Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moord!!!

AbuGodsvrees
22-08-2003, 23:22

Vraagje?: Zou jij iemand kunnen vermoorden/doden zo ja om welke reden? 25 jaar cel voor moeder die kind in oven stopt 22-08-2003 Een vrouw die haar anderhalf jaar oude dochtertje in een hete oven stopte, heeft 25 jaar gevangenisstraf gekregen. Het kind overleefde de gruweldaad omdat haar vader haar geschreeuw hoorde. Wel heeft ze derdegraads brandwonden over 70 procent van haar lichaam en moet ze nog jaren plastische chirurgie ondergaan. De moeder beweerde aanvankelijk dat het kind uit haar armen rolde terwijl ze aan het koken was, tegen de ovendeur viel en in de oven rolde die dichtklapte. Naderhand bekende de vrouw schuld aan poging tot moord. Volgens de aanklager pleegde de moeder de daad met opzet omdat ze jaloers was op de aandacht die de vader aan het kind schonk. Ze leed niet aan een mentale stoornis. Ze is gewoon gemeen, aldus de aanklager. [Copyright 2003, Novum Nieuws / Associated Press]

babyvanbelisma
22-08-2003, 23:56
Ja hoor ik zou wel iemand kunnen vermoorden. Niet op het moment maar wel als iemand mijn broertje, zusje, moeder of kind vermoord!!! Echt als ik diegene vind, nou dan kunnen ze stoffer en blik gaan halen hoor!!

Bachelorette
23-08-2003, 02:17
Dit is absoluut te gek voor woorden wat een jaloerse bit.ch is het ook. gelukkig maar voor het kind dat haar vader thuis zat. rare mensen tegenwoordig

redcat
23-08-2003, 10:30
Ik denk dat ik het onder bepaalde omstandigheden ook wel kan

Miss_Arabia
23-08-2003, 14:43

JEETJE MAN!! Dit is echt niet te geloven! Ze hoort juist blij te zijn dat haar man aandacht aan dat 1,5 jarige kind geeft, want sommige geven helemaal geen aandacht aan hun kinderen. Dat mens is gewoon verwend! En een jaloerse vrouw!!!!!! Ik zou iemand kunnen vermoorden die iemand die ik lief heb heeft vermoord om niks..... Bijv. mijn kindje,mijn moeder, mn zusje, mn zus en of mn vader! Dan leeft die persoon echt niet meer...

ibtisamc
23-08-2003, 14:58
Origineel gepost door AbuGodsvrees Vraagje?: Zou jij iemand kunnen vermoorden/doden zo ja om welke reden? 25 jaar cel voor moeder die kind in oven stopt 22-08-2003 Een vrouw die haar anderhalf jaar oude dochtertje in een hete oven stopte, heeft 25 jaar gevangenisstraf gekregen. Het kind overleefde de gruweldaad omdat haar vader haar geschreeuw hoorde. Wel heeft ze derdegraads brandwonden over 70 procent van haar lichaam en moet ze nog jaren plastische chirurgie ondergaan. De moeder beweerde aanvankelijk dat het kind uit haar armen rolde terwijl ze aan het koken was, tegen de ovendeur viel en in de oven rolde die dichtklapte. Naderhand bekende de vrouw schuld aan poging tot moord. Volgens de aanklager pleegde de moeder de daad met opzet omdat ze jaloers was op de aandacht die de vader aan het kind schonk. Ze leed niet aan een mentale stoornis. Ze is gewoon gemeen, aldus de aanklager. [Copyright 2003, Novum Nieuws / Associated Press] Dat mens verdient de doodstraf!! De elektrische stoel verdient ze!!!

arabchrstn
23-08-2003, 15:02
Origineel gepost door ibtisamc Dat mens verdient de doodstraf!! De elektrische