Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kan mij deze droom uitleggen ?

Balonie
13-02-2007, 16:37

Ik droomde laatst dat iemand ( een man ) weet niet meer wie, mij op mijn tanden sloeg. En ze zagen der echt eng uit!! Toen ik in de spiegel keek, was 1 voortand op zijn plaats en de ander was helemaal boven zou maar zeggen.. moehiem was echt een eng gezicht. Wat betekent dat ? weet iemand dat?:nijn:

samiratz4
13-02-2007, 16:39
Ik droomde laatst dat iemand ( een man ) weet niet meer wie, mij op mijn tanden sloeg. En ze zagen der echt eng uit!! Toen ik in de spiegel keek, was 1 voortand op zijn plaats en de ander was helemaal boven zou maar zeggen.. moehiem was echt een eng gezicht. Wat betekent dat ? weet iemand dat?:nijn: Salaam oualaikom :) Ik heb een site voor je misschien kan het je verder helpen. www.walidin.com/dromen beslama :zwaai:

Balonie
13-02-2007, 16:54
doet het niet :maf:

R_berkaniia
13-02-2007, 17:50
Ook niet bij mij, ik was ook geiinterseerd in die website.:haha:

noenoes33
13-02-2007, 20:31

Ik heb het boek van Ibn Sirin-tafsier van dromen. Tanden staan symbool voor familie , broers , zusters. Als je droomt dat je tanden eruit vallen dan betekent dat dat er iemand in je gezin of familie ziek wordt of zelfs sterft.

R_berkaniia
13-02-2007, 20:35
Allahyehfed..

Balonie
13-02-2007, 20:42
allahi7fad! Ik ben vandaag verkouden geworden.. hmm misschien dat dat het is

R_berkaniia
13-02-2007, 20:47
allahi7fad! Ik ben vandaag verkouden geworden.. hmm misschien dat dat het is Lieverd, niet altijd alles geloven. Allah (swt) weet het beste. Kus Romaisa.:sjans:

Louna
13-02-2007, 21:02
Ik heb gelezen dat tanden die loszitten/uitvallen betekenen dat je iets moeilijk kunt loslaten. Met je verstand weet je dat je iets moet laten gaan, maar je gevoel kan dit nog niet.

Balonie
13-02-2007, 21:04
hmmm da kan ook wel.. maar heb het los gelaten :o

R_berkaniia
13-02-2007, 21:08
Zie je dat bedoel ik. Iedereen heeft wat ergens gelezen, maar het komt nooit overeen. :moe:

Naanaa
14-02-2007, 02:29
Ik heb gelezen dat tanden die loszitten/uitvallen betekenen dat je iets moeilijk kunt loslaten. Met je verstand weet je dat je iets moet laten gaan, maar je gevoel kan dit nog niet. Ohh.. ik had ook laatst zoiets gedroomd dat mijn tanden eruit werden geslagen of iets dergelijks. Mohim.. in mijn droom was ik uiteindelijk tandloos. En misschien kan dit wel kloppen aangezien je een niet los zittende tand moeilijk eruit te trekken is. En dat vetgedrukte stukje is iets waar ik mee zit.

saida22
14-02-2007, 12:19
ja vertel mij wat, ik wil zoveel dingen loslaten en ik denk dat ik ze heb losgelaten maar diep van binnen, is het toch niet zo....omdat ik me er nog steeds over op kan winden of verdrietig wordt.....

Naanaa
14-02-2007, 15:27
Het is echt een oorlog tussen je hersens en het hart. Want waar ik nu mee zit.. tja die kan ik zo makkelijk loslaten met mijn verstand maar mijn hart.. dat gaat gewoon niet!!

samiratz4
14-02-2007, 18:10

doet het niet :maf: Salaam oualaikom :) Ooh wat jammer. Het is zo'n site waarin je veel dingen kunt leren over de islam. Er stond dat er 3 soorten dromen zijn. Dromen waar shaitan invloed op heeft, dromen die te maken hebben met wat je de dag daarvoor hebt meegemaakt en dromen die echt betekenis hebben. Het zou natuurlijk handiger zijn als je het zelf zou zien. Maar wat de droom betekend dat weet natuurlijk alleen ALLAH swt. Beslama :zwaai: