Bekijk originele versie : Goedkope SIM-only abonnementen?
rashida1987
14-02-2007, 13:07
salaaamo 3alikoem allemaaal!
Mijn vader is op zoek naar een SIm-only abonnement. Mijn vragen aan jullie zijn; waar hebben jullie je sim-only abonnement afgesloten? Wat voor netwerk hebben jullie en hoe bevalt het jullie? Ow ja by the way weet iemand ook een site/winkel waar ik een goedkoop abonnement kan afsluiten voor mijn vader?
merci alvast,
allah 3awnkom
Rashida
de goedkoopste sim onlys zijn van telfort 200 min p/maand 5,95(2 jaar contract) €6,95 p/maand (1 jaar contract) 300 min 9.95 p/maand (1 jaar)
een sim only abonnement kun je onder andere bestelen op de volgende sites
http://www.gsmweb.nl/
http://www.sim-only.nl/simonly/
http://www.simstunts.nl/info/goedkope_sim_only.php
http://www.mobieletelefoons.nl/
www.vtu-telecom.nl
www.ritel.nl
www.belnu.nl
via bol.com heb ik die van telfort 300 voor 9,95 per maand
voetbalvrouw23
14-02-2007, 20:57
he is tie goed
DiamontMarocca
14-02-2007, 21:01
Vooral niet die van telfort 300 b.m. 9,95 p.mnd
Toen ik die abbonement af ging sluiten heb ik halve info gekregen.. nu zit ik met de kosten..
Mocht je m toch willen nemen, vraag dan heel goed naar alle info.
Toen ik die abbonement af ging sluiten heb ik halve info gekregen.. nu zit ik met de kosten..
Mocht je m toch willen nemen, vraag dan heel goed naar alle info.
wat voor halve info dan:rolleyes:
islamia_4_life
14-02-2007, 21:46
Mocht je m toch willen nemen, vraag dan heel goed naar alle info. Oeps!!!! Die heb ik ook :rolleyes: En wat bedoel je met halve info,, moest je doorbetalen ofzo??
de beste abonnement (sim only) zijn van t-mobile die RELAX dus niet FLEX ofzo
en telfort:vingers: tfoee k heb ook telfort ik spuug op hun ben blij als ik ervanaf ben:jammer:
ten eerste je kan je belminuten niet eens bijhouden wat egt nergenss op slaat dus elke rekening is maar een verassing (tmobile houdt je je belminuten op internet bij en die worden om de seconde zowat bijgewerkt en anders houdt je ze bij via je telefoon tijdteller)
dit kan met telfort NIET want als je minder dan een minuut belt telt dat als een hele belminuut pas na langere gesprekken dan 1 minuut worden de secondes afgerekend van je belminuten :moe:
ten tweede geen goeie bereik oké daar zijn ze ook achtergekomen vanwege de velee klachten dus tegenwoordig sinds paar maanden bel je op het netwerk van KPN via telfort wel zelf instellen met je tel:hadj:
t ergste/ vervelendste is gewoon van je belminuten niet kunnen bijhouden:confused:
islamia_4_life
14-02-2007, 22:07
de beste abonnement (sim only) zijn van t-mobile die RELAX dus niet FLEX ofzo
en telfort:vingers: tfoee k heb ook telfort ik spuug op hun ben blij als ik ervanaf ben:jammer:
ten eerste je kan je belminuten niet eens bijhouden wat egt nergenss op slaat dus elke rekening is maar een verassing (tmobile houdt je je belminuten op internet bij en die worden om de seconde zowat bijgewerkt en anders houdt je ze bij via je telefoon tijdteller)
dit kan met telfort NIET want als je minder dan een minuut belt telt dat als een hele belminuut pas na langere gesprekken dan 1 minuut worden de secondes afgerekend van je belminuten :moe:
ten tweede geen goeie bereik oké daar zijn ze ook achtergekomen vanwege de velee klachten dus tegenwoordig sinds paar maanden bel je op het netwerk van KPN via telfort wel zelf instellen met je tel:hadj:
t ergste/ vervelendste is gewoon van je belminuten niet kunnen bijhouden:confused:
Jah dat klopt ,, maar dat kan je toch zelf bijhouden met je telefoon. Gewoon elke nieuwe maand je aantal gesproken minuten wissen. Zo doe ik dat..Ike heb ook telfort en ik ben er best wel tevreden mee.
AlhoceimaX
15-02-2007, 00:09
Salaam Rachida,
Ik zal je een goede site geven, daar heb ik mijn sim=only abbo. afgesloten..WAs toen goedkoop dus nu weet ik niet.
Ik heb het toen voor 2.95 150 min. per maand. Met een mobiel telefoon..
goedkoop he...
Jah dat klopt ,, maar dat kan je toch zelf bijhouden met je telefoon. Gewoon elke nieuwe maand je aantal gesproken minuten wissen. Zo doe ik dat..Ike heb ook telfort en ik ben er best wel tevreden mee.
ja dat doe ik ook maar je kan nooit precies bijhouden want je hebt tog ook gesprekken korter dan 1 minuut:moe: dus tell me hoe doe je dat:p
Ik heb ook telfort helemaal geen bereik echt ergggg
rashida1987
16-02-2007, 09:49
Salaam Rachida,
Ik zal je een goede site geven, daar heb ik mijn sim=only abbo. afgesloten..WAs toen goedkoop dus nu weet ik niet.
Ik heb het toen voor 2.95 150 min. per maand. Met een mobiel telefoon..
goedkoop he...
salaamo 3alikoem allemaal
shokran bzzaf voor jullie informatie! Jullie hebben me al aardig op weg geholpen...merci beaucoup:D Enne Alhoceima hoe heet die site waar je het over hebt(A)?
ma3a salaaam
Rashida
amira_maroc
16-02-2007, 10:17
Die t-mobile is een slechte provider.. Ik krijg altijd extra kosten terwijl ik nog belminuten en sms tegoed heb. En telfort beweert dat je naar het buitenland hebt gebeld, terwijl dat nooit het geval is geweest. Dus ik vind zowel t-mobile als telfort maar niks.
O ja...Ik had naar t-mobile gebeld, maar ze gaven zelf toe dat je niet moet uitgaan op de minuten die je terug kan lezen op internet...Want die kloppen niet volgens hem..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.