Bekijk originele versie : Wat doe ik fout??!!
:(
Mijn baby is zeven weken oud, maar slaapt nog geen nachten door. Wanneer doen ze dat? Hij 'snachts zeker 3 a 4 keer wakker nog. En omdat ik borstvoeding geef is het nog slopender. Mijn man maak ik doordeweeks niet wakker om me te helpen want hij moet vroeg op naar zijn werk. Dus het komt helemaal op mij aan.......soms ben ik gewoon echt doodop.
Hoelang duurt het voor die kleine hele nachten doorslapen? En wat voor eetritme hebben jullie voor de kids?
:(
Mijn baby is zeven weken oud, maar slaapt nog geen nachten door. Wanneer doen ze dat? Hij 'snachts zeker 3 a 4 keer wakker nog. En omdat ik borstvoeding geef is het nog slopender. Mijn man maak ik doordeweeks niet wakker om me te helpen want hij moet vroeg op naar zijn werk. Dus het komt helemaal op mij aan.......soms ben ik gewoon echt doodop.
Hoelang duurt het voor die kleine hele nachten doorslapen? En wat voor eetritme hebben jullie voor de kids?
bij mij kindje zeker de eerste 3 maanden dat hij heel vaak wakker werd voor borstvoeding.
rond de 6 maand ging ik over op flesvoeding toen ging het beter,
laatste voeding 12 dan werd hij rond 6uur wakker :nijn:
als eerste mabrouk met je bevalling!
Als je een zware bevalling hebt gehad, dan heeft de baby een soor "trauma" opgelopen en kan het zijn dat ie idd slechter slaapt en veel bij je moet zijn de eerst epaar maanden.
Indien dat niet zohet geval is is de enige manier gewoon ouderwets door laten huilen. Als je om 12 uur de laatste fles geeft en hij heeft goed gegeten, heeft een schone luier dan moet hij in principe tot 6 uur door kunnen slapen minimaal!
Krijgt hij wel genoeg melk binnen van je borstvoeding? of eet je iets waardoor die krampen zou kunnen krijgen? laat hem alleen doorhuilen als je zeker weet dat er verder niets aan de hand is.
Mijn dochtertje sliep pas met 3 maanden door en ik geef ook borstvoeding. Maar ik heb het haar zelf moeten aanleren, als ze wakker werd dan gaf ik haar een speentje. Soms sliep ze dan door en soms spuugde ze haar speentje uit en bleef ze doorhuilen. Dan wist ik dat ze echt honger had en ging ik haar gewoon voeden. Maar nu slaapt ze elhamdoulilah alle nachten door, en ze is nu bijna 5 maanden. Je moet nog even geduld moet hebben, ik denk dat je zoontje de voedingen snachts gewoon nog nodig heeft. Ikhoop voor je dat hij snel zal doorslapen, en mabrouk met de geboorte van je zoontje he.;)
HoneyBee
14-02-2007, 09:26
Klinkt misschien heel wreed, maar je moet je baby dat afleren. Zolang je blijft toegeven aan zijn behoeftes zal ie wakker blijven worden. In principe heeft ie rond de 2 maanden geen nachtvoeding meer nodig en heeft ie genoeg aan zijn dagvoeding. Dus gewoon laten doorhuilen. Hij zal er snel achter komen dat wanneer het nacht is er geen voeding is. Dus je moet het eigenlijk het dag en nachtritme aanleren.
Dus als hij goed aankomt gewoon door laten huilen. Heb je de eerste 3 a 4 nachten even last van maar uiteindelijjk gaat het dan weer zelf over.
wow nyshaa:eek:
:hihi:
Thebomb mabrouk !!! ik denk at het bij iedereen gewoon verschilt!!
waat? :o
ben al sinds men 14e tante :hihi: en eerlijk de kinderen zijn super vervelend maar ze slapen allemaal van 7 tot 7 zelf de kleine van 5 mnd :hihi:
SweetRose
14-02-2007, 09:30
Nog een reden waarom ik nog geen babietje wil :maf:
de nachtrust :huil:
die wil k aan niemand afgeven...:o
ouardanijntje
14-02-2007, 09:31
waarom kolf je dan niet .het kan zijn dat je babytje honger heeft en als je kolft weet je hoeveel je hem geeft.
nou het is normaal dat ze ook pas bij 3-4 maanden een beter ritme hebben.
ik moest voor allebei tegelijk met een apart ritme wakker worden, ik werd GEK!
als je zeker weet dat je genoeg te drinken heb gegeven laten brullen. dat is wat veel moeders niet kunnen maar het werkt wel.
ouardanijntje
14-02-2007, 09:36
nou het is normaal dat ze ook pas bij 3-4 maanden een beter ritme hebben.
ik moest voor allebei tegelijk met een apart ritme wakker worden, ik werd GEK!
als je zeker weet dat je genoeg te drinken heb gegeven laten brullen. dat is wat veel moeders niet kunnen maar het werkt wel.
ja noona het lijkt me echt zwaar om een tweeling te hebben.was je wel eens uitgerust??
Rayhana23
14-02-2007, 09:42
Mabrouk TheBomb met de geboorte van je zoontje.
bollebuik
14-02-2007, 09:44
ja man, één is al moeilijk, laat staan twee. kreeg je dan hulp van je man?
mijn kleine werd nog met vijf maanden wakker snachts hoor, dan ging ik flesje klaarmaken :rolleyes: dat mocht ik dus niet doen!!! en ik wende ook aan die nachten :maf:
ja noona het lijkt me echt zwaar om een tweeling te hebben.was je wel eens uitgerust??
Uitgerust? wasda!?
NIKS uitgerust, mijn man wilde het minimale doen omdat ie vond dat hij werkte en ik niet dus mijn pakkie an.
Toen ik het zat was ben ik zodra de kinderen begonnen met huilen in de huiskamer gaan slapen en hem met de kids in de slaapkamer achtergelaten.
Komt ie elke keer mopperend naar beneden, ik hoor hem dan zeggen wat voor een slechte moeder ik wel niet ben. Ik trek me er NIETS van aan. 24/7 moet ik klaar staan, doen ze tijdens de militaire dienst niet eens.
ouardanijntje
14-02-2007, 09:49
wallah echt goed ,ik word al gek als ze allebei tegelijk huilen met 2 jaar verscgil.mo3sek als het een baby is.
Rayhana23
14-02-2007, 09:55
Mabrouk TheBomb met de geboorte van je zoontje.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.