Bekijk originele versie : Negaffa award 2007
Maroc_Meissie
12-02-2007, 10:54
Wat vonden jullie ervan dames?
Ik was echt teleurgesteld in:
1. De muziek, veel ste hard (werd bijna doof)...zo hard dat je niet kon horen wie er zong en helemaal niet wat er gezongen werd. Toen ik 's avonds thuis was en mijn man tegen mij praatte hoorde ik gewoon echt niet wat hij zei.
2. Ik werd SCHIJTZIEK van de dames die om 15.00 uur aan kwamen kakken en op de plekken gingen zitten van de dames die er al heel vroeg waren en een plekje voorin hadden en aan het dansen waren. Dus als ze terug kwamen kreeg je felle welles nietes verhaald over wie er nou daar mocht zitten..Tuthola's gewoon..kom gewoon vroeg en dan heb je een mooi plekje voorin en ander PECH gehad..zo aso vond ik dat!
3. De bewaking die te vaak door de zaal liepen en met hun hongerige ogen naar de dansende meiden keken, triest...
4. Je greeg zelfs geen muntje voor een drankje ofzo..je moest in de pauze in een giga rij gaan staan voor een muntje en dan vervolgens weer in de volgende rij voor een drankje of hapje..
De modeshow was top :goedzo:
Wat mij betreft niet zo snel voor herhaling vatbaar (helemaal niet voor die prijs)..heel jammer..
Ghatar_tangawia
12-02-2007, 10:58
Het was dit jaar 10 keer niets..
Vorig jaar was het kleiner..alleen vrouwen en veel gezelliger!
Zeker niet voor herhaling vatbaar!
Pipi1900
12-02-2007, 10:58
ben er eerder geweest en toen was het ook niks.....ze leren duidelijk niet van hun fouten!!!
ahahahaha ik heb zojuist een reaktie geplaatst bij gandora's topic. K zal
m hier ook even plaatsten :)
Nou ik ben dus ook geweest, ik dacht wellicht zou het wat professioneler geworden zijn (ben al zo'n 7 jaar niet meer naar zo'n "marocgebeuren" geweest). Dus niet
De trouwbeurs was maar karig en saai en de mannequins moeten maar eerst goed oefenen voor ze gaan lopen met een veel te lange jurk en stiletto's, die arme meisjes werden gewoon gepijnigd dat was zo van hun gezichten af te lezen. De jurken waren ook niet echt om over naar huis te schrijven hoor, zelfs van die ontwerpster uit marokko was het niet origineel.
Moehim, spijt spijt spijt had ik, zeker van dat veel te dure kaartje, zelfs de catering ruimde veel te snel op en daarna kon je op een droogje gaan zitten.
Never nooit meer, je kunt beter ergens gezellig gaan eten en daarna een filmpje pikken
Ik baalde echt als een stekker, vooral omdat mijn uitjes spaarzaam zijn omdat we kinderen hebben en ik en mijn man om de beurt bij ze blijven als we zoiets hebben.
Wij zaten boven in het balkon waar alleen de vrouwen mochten omdat ook onze plekken beneden ingenomen waren toen wij wat te eten gingen halen, we hebben echt zitten kleumen van de kou.
Wie heeft er eigenlijk gewonnen van die negeffa's want wij zijn eerder weggegaan.
Bruidje22
12-02-2007, 11:01
ik ben met mijn aanstaande geweest..we hebben wel goed gelachen ...veel kaartjes meegenomen,alleen volgende zaken vond ik jammer.
Sommige goedkope meiden vonden het heel leuk om elke keer andermans mannen te gaan verleiden.Ging er zo een meid heel verleidelijk mijn man aankijken en nadien voor ons schudden met haar vet.We moesten echt lachen,maar goed hij zag er ook geweldig uit,volgende keer mag ie burka op.
veel meiden met enorme grote achterwerken gezien,ik stond echt paf.
Muziek was idd veel te hard,
Bewakers leken net van een bepaalde sekte met hun lange zwarte mantels,was wel grappig om te zien.
Jury had geen mening,ze hadden alleen genoten....hahaha
Ik ben er echt te lang uitgeweest joh :hadj: , ik wist niet wat ik zag. Meisjes van 14, 15 jaar die eruit zagen als 25 door de make up en de kleding. En dan die LIJNNNNNNNNNNNN, om jaloers op te worden , allemaal maatje XS :maf2:
In onze tijd waren wij nog op die leeftijd aan het buiten spelen. Ze worden veel te vroeg oud tegenwoordig :hadj:
Maroc_Meissie
12-02-2007, 11:02
Echt ik ging met zo een teleurgesteld gevoel naar huis...
Ik snap niet dat ze mannen toelaten (ook al is het je eigen man)..Er liepen van die vage (kleine jongetjes) figuren rond..heel jammer...
Ik heb tot nu toe maar 1 keer een leuke vrouwenfeest meegemaakt en dat was een paar jaar terug met Hafla Anissa...dat was super...
Maar wat ik gister had gezien was echt niks...
