Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vaak...

Pagina's : [1] 2

Sahbi
23-08-2003, 19:01

zeggen vrouwen als ik geslagen wordt of hij gaat vreemd dan verlaat ik m, maar in de praktijk zie ik dus dat ze nog steeds bij hun partner blijven :confused: , hoe komt dat??? Is het verlatingsangst, gewenning, liefde??....obsessie?? toch niet zonder kunnen? Vertel me...... Sahbi

guppie
23-08-2003, 19:02
Origineel gepost door Sahbi zeggen vrouwen als ik geslagen wordt of hij gaat vreemd dan verlaat ik m, maar in de praktijk zie ik dus dat ze nog steeds bij hun partner blijven :confused: , hoe komt dat??? Is het verlatingsangst, gewenning, liefde??....obsessie?? toch niet zonder kunnen? Vertel me...... Sahbi Ben je wat van plan.........

Sahbi
23-08-2003, 19:02
Origineel gepost door guppie Ben je wat van plan......... Mischien.... ;)

Lady_moi
23-08-2003, 19:03
vraag es aan die dames wat het is

2Smart4u
23-08-2003, 19:04

liefde denk ik!!! hoop dat het nog goed komt......het idee dat geduld een schone zaak is....zoiets denk ik :confused:

SweetRose
Als er kinderen zijn dan zijn zij de oorzaak waarom de vrouwen nog bij hun mannen blijven. Of als de vrouw de nederlandse taal niet kan dat ze toch niet verder kan zonder haar man. :rolleyes:

Sahbi
Origineel gepost door Rwina_O_Teksira vraag es aan die dames wat het is heb ik al gedaan :p

C_warrior
Misschien ken je het hele verhaal niet he :)

guppie
23-08-2003, 19:05
Origineel gepost door Sahbi Mischien.... ;) Ik houd je in de gaten ;) en waar blijft je pic ben ook wel nieuwschierig :)

Sahbi
23-08-2003, 19:05
Origineel gepost door chabab Misschien ken je het hele verhaal niet he :) Daarom heb ik ook een topic geopend.

Sahbi
23-08-2003, 19:07
Origineel gepost door guppie Ik houd je in de gaten ;) en waar blijft je pic ben ook wel nieuwschierig :) Die is in mijn broek! :D

guppie
23-08-2003, 19:07
Origineel gepost door Sahbi Die zit in mijn broek! :D :o die bedoel ik niet.. bedoel picture

Sahbi
23-08-2003, 19:09
Origineel gepost door TooCool Psychologisch voer. http://213.247.44.2/prikbord/forums/images/smilies/moe.gif Ja lekker.....krijg er nooit genoeg van. :D

Sahbi
23-08-2003, 19:10
Origineel gepost door guppie :o die bedoel ik niet.. bedoel picture HEEE...waar ben jij met je gedachten!!?? dat bedoelde ik ook...picture!

zinalady
23-08-2003, 19:11

Nou eigelijk is het te verklaren door te zeggen....dat het ligt aan demanier waarop Allah een man en een vrouw heeft gemaakt. Ik keur het zelf helemaal niet goed om bij zo iemand te blijven maar er staat niet voor niks in de koran dat de hemel aan de voeten van je moeder ligt.... Een moeder/vrouw die heeft de kracht gekregen om sbar te hebben wetend dat allah haar daarvoor zal belonen. Zij is het middelpunt in een gezin. Tuurlijk een vader en man is net zo belangrijk maar kijk maar eens naar kinderen naar wie ze toch meer toe trekken als ze problemen hebben of zich ongelukkig voelen..De liefde van een moeder is onverklaar baar..Komt ook zij baart haar kinderen dus het heeft al een speciale band. Ik denk dat je het daar meer moet zoeken...ER wordt toch ook vaak gezegd als een man het foute pad op is geraakt is dat lang niet zo erg dan een vrouw( waar ik het trouwens niet helemaal mee eens ben hoor!) Een vrouw denkt niet alleen aan haarzelf maar haar kinderen en haar gezin komen vaak op de eerste plaats..Ze vecht..geeft zich niet snel over...ook al komt ze nog zo emotioneel over toch weet ze onbewust dat ze het aan kan. ELke vrouw heeft die krachten...En ik denk ook dat een vrouw erg naief kan zijn en denkt dat haar man wel zal veranderen ..terwijl een man als je jezelf eraan toegeeft alleen maar erger zal worden I THINK! Beslama :zwaai:

Pagina's : [1] 2