Bekijk originele versie : Vermist...
babyvanbelisma
23-08-2003, 00:03
Er zijn volgens mij een aantal leden vermist.....
Ik zit me hier dood te vervelen want niemand reageert meer op de topics, wat ook wel weer te begrijpen is want het niveau daalt gestaag....
Ik wil vermaakt worden en bezig gehouden want anders gaat het niet zo goed... :maf:
Kom op en gooi eens even een intelligente opmerking in de groep!!
:zwaai:
Men kan niet intelligent zijn op commando..........:p
Kom met iets interessants! Niet een of ander krantenbericht, maar een visie van jou op iets, of iets waar je het niet mee eens bent, iets origineels.
babyvanbelisma
23-08-2003, 00:18
Nou onthoudt; je hebt er zelf om gevraagd.......
Hier komt ie hoor.......
Nog even denken..........
Hé ik kom er maar niet op.............
Ja nou gaat het echt gebeuren hoor...........
het is geen mening van mij maar meer een vraag voor jullie.
IN HOEVERRE IS DE SOORT MUZIEK WAAR JE NAAR LUISTERT BEPALEND VOOR JE KARAKTER EN JE LEVENSWIJZE????
babyvanbelisma
23-08-2003, 00:19
Ik weet het, het is een beetje slapjes maar het is dan ook al laat...
babyvanbelisma
23-08-2003, 00:24
Heej ik vind het hier saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!¡¡¡¡¡¡¡¡ ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
:D :D :D :D :D :D :D :D :D
Nou dames en heren, tot een andere keer maar weer ik ga lekker slaapies doen!!
DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!
P.s. hihihihihihihihihihihihihihihihihi
Aan de ene kant ligt dat aan de persoon zelf. Als hij die teksten van black-death metal echt serieus gaat nemen.....dan zou ik zeggen dat het een behoorlijk invloed heeft. ALs een meisje serieus luistert naar die hartverscheurende verhalen weelderig trillend gebracht door de zoveelste r'n b zangeres....dan zou ik ook zeggen dat het veel invloed heeft.
Maar wat als je van allerlei soorten muziek houdt? Dan is het in zo'n mate van invloed dat je je gevoel erin kwijt kan, dat het je vrolijk stemt of sterkt in onschuldige revolutionaire gevoelens....
In dat geval kun je het ook omdraaien :D....In welke mate is de persoon die je bent van invloed op je muziekkeuze???
Origineel gepost door babyvanbelisma
Nou onthoudt; je hebt er zelf om gevraagd.......
Hier komt ie hoor.......
Nog even denken..........
Hé ik kom er maar niet op.............
Ja nou gaat het echt gebeuren hoor...........
het is geen mening van mij maar meer een vraag voor jullie.
IN HOEVERRE IS DE SOORT MUZIEK WAAR JE NAAR LUISTERT BEPALEND VOOR JE KARAKTER EN JE LEVENSWIJZE????
.......goede vraag..................en aan de andere kant een moeilijke vraag,............het heeft denk ik nl met persoonlijke gevoelens te maken.
.of je vindt het mooi .............of niet :D
.deze drie gabbers vindt ik wel goed :
http://images-eu.amazon.com/images/P/B00004WZAX.08.LZZZZZZZ.jpg
....maar ja,
deze virtuoos is ook :D
http://myhero.com/images/artist/zappa/zappa.jpg
........... ;)
Dus.....
Khaled, Faudel, Taha+Frank Zappa = Grendel
of
Grendel =Frank Zappa +Khaled, Faudel, Thaha
ibtisamc
23-08-2003, 17:12
Origineel gepost door MaPrem
Dus.....
Khaled, Faudel, Taha+Frank Zappa = Grendel
of
Grendel =Frank Zappa +Khaled, Faudel, Thaha
of
Grendel=jood :D
Origineel gepost door ibtisamc
Heb jij een "Joden-complex" ?
Het spijt me,.......
ALs je jezelf als moslim beschouwt ............. :D
Ga nog eens goed je Koran lezen,....
D.U.M.B........B.I.A.T.C.H.,......
:zwaai:
babyvanbelisma
24-08-2003, 15:43
Ja dat zijn inderdaad goede zangers, vooral cheb khaled!! Echt, aisha is een van mijn favorieten. Jammer dat ie nu gecovered is en grandioos verziekt!!
Origineel gepost door babyvanbelisma
Ja dat zijn inderdaad goede zangers, vooral cheb khaled!! Echt, aisha is een van mijn favorieten. Jammer dat ie nu gecovered is en grandioos verziekt!!
Probeer het "oudere werk" .van Khaled,... ;)
Is nog lekker "rauw".
babyvanbelisma
24-08-2003, 15:48
staan daar ook nummers van op dat ene bandje met z'n drieen?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.