Ik dacht meteen heb ik daarvoor mijn kleine de hele dag moeten missen?? Hij was wel met zn papa...maar toch..
Ik zei wel dat de modeshow top was, bedoel meer de kleding (echt gaaf!) De modellen waren denk ik van de straat geplukt..T was me allemaal te hobbelig, danserig en ze deden van alles behalve normaal lopen..Tis ook zo moeilijk :maf:
Echt jammer..
Ghatar_tangawia
12-02-2007, 11:09
Ewa jah..
Ik belde mijn man al om 18:00.. kom ons ophalen. Maar hij was weg met zijn vrienden en ze wilden net wat gaan eten. Dus ik ben pas om 20:00 weggegaan. Voordeel is wel dat mijn zusje het bruidsboeket heeft gevangen..
Maroc_Meissie
ik ben met mijn aanstaande geweest..we hebben wel goed gelachen ...veel kaartjes meegenomen,alleen volgende zaken vond ik jammer.
Sommige goedkope meiden vonden het heel leuk om elke keer andermans mannen te gaan verleiden.Ging er zo een meid heel verleidelijk mijn man aankijken en nadien voor ons schudden met haar vet.We moesten echt lachen,maar goed hij zag er ook geweldig uit,volgende keer mag ie burka op.
veel meiden met enorme grote achterwerken gezien,ik stond echt paf.
Muziek was idd veel te hard,
Bewakers leken net van een bepaalde sekte met hun lange zwarte mantels,was wel grappig om te zien.
Jury had geen mening,ze hadden alleen genoten....hahaha
Is dat dan verleidelijk? krijg eerder kotsnijgingen! K denk wel dat ik met mijn man zou kunnen gaan naar een feest..Maar zeker niet zo eentje..gewoon een gala ofzo..Waar iedereen met partner komt..
Dit was 10 keer niks, k zat ook eerst te overwegen om samen met hem te gaan en dacht later toch maar niet doen..K met de meiden en we zien wel of het voor herhaling vatbaar is..
Zelfs ik organiseer leukere bijeenkomsten! :D
Kwebbel_24
He Selly waar zat je op het balkon.. :stout:
Was lekker rustig daar geen last van los gelaten hyena’s (zowel man als vrouw) uitzicht was daar beter.
Monde De Reve vond ik wel het mooist de rest viel echt tegen..
Wat vonden jullie van die buikdansact van monde de reve :hihi:
Ghatar_tangawia
12-02-2007, 11:10
Is dat dan verleidelijk? krijg eerder kotsnijgingen! K denk wel dat ik met mijn man zou kunnen gaan naar een feest..Maar zeker niet zo eentje..gewoon een gala ofzo..Waar iedereen met partner komt..
Dit was 10 keer niks, k zat ook eerst te overwegen om samen met hem te gaan en dacht later toch maar niet doen..K met de meiden en we zien wel of het voor herhaling vatbaar is..
Zat jij beneden of boven?
Maroc_Meissie
12-02-2007, 11:10
Ewa jah..
Ik belde mijn man al om 18:00.. kom ons ophalen. Maar hij was weg met zijn vrienden en ze wilden net wat gaan eten. Dus ik ben pas om 20:00 weggegaan. Voordeel is wel dat mijn zusje het bruidsboeket heeft gevangen..
Ook het kaartje? was het kaartje voor jou? BOFKONT??
Ik zat 2 rijen daarvoor, we hadden bijna een hele rij bezet..We waren met zn 7nen en toen het boeket werd gegooid dacht ik alleen maar: WEGWEZEN because they are going to atack!
Bruidje22
12-02-2007, 11:11
was eerder misselijkmakend,hij kon er wel om lachen en ik ook .we gingen zelfs klappen voor haar ..hahaha
Nou wij dachten eerder een nette modeshow zonder al dat geschud en geschuur alsof het hn laatste dag was.Niet dus.
Ghatar_tangawia
12-02-2007, 11:12
He Selly waar zat je op het balkon.. :stout:
Was lekker rustig daar geen last van los gelaten hyena’s (zowel man als vrouw) uitzicht was daar beter.
Monde De Reve vond ik wel het mooist de rest viel echt tegen..
Wat vonden jullie van die buikdansact van monde de reve :hihi:
Ik begreep niet wat die act met de neggafa jurken te maken heeft! De act was verder wel leuk om naar te kijken..
Monde du reve was zeker de beste! Maar ik vond ze minder dan vorig jaar..
Maroc_Meissie
12-02-2007, 11:14
was eerder misselijkmakend,hij kon er wel om lachen en ik ook .we gingen zelfs klappen voor haar ..hahaha
Nou wij dachten eerder een nette modeshow zonder al dat geschud en geschuur alsof het hn laatste dag was.Niet dus.
Zoals ik al zei heel erg jammer en ik hoop echt dat er een organisator ook hier op het forum zit en hier voor de volgende keer verandering in brengt en ow ja..
Naast bovengenoemde minpunten vind ik de plek voorin ook een grote min hebben omdat er zo weinig plaats is om te dansen..Misschien uitkijken naar een andere locatie? GEEN Rhone of Paradiso..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.