Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ..~Zijn er mensen die opleidingen/cursussen volgen~..

Pagina's : [1] 2 3

Tomb_Raider
13-02-2007, 14:43

Salaamoealaikoem, Wie van de dames volgt op dit moment een cursus of opleiding? Ben zelf net klaar met mijn cursus, en kan niet wachten om weer wat anders te gaan doen..... Heb al wat info opgevraagd, er zitten zoveel leuke dingen bij weet nog niet wat ik ga kiezen inshallah.. Iemand suggesties? Kus, TR

Insaan_feshkel
13-02-2007, 14:45
Kus, Tr :hihi: Ja ik ga binnenkort naaicursussen volgen insha Allah :banana:

boug85
13-02-2007, 14:45
Ik weet niet of dit erbij hoort.. maar ik ben bezig met een cursus franse taal:D

boug85
13-02-2007, 14:46
Kus, Tr :hihi: Ja ik ga binnenkort naaicursussen volgen insha Allah :banana: Oh dat is leukkk insaantje.. heb ik ook gedaan en soms ga ik er nog naartoe..

Tomb_Raider
13-02-2007, 14:47

Kus, Tr :hihi: Ja ik ga binnenkort naaicursussen volgen insha Allah :banana: Gr, Nadia (vind je het zo beter) damn... :moe: Naaicursussen dat doen al mijn zussen, is niks voor mij...:)

Insaan_feshkel
13-02-2007, 14:48
Oh dat is leukkk insaantje.. heb ik ook gedaan en soms ga ik er nog naartoe.. Insha Allah over een poosje expert in naaien van kleding :cool: , ik wil zo een topiniveau bereiken dat ik exclusieve haute couture takshitat kan maken :cool: en zelf ontwerpen :cool: Kent iemand van jullie het programma ''Project Catwalk''? Ik ben jaloers op die gasten!

Tomb_Raider
13-02-2007, 14:48
Ik weet niet of dit erbij hoort.. maar ik ben bezig met een cursus franse taal:D Ohh dat lijkt me ook leuk, je brengt me op ideen.... een vreemde taal, maar dan zou ik voor Spaans of Italiaans gaan denk ik zooo exotisch :hihi:

boug85
13-02-2007, 14:50
Ohh dat lijkt me ook leuk, je brengt me op ideen.... een vreemde taal, maar dan zou ik voor Spaans of Italiaans gaan denk ik zooo exotisch :hihi: Ik heb spaans gehad op school.. bah wat een rottaal..frans is echt moooooooooi.. i love france:love:zowel land als taal:hihi:

boug85
13-02-2007, 14:50
trouwens heb ook een tijdje amazigh cursus genomen... gewoon hier thuis.. ik kan het nu wel verstaan maar praten:jammer:

Insaan_feshkel
13-02-2007, 14:51
Gr, Nadia (vind je het zo beter) damn... :moe: Naaicursussen dat doen al mijn zussen, is niks voor mij...:) ''Ieder zijn ding'' is de Motto :)

Tomb_Raider
13-02-2007, 14:52
Ik heb spaans gehad op school.. bah wat een rottaal..frans is echt moooooooooi.. i love france:love:zowel land als taal:hihi: Ik ben absoluut niet goed in frans, een drama eerste klas:hihi: Heb examen gedaan in Duits daar ben ik supergoed in... Mijn oma, tantes en nichten wonen in Spanje, lijkt me een hele mooie taal.. en italiaans ook super:banana:

Tomb_Raider
13-02-2007, 14:53
''Ieder zijn ding'' is de Motto :) Ja ja insaan dat bedoel ik ook.... mijn zussen vinden het ook allemaal leuk om te doen, maar is gewoon niks voor mij snap je? Ik zie mezelf gewoon niet naaien achter een naaimachine... :maf: :moe:

Insaan_feshkel
13-02-2007, 14:54
Ja ja insaan dat bedoel ik ook.... mijn zussen vinden het ook allemaal leuk om te doen, maar is gewoon niks voor mij snap je? Ik zie mezelf gewoon niet naaien achter een naaimachine... :maf: :moe: Nee ik zie jou ook nie snel achter een naaimachine :hihi:

nissrin
13-02-2007, 14:58
trouwens heb ook een tijdje amazigh cursus genomen... gewoon hier thuis.. ik kan het nu wel verstaan maar praten:jammer: Wat goed Boug, ik wil ook op Arabische taal. want ik kan het niet zo goed spreken. Maar jij hebt dat thuis gedaan hoe ?

Tomb_Raider
13-02-2007, 14:58

trouwens heb ook een tijdje amazigh cursus genomen... gewoon hier thuis.. ik kan het nu wel verstaan maar praten:jammer: Wallahiela, ik wil ook berbers leren... Heb een berberse man die alleen maar Arabisch praat thuis iewa fhem:moe: Zo leer ik het nooit:)

Pagina's : [1] 2 3