Bekijk originele versie : TooCool heb je ff een momentje..
Mag ik vragen of je iets tegen Marokkanen hebt?
Zeg ja, je mag het vragen..oke :)
Origineel gepost door TooCool
Why?
Waaruit maak je dat op?
Oeefff, ik vroeg of ik het je mocht vragen.
Of wist je niet dat je een vraag nooit met een vraag moet beantwoorden?
Je vraag komt voort uit een vermoeden. Al dan niet sluimerend, the obvious behoeft namelijk geen vragerij:p. Als jij dus even vertelt hoe je erbij komt dat ik weleens iets tegen Marokkaantjes zou kunnen hebben, krijg je van mij een antwoord.
De term wedervraag bestaat niet voor niets! :ego:
Alsjeblieft :)
Ja TooCool
Waarom heb je iets tegen de Marokkanen? :hihi:
-Y-
O. Iedereen die het waagt het woord 'Marokkaantjes' in de vingers te nemen heeft dus vermoedelijk wat tegen ze? Rare logica hou je erop na. http://213.247.44.2/prikbord/forums/images/smilies/moe.gif
Zeker een rare logica.
Maar goed, heb je nou iets tegen Marokkanen..Ja of Nee?
samira_el
23-08-2003, 15:27
Ik heb wel iets tegen Marokkanen..
Vraag het maar aan mij.
Oeps, ik heb al geantwoord :)
Niet in beginsel. Ik ben er nog altijd een:).
Dat je er een bent had ik al door, maar toch...WAAROM...misschien nare ervaring aan Marokkanen over gehouden? :(
O God... http://213.247.44.2/prikbord/forums/images/smilies/moe.gif
Dan zeg ik je weer! Citeer even de post die doet vermoeden dat ik iets tegen Marokkanen zou hebben. Je bent hier aan het strooien met theoriƫn, zonder duidelijke probleemstelling.
No can't do, ik kan geen posts van jou citeren die doen vermoeden dat je iets tegen Marokkanen zou hebben. Maar op de een of andere manier kom je over als iemand die iets tegen zijn landgenoten heeft.
SweetRose
23-08-2003, 16:01
Sorry da k ff stoor
Maar dag housieboy :zwaai::D
Origineel gepost door zin 'n midar
Sorry da k ff stoor
Maar dag housieboy :zwaai::D
:kwaad: het is House, you stupid girl :zwaai:
'Om de een of andere reden' http://213.247.44.2/prikbord/forums/images/smilies/moe.gif
Juist ja. Abstract gedinges. Koop ik niks voor. :auw2:
To answer your question: ik hou er geen negatieve gevoelens op na omwille van iemands afkomst. Noch bij Kaapverdianen, noch bij Marokkanen.
Safie?
La ma safie :kwaad:
Ik weet bijna 90% (ik zeg bijna 90%) dat je iets tegen je landgenootjes hebt. How come :(
Dan weet je maar wat je denkt te weten! Ik weet in elk geval dat jij een vooringenomen mening hebt en dat het blijkbaar niets uitmaakt wat ik antwoord op je vraag daar je het antwoord toch al denkt te weten!
:jammer:
Vind het heel jammer dat je zo reageert, wou alleen een eerlijk antwoord van jou, waarom het toch op de een of andere manier overkomt waarom je zo tegen jouw landgenootjes doet. :(
C_warrior
23-08-2003, 16:26
Toocool heeft slimme woorden. ik moet er een woordenboek bij halen om te begrijpen wat ze zegt :)
SweetRose
23-08-2003, 16:26
Origineel gepost door House
:kwaad: het is House, you stupid girl :zwaai:
Heb ik jou boos gemaakt?
:D
Origineel gepost door zin 'n midar
Heb ik jou boos gemaakt?
Nee niet echt :D
:kwaad:
SweetRose
23-08-2003, 16:28
Origineel gepost door House
Nee niet echt :D
:kwaad:
Ja dus
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.