Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Knikkeren...

Pagina's : [1] 2

Farkoessa
12-02-2007, 17:11

Misschien een hele stomme vraag hoor :o Vroeger he, toen we allen nog knikkerden met reuzereuzen en uppies enzo. :D Als je alle knikkers in het potje had gedaan, riep je iets. Hoe heette het als je gewonnen had :o... Soukran enne een groene puntje voor het antwoord :bril:

tawaya3etch_
12-02-2007, 17:17
wahahah dat was een leuke tijd:D euhmm...k weet niet hoe het heet!! ik riep gewoon Gewonnen:D en als ik wou dat diegene ging verliezen dan zei ik altijd S7or Manikor! hhahhaa

Garbouza
12-02-2007, 18:31
" ik heb de pot !!! " " pot is mijn !! " " ik eis de pot " :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: iets in die trend.... :hihi: :hihi: yeee 3ela goeie ouwe tijd :hadj:

Denhaagia
12-02-2007, 18:47
Pot is van mij! :gniffel:

ShopAholic
12-02-2007, 19:00

Ja nou wil ik het ook weten:hihi: Heel irritant altijd als ik er niet opkom. Ik weet alleen dat ik altijd lest zij, zogenaamd 'laatst':D

Farkoessa
12-02-2007, 22:21
hahwhawhawahwah het is erg frustrerend omdat ik er niet op kom... Maar nu je het zegt, was het ook iets met de pot.. De pot is van mij klinkt me bekend voor... Iemand anders?

LolitaLempicka
13-02-2007, 09:50
ik weet alleen wat je zegt al je wil dat de ander begint en dat is LEP en als iemand je voor was zei je KONINGSLEP hahaha gekke tijden :maf:

Diamant_Rose
13-02-2007, 10:00
Ik heb de pot hahahah dat is wat wij altijd zeiden

Farkoessa
13-02-2007, 10:18
ik weet alleen wat je zegt al je wil dat de ander begint en dat is LEP en als iemand je voor was zei je KONINGSLEP hahaha gekke tijden :maf: awhawawhawhawh koningslep.. Dát komt me nou echt niet bekend voor. Maar het lag ook aan de regio waar je vandaan kwam toch. Mijn nichtje uit Lelystad hanteerde hele andere benamingen enz.. :maf2: Echt koel die tijd... Lekker naief, zitten op de klimrek, geen zorgen aan je hoofd. Een bril, net als steve urkel, en geen zorgen aan je hoofd... :ego: skoen bhal die kinderen

Farkoessa
13-02-2007, 10:19
Ik heb de pot hahahah dat is wat wij altijd zeiden volgens mij was dat het idd.. haawhwhaawhahw zo vet dat je dat nog weet :goedzo:

Diamant_Rose
13-02-2007, 10:27
hahahhahahahhahaha ja erg is dat he als je iets niet weet dan krijg je znoen dan moet je gewoon iedereeen bellen om te vragen wat het is.. Ik heb da heel vaak met films dan kom ik niet op de naaam serieus ik wil dan gewoon huilen omdat ik gek word hahahahhaahhahahahhahaha

Farkoessa
13-02-2007, 10:34
hahahhahahahhahaha ja erg is dat he als je iets niet weet dan krijg je znoen dan moet je gewoon iedereeen bellen om te vragen wat het is.. Ik heb da heel vaak met films dan kom ik niet op de naaam serieus ik wil dan gewoon huilen omdat ik gek word hahahahhaahhahahahhahaha nou je weet be3da waar ik het over heb :o

Diamant_Rose
13-02-2007, 10:37
hahahahhahahaha ja egte nou gelukkig bestaat marokko.nl genoeg mensen die ons erbij kan helpen als we weer znoen krijgen hihihi

chainreaction
13-02-2007, 11:14
Pot is van mij...dat is wat ik altijd zei.

Superficial
13-02-2007, 12:46

En het rijmt ook nog es :maf:!

Pagina's : [1] 2