Bekijk originele versie : lahawla wa laquata ila bilah
oemalbanien
12-02-2007, 14:56
salamo alaikom dames
ik wou smorgens net achter de pc zitten toen ik een rommelend geluid en de bureau heen en weer zag gaan
ik stond op en schrok me dood en zei alleen la ilaha ila allah mohamedan rasoeloe lah
ik werd helemaal misselijk met een bonkend hart liep ik naar de raam en zag dat de mensen op straat ook een beetje in paniek waren
ik pakte mijn gebeds kleedje en ging bidden
het enige wat nu nog uit mijn mond komt is astagfirullah
er was dus een zeebeving onder portugal wat dus veel marokkaanse steden heeft geschud waaronder ik ook :(
moge allah ta3ala onze zondes vergeven
schatje26
12-02-2007, 14:59
Ben je in Marokko nu?
roemaisa78
12-02-2007, 15:01
salamo alaikom dames
ik wou smorgens net achter de pc zitten toen ik een rommelend geluid en de bureau heen en weer zag gaan
ik stond op en schrok me dood en zei alleen la ilaha ila allah mohamedan rasoeloe lah
ik werd helemaal misselijk met een bonkend hart liep ik naar de raam en zag dat de mensen op straat ook een beetje in paniek waren
ik pakte mijn gebeds kleedje en ging bidden
het enige wat nu nog uit mijn mond komt is astagfirullah
er was dus een zeebeving onder portugal wat dus veel marokkaanse steden heeft geschud waaronder ik ook :(
moge allah ta3ala onze zondes vergeven
AMEEN op je du3a.
is dat vanochtend gebeurt. dan is het wel een zware geweest als heel je buro bewoog.
ik word er een beetje stil van.
zijn er gewonden gevallen.
oemalbanien
12-02-2007, 15:01
ik woon in casablanca
oemalbanien
12-02-2007, 15:03
AMEEN op je du3a.
is dat vanochtend gebeurt. dan is het wel een zware geweest als heel je buro bewoog.
ik word er een beetje stil van.
zijn er gewonden gevallen.
het is somrgens gebeurt rond de 10 uur
en elhamdolilah zijn er geen gewonden geraakt
latifa_soussia
12-02-2007, 15:03
Ooooh wat erg zeg!
Ik schrok al tijdens het lezen van je verhaal, laat staan jij :(
Amin.
oemalbanien
12-02-2007, 15:04
ik heb nog steeds de schrik
moge allah ta3ala onze zondes vergeven en onze imaan versterker
roemaisa78
12-02-2007, 15:05
het is somrgens gebeurt rond de 10 uur
en elhamdolilah zijn er geen gewonden geraakt
alhamdoelillah.
ik beleefde even het alhoceima gevoel!
teletubbie
12-02-2007, 15:06
Ameen!
ooh, wat erg! ik vind aarbeving zo eng..........sinds de tsunamie!
HoneyBee
12-02-2007, 15:06
Zware zeebeving voor kust van Portugal
Uitgegeven: 12 februari 2007 13:25
Laatst gewijzigd: 12 februari 2007 14:46
AMSTERDAM - Een zware zeebeving heeft maandagochtend het zuiden van Portugal en een deel van Spanje opgeschrikt. In Lissabon zijn trillingen waargenomen.
De beving, met een kracht van zeker 6,0 op de schaal van Richter, deed zich rond 10.35 uur voor in de Atlantische Oceaan, op zo'n zevenhonderd kilometer ten zuidwesten van de Portugese hoofdstad Lissabon.
De beving deed de grondvesten van gebouwen trillen. Het Portugese Ministerie van Binnenlandse Zaken heeft bekendgemaakt dat er geen gewonden of meldingen van schade bekend zijn.
Storing
De lichte beving leverde een storing op voor het netwerk van mobiele telefoons. De Portugezen belden massaal hun naasten of zij in veilige toestand waren. Spaanse radiostations wisten te melden dat de beving te voelen was in Andalucië.
Ameen...dan komt de dood ineens heel dichtbij, helaas denken we er alleen op zulke momenten aan.. :jammer:
oemalbanien
12-02-2007, 15:12
[QUOTE=Safah83;29884095]Ameen...dan komt de dood ineens heel dichtbij, helaas denken we er alleen op zulke momenten aan.. :jammer:[/QUOT
we zijn zwak moge allah onze imaan versterken
maar deze ervaring heeft me egt wakker geschud ik zal dit volgens mij nooit meer vergeten:(
Mosowira
12-02-2007, 15:20
Ff me schoonmoeder bellen.
That's kind of faktap isn't it?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.