Bekijk originele versie : Ik ben zooooo Blij!!!
mijn moeder is zwanger lhmdlh :hoera::hoera:
heb er altijd al van gedrooomdd nog n zusje of broertje erbij te hebben :haha: en nu is ze 7 weken zwanger :banana:
_GoudSterretje_
13-02-2007, 19:19
macha allah mabrouk.
Wat leukk mabrook:banana:
Moge allah swt haar een voorspoedige zwangerschap geven inschaAllah en verwen haar maar lekker
wardaroosje
13-02-2007, 19:21
Mabrouk meid.......
mabrouk!! ben je nu (nog) enigskind?
hahaha nee joh we zijn al me zn 6en maar de zevende is van harteee welkom we zijn allen gek op kinderen behalve mn jongste zusje van 8:moe: daar moet je het er niet mee over hebben nog een broertje of zusje erbij:hadj:
:banana:
hoe meer zielen hoe meer vreugde
Mijn jongste zusje is ook 8...en ze gedraagt zich ook écht als de jongste :hihi:
Zóóó verwend
ja egt heel erg:moe: k weet egt niet wat ze denk meskiena...bij haar s t egt erg als je t r met haar over hebt al is het als grap dan smijt ze zo een pan naar je kop:hadj:
t zal tog niet liggen aan dat ze ook n teker3esht is he:hihi:
hihi mabrouk meisje! IK zou daarentegen NIET blij zijn geweest als MIJN moeder BIG SIS;)
Dat meeeen je niet!!
:lol:
wat leuk!! tieker9ieen!! :D:D:D
ja echt erg he:jammer:
:hihi: ja inderdaad 100%:bril:
Ave_Maria
14-02-2007, 22:04
gefeliciteerd maar marokkanen kunnen echt niet stoppen met het maken van kinderen :hihi:
nadia2007
14-02-2007, 22:06
mabrouk:) :gefeli:
Independence
14-02-2007, 22:12
ja echt erg he:jammer:
:hihi: ja inderdaad 100%:bril:
Hoe oud ben jij zelf dan?
Gefeliciteerd, je krijgt binnenkort insha Allah een broertje of zusje bij. Is héél leuk. Ze is nog maar zeven weken? begint al hé en heeft ze geen last van ochtendmisselijkheid of van iets anders? Wanneer moet ze naar de gynaecoloog voor de eerste echo?
Een mooie zwangerschap toegewenst aan je moeder.
Groetjes.
gefeliciteerd maar marokkanen kunnen echt niet stoppen met het maken van kinderen :hihi:
:hihi: zo zie je maar weer
Hoe oud ben jij zelf dan?
ik ben net 20geworden:o
Gefeliciteerd, je krijgt binnenkort insha Allah een broertje of zusje bij. Is héél leuk. Ze is nog maar zeven weken? begint al hé en heeft ze geen last van ochtendmisselijkheid of van iets anders? Wanneer moet ze naar de gynaecoloog voor de eerste echo?
Een mooie zwangerschap toegewenst aan je moeder.
Groetjes.
inshallah....
ja klopt k hoor dr af en toe zeggen dat ze misselijk is verder heeft ze nergens last van maar mijn ma heeft hele makkelijke zwangerschappen gehad van ons alle 6...als ze drie maanden is inshaallah:banana:
ze is al wel naar de dokter geweest voor een definitieve test en kijken of het goed gaat.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.