Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : het leven in Den-Bosch!!!

Pagina's : [1] 2

LZN
23-08-2003, 18:09

Wat is het hier toch fijn, lekker rustig. Alle junkies trekken naar steden als Amsterdam omdat hier de jointjes allemaal uitverkocht zijn. Er is weinig verkeer in de stad, hier en daar wat tractors, paardenkoetsen en hooiwagens, geen vieze uitlaatgassen dus. 's-Avonds ook geen last van wildkraaiend uitgaanspubliek, je hoort af en toe wat koeien loeien en varkens knorren. En dan de zwaan van de buurman, wat een trompet zeg! Ik liep vandaag met mijn kruiwagen door de stad met wat mest erin, komt er een Marokkaantje met boerekiel en klompen op me af en pakt wat mest uit mijn kruiwagen. Maakt ie er een soort sneeuwbal van en gooit 'm per ongeluk bij een ouwe boerentrien in d'r gezicht!!! Ik kwam niet meer bij van het hinnikken!!! Ook had ik me vandaag vet verslapen want de hanen hadden mij niet op tijd wakker gekukeld. Tja, die kunnen zich ook wel eens een keer verslapen toch? Wekkers kennen we hier niet. En dit allemaal midden in een stad, wat heerlijk zeg....

Mocro4eva
23-08-2003, 23:15
Origineel gepost door Saher HEHE EINDELIJK EEN REACTIE! :zwaai: :giechel: ur welcome :D :zwaai:

islamietje114
24-08-2003, 00:12
hmmm me zus woont in den bosch en ik ben op dit ogenblik bij haaar....supersaai is het nie maar ik zou hier zeker niet willen wonen!! ik zou me lieve utreg teveel missen...1 ding he...ik moet doodlachen als ik jullie hoor praten!! zeggen jullie ff dat wij een accent hebben :hihi: zie je een beer van een vent met een sofy stemmetje hahahaha o:

Pagina's : [1] 2