Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Record huwelijksaanzoeken deze zomer..

Pagina's : [1] 2 3 4

SweetRose
23-08-2003, 19:14

Amai m'n botte :maf: De eerste twee weken elke dag een stuk of vier vijf :maf2: M'n pa meskin kon gewoon ni meer naar de village :hihi: Ik heb zelfs achter een paar moeten gaan lopen die bij de deur kwamen .ik moest echt kwaad zijn van mama..ging moeilijk, maar is toch gelukt...:bril: VAnaf de derde week minderde het :D Want ik had dan mijn jawoord gegeven aan een heeeeele lieve knappe jongeman met groenbruin ogen :o En hoe was het bij julllie meiden? :engel:

Lady_moi
23-08-2003, 19:16
eve erg :maf:

s_soumaya18
23-08-2003, 19:17
ahahahah bij mij ook man niet normaal meerrr ;) :lol:

Lady_moi
23-08-2003, 19:19
was echt erg older moeder wa yemma als ik hen tegenkwam :maf: "ya bentie hbiba ik heb een prachtige zoon voor u hij is zo knap......" :maf2: ow en not forgit the stalk gedoe op straat :kwaad: :jammer:

Zolodo
23-08-2003, 19:23

ik heb er 2 gehad ze waren wel mooi maar toch afgewezen :D

Lady_moi
23-08-2003, 19:26
voor kapsones yek

Miss_Banana
23-08-2003, 19:29
Nope, niemand! Maar was alleen op vakantie met mijn nicht. Ze kunnen moeilijk bij mijn nicht om mijn hand komen vragen :D

Zolodo
23-08-2003, 19:31
Origineel gepost door Rwina_O_Teksira voor kapsones yek ga poepen

SweetRose
23-08-2003, 19:31
neej serieus meiden..was ni normaal echt waar..ik durfde zelfs ni meer naar buiten...:maf: zelfs vorig jaar was ni zo erg....:D er was er zelfs één met een rode jetta helemaal uit kenitrya gekome..waar dat ook mag liggen :maf2:

Lady_moi
23-08-2003, 19:35
ben je zo lekker :stout:

Cina
23-08-2003, 19:38
Origineel gepost door zin 'n midar Amai m'n botte :maf: De eerste twee weken elke dag een stuk of vier vijf :maf2: M'n pa meskin kon gewoon ni meer naar de village :hihi: Ik heb zelfs achter een paar moeten gaan lopen die bij de deur kwamen .ik moest echt kwaad zijn van mama..ging moeilijk, maar is toch gelukt...:bril: VAnaf de derde week minderde het :D Want ik had dan mijn jawoord gegeven aan een heeeeele lieve knappe jongeman met groenbruin ogen :o En hoe was het bij julllie meiden? :engel: Zo erg? :schok: Ben jij 't enige meisje in heel de omgeving nigh? :D

SweetRose
23-08-2003, 19:40
Ja cina...in mijn omgeving wonen ni veel shab gharich daarmee val ik zo op.....:D en rwina o teksira..het heeft nix te maken met lekker zijn :D

Cina
23-08-2003, 19:42
Origineel gepost door zin 'n midar Ja cina...in mijn omgeving wonen ni veel shab gharich daarmee val ik zo op.....:D en rwina o teksira..het heeft nix te maken met lekker zijn :D Oooh vandaar. Meskina...'k heb medelijden met je..:( Die mensen in Marokko gaan recht op hun prooi af..Maar je bent verloofd? :eek:

Lady_moi
23-08-2003, 19:42
I get it

camjo
23-08-2003, 19:43

Origineel gepost door zin 'n midar Amai m'n botte :maf: De eerste twee weken elke dag een stuk of vier vijf :maf2: M'n pa meskin kon gewoon ni meer naar de village :hihi: Ik heb zelfs achter een paar moeten gaan lopen die bij de deur kwamen .ik moest echt kwaad zijn van mama..ging moeilijk, maar is toch gelukt...:bril: VAnaf de derde week minderde het :D Want ik had dan mijn jawoord gegeven aan een heeeeele lieve knappe jongeman met groenbruin ogen :o En hoe was het bij julllie meiden? :engel: Proficiat zin :hoera: eindelijk... Maar mag ik je iets vragen..is het die jongen die je een tijdje geleden over had gesproken..je weet wel op msn..herinner je het nog..

Pagina's : [1] 2 3 4