Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verliefd op een meisje met hoofddoek...

Pagina's : [1] 2 3 4

Talismanneke
23-08-2003, 16:03

Het is mij overkomen! Ik ben juist een persoon die ze eigenlijk eerst vermeed, waarom weet ik niet....misschien uit respect....ik weet het niet, maar het is toch gebeurd.....ik ben helemaal hoteldebotel zoals 'de nederlander' het zou noemen. Maar nu.....ik ben een heel direct persoon, maar bij haar krijg ik geen enkel zinnig woord uit mijn mond....het klinkt dan zo amateuristisch uit mijn mond dat ik me gewoon schaam..... Ze is echt een schoonheid op zich...normaal kan ik mijn ogen niet afhouden van een blote vrouwen-lichaamsdelen...maar nu hoeft het voor mij allemaal niet meer....mijn ogen willen alleen gevoed worden door haar verschijning....ze is echt adembenemend *zucht*...maar wat moet ik doen....kan ik gewoon op haar afstappen, waar moet ik mee beginnen? hoe moet ik het brengen? hoe zal zij reageren? tja, k zal het nooit te weten komen als ik het niet in praktijk breng, maar daarom wil ik jullie om hulp vragen....wie heeft er een vriendin/ vrouw/ verloofde met een hoofddoek? hoe hebben jullie haar hart veroverd? en wie draagt er zelf een hoofddoek en kan mij vertellen hoe ik haar het beste kan benaderen? b.v.d Tarik a.k.a Talismanneke

Cina
23-08-2003, 16:04
Maak oogcontact, spreek haar daarna aan op een normale manier en breng daarna de schaapjes en de suiker mee :hihi:

samira_el
23-08-2003, 16:05
Whahaha... Zoveel verschillen meisjes met en zonder hoofdoek niet.. Stap gewoon op haar af zoals je bij ieder ander meisje zou doen

Lady_moi
23-08-2003, 16:05
ik draag hoofdoek en werd wel vaak aangesproken hoor :D gewoon aanspreken :D als ge met respect spreekt zal ze u ook met respect beantwoorden ;)

Cina
23-08-2003, 16:09

Origineel gepost door TooCool Sommige mensen doen alsof meisjes met een hoofddoek een geheel, duister ras op zich vormen. Get real. :auw2: Is dat dan niet zo? Ik ben best wel duister :hihi:

Ladyx1983
23-08-2003, 16:09
juist cina heeft gelijk gewoon suiker en een schaap :hihi:

Lady_moi
23-08-2003, 16:10
ahaha toocool ik wou da juist zeggen ahahahahhaha

Ladyx1983
23-08-2003, 16:10
Origineel gepost door TooCool Is het net zo'n hoofddoek als op je avatar? :hihi: :hihi::hihi::hihi::hihi:

s_soumaya18
23-08-2003, 16:11
ewa saffi meidden met hoofdoek verschillen helemaaal niet van de andere hoor, enne gewoon ernaartoe gaan en met respect tegen spreken en dan krijg je ook een antwoord terug denk ik dannnnn dus with respectttttttttttttttttttttttttt

Enzy
23-08-2003, 16:11
En wat als dat meisje je niet eens wilt? Ik bedoel op zoiets moet je voorbereid zijn. :D :zwaai:

deheks
23-08-2003, 16:12
Ben je echt verlegen om haar aan te spreken probeer het dan via een vriendin...Succes jongen!!!!

Talismanneke
23-08-2003, 16:12
Haahaahaha, Ik heb niet gezegd of ergens vermeld dat meisjes zonder hijaab verschillen van meisjes met.....het is gewoon DIT meisjes die al die dingen in mij teweeg brengt.... En hoe je t wendt of keert.....jongens weten niet hoe ze een meisje moeten benaderen als ze het echt serieus menen......

Talismanneke
23-08-2003, 16:14
Origineel gepost door Cina Maak oogcontact, spreek haar daarna aan op een normale manier en breng daarna de schaapjes en de suiker mee :hihi: Ja, dat ben ik wel van plan (schaap en suiker:stout: )......maar denk je dat ze na 1 keer oogcontact te hebben gehad meteen voor me valt? weet je....k ga haar stalken:D

Lady_moi
23-08-2003, 16:15
schijt hebben :D

Talismanneke
23-08-2003, 16:16

Origineel gepost door TooCool Zeg me alsjeblieft dat je geen Tarik Tb.. bent! ik denk t niet....mijn achternaam begint met een B.... gerustgesteld? :D

Pagina's : [1] 2 3 4