Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Speelt leeftijd een rol bij het kiezen van een man/vrouw?

Pagina's : [1] 2

LZN
23-08-2003, 01:34

Onze profeet saw was getrouwd met verscheidene vrouwen,veel ouder en veel jonger. Vinden jullie leeftijd een belangrijke factor bij jouw keuze? Of kijk je eerder naar de hoe de persoon zelf is en accepteer je hem/haar ook al blijkt dat diegene veel jonger of veel ouder is.[SIZE=1].

imanexxx
23-08-2003, 03:40
Leeftijd speelt zeer zeker een rol, vind ik toch, een meisje is ten eerste vele volwassener dan een jongen ook al zouden ze dezelfde leeftyd hebben, ten tweede, een man ziet er jonger uit en blijft er jonger uitzien, terwijl een vrouw snel ouder wordt en ouder uitziet omdat je bv. kinderen moet baren..........daarom vind ik dat leeftyd ook een belangerijke rol speelt!!

ibtisamc
23-08-2003, 15:44
Origineel gepost door vikker Ne goeie verstoander hei wijnig woorde noedig...das aantwaarps. ;) Laat dat antwaarps maar achterwege want dat vind ik een afschuwelijk dialectje!!

ibtisamc
23-08-2003, 15:45
Ik vind dat de man ouder moet zijn!! Anders is het geen zicht!!!

amina01
23-08-2003, 17:19

Origineel gepost door Jamaah_Islamiya Jij zegt da een meisje volwassenere is dan een jongen,maar daar twijfel ik ten zeerste aan. En de islam zegt er zijn 4 manieren waarom je een vrouw zou kunne trouwen:om haar geld om haar familie om haar schoonheid en om haar geloof,zoek er één omwille van haar geloof. En dat geld ook zo voor de vrouw die een man kiest Ik denk gelijkheid wat betreft studie en qua financiël. En de wil om beide door het leven te gaan, de trap beklim je samen, de ene dag trekt de man zijn vrouw, de andere dag trekt de vrouw haar man.

Maria_Magdalena
25-08-2003, 10:42
Origineel gepost door ibtisamc Ik vind dat de man ouder moet zijn!! Anders is het geen zicht!!! Bij jou is het wellicht geen porum. Maar ik heb lekker een jonger vriendje maar komt gewoon doordat ik er goed uit zie :zwaai:

Heiba
25-08-2003, 10:52
Liefde kent geen leeftijd!

amina01
25-08-2003, 13:37
Origineel gepost door vikker Ik denk dat liefde het voornaamste is; en dan is leefijd niet direkt de belangrijkste factor..ik ben ook 12 jaar ouder dan mijn vrouw...en wij zijn nu 23 jaar samen..nou en! Nog steeds gelukkig. Kan ook moeilijk anders met zo'n vent als ik. :D in alle bescheidenheid gezegd. :stout: Liefde is de sleutel tot het Paradijs........ Maar enkel liefde kan een relatie niet staande houden,

amina01
25-08-2003, 13:56
Origineel gepost door Abracadaver Dat zeg ik, ze moet ook kunnen koken. De liefde van een man gaat toch door de maag. Jakkes, wat ben jij gauw tevreden.....

amina01
25-08-2003, 14:21
Origineel gepost door Abracadaver Ik zei OOK, naast al de andere goede eigenschappen en het goddelijk lichaam wat ze van nature al bezat. Lichaam? humhum, ook koken, lang leve diepvries, ach daar ging het niet om

babyvanbelisma
25-08-2003, 14:40
Ik vind in ieder geval dat een man groter moet zijn en of ie dan jonger is of niet, dat maakt niet zoveel uit, als ie maar niet te jong is..... Veel ouder is meestal ook niet zo'n probleem....

Pagina's : [1] 2