Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie is jouw valentijn op m.nl?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Vlinder07
14-02-2007, 10:24

Mijn valentijn is als eerste Leila1982. Ik wil je bedanken wat je voor me de afgelopen maanden heb gedaan. Je staat altijd klaar voor me. Je komt altijd voor me op. Ik houd van je schat! Shereen: IK ben blij dat ik je heb leren kennen. Je bent een schat van een meid! Mfesla,Hamkakbiera,Dina34,Zenoeba,Imana,Mysti en Doenja18: Moge allah swt jullie verblijden met een babytje! Jullie zijn vandaag ook mijn valentijn..Mijn gedachten zijn bij jullie! Boug,Dessert.Roosje, Cherina en Gatar_tangawia: Omdat jullie zo lief zijn:kus: Wie is of zijn jullie valentijn hier vandaag???

Tomb_Raider
14-02-2007, 10:29
Shitttt het is Valentijn vandaag..... op deze dag zegt iedereen ik hou van jou tegen zijn partner pfff... zooo nep:moe:

mmu2
14-02-2007, 10:31
Ik doe niet aan Valentijn, want deze dag heeft voor mij een heel andere betekenis: Mijn dochter is vandaag 7 jaar geworden! En mijn broertje is vandaag ook jarig.

MarriedWoman
14-02-2007, 10:32
Ik doe niet aan Valentijn, want deze dag heeft voor mij een heel andere betekenis: Mijn dochter is vandaag 7 jaar geworden! En mijn broertje is vandaag ook jarig. Mabrouk! Nog vele jaren insha Allah :kus:

Leila1982
14-02-2007, 10:32

Mijn valentijntjes zijn vlindertje, yasira en moslima zaio en natuurlijk mijn kleine bolleke en... de rest van de meiden hier :o

mmu2
14-02-2007, 10:34
Mabrouk! Nog vele jaren insha Allah :kus: :kus: Eigenlijk ben ik er ook wel een beetje verdrietig om.. Ze wordt al groot..en zij is mijn kleine baby.... Ik moet maar eens aan de 3e gaan beginnen...

Vlinder07
14-02-2007, 10:35
Mijn valentijntjes zijn vlindertje, yasira en moslima zaio en natuurlijk mijn kleine bolleke en... de rest van de meiden hier :o Ja Yasira en Moslima_zaio natuurlijk ook!

badparel
14-02-2007, 10:36
Ik doe niet aan Valentijn, want deze dag heeft voor mij een heel andere betekenis: Mijn dochter is vandaag 7 jaar geworden! En mijn broertje is vandaag ook jarig. Ik doe ook niet mee aan valentijn :D Maar :gefeli: met je dochtertje!!!Moge Allah ta3alaa haar nog vele gelukkige en gezonde jaren schenken inshaAllah!!! Ja helaas worden ze heel snel groot :(

Vlinder07
14-02-2007, 10:37
Ik doe niet aan Valentijn, want deze dag heeft voor mij een heel andere betekenis: Mijn dochter is vandaag 7 jaar geworden! En mijn broertje is vandaag ook jarig. Mabrouk:banana: :banana: :banana:

MarriedWoman
14-02-2007, 10:41
:kus: Eigenlijk ben ik er ook wel een beetje verdrietig om.. Ze wordt al groot..en zij is mijn kleine baby.... Ik moet maar eens aan de 3e gaan beginnen... Ja, ik kan me er wel wat bij voorstellen, het is moeilijk afscheid nemen van de baby tijd en met 7 jaar is ze natuurlijk al een hele dame! Allah ie khaliehaliek insha Allah.

GroenGek
14-02-2007, 10:43
MFELSA....ik hoop dat je INCHA Allah een hoop kindjes krijgt:kus: :kus: :kus:

mmu2
14-02-2007, 10:44
Vlinder: Badpareltje inoe, en married woman: thanx: :kus:

Kwebbel_24
14-02-2007, 10:48
:kus: Eigenlijk ben ik er ook wel een beetje verdrietig om.. Ze wordt al groot..en zij is mijn kleine baby.... Ik moet maar eens aan de 3e gaan beginnen... soooo liefffffff je hebt een pracht van een dochter mmu2.. Tbarkellah :love: en nog gefeliciteerdddddddddd :hoera: Valentijn... wat is dat :rolleyes:

Vlinder07
14-02-2007, 10:49
MFELSA....ik hoop dat je INCHA Allah een hoop kindjes krijgt:kus: :kus: :kus: AMIEN:hadj:

mmu2
14-02-2007, 11:21

soooo liefffffff je hebt een pracht van een dochter mmu2.. Tbarkellah :love: en nog gefeliciteerdddddddddd :hoera: Valentijn... wat is dat :rolleyes: :kus: Dank je! Ja, wollah-illah, als ik tegen mijn man zeg: Het is vandaag Valentijn. Dan zegt hij: zijn we dan vrij van werk? En worden we dan doorbetaald?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7