gewoon af hoe de dames er hier over dachten :cool: Met mij gaat het wel, ben al een weekje terug van Maroc :D oow.. aaihgtzzzzzzzzz..zeg wallah? nu pas...en hoe was het?:D waar woon je in maroc?:wijs:

Geitje
23-08-2003, 21:30
Origineel gepost door samira_el Wat zeg jij tegen je vriend als hij vraagt/zegt dat je een hoofddoek moet.. Ik zeg: Ja, Hassan is goed, maar dan moet jij er ook 1 gaan dragen.. Eerlijk is eerlijk:D

Oem_Lena
23-08-2003, 21:33
Origineel gepost door Geitje Ik zeg: Ja, Hassan is goed, maar dan moet jij er ook 1 gaan dragen.. Eerlijk is eerlijk:D :hihi:

Miss_Honey
23-08-2003, 21:36
Origineel gepost door Geitje Ik zeg: Ja, Hassan is goed, maar dan moet jij er ook 1 gaan dragen.. Eerlijk is eerlijk:D :goedzo: Juistem...met jou kan ik praten :D

samira_el
23-08-2003, 21:37
Origineel gepost door lilmaroc oow.. aaihgtzzzzzzzzz..zeg wallah? nu pas...en hoe was het?:D waar woon je in maroc?:wijs: Ik woon in Bni Bouach, maar we zijn naar Al Houceima op vakantie geweest, we hebben daar appartementje gehuurd aan het strand voor 5 weken.. Was eerste drie weken echt strak, maar daarna was het minder

samira_el
23-08-2003, 21:39

Origineel gepost door Geitje Ik zeg: Ja, Hassan is goed, maar dan moet jij er ook 1 gaan dragen.. Eerlijk is eerlijk:D Maar hij heet niet Hassan, hij heet Karim :nerd:

Pagina's : [1] 2 3 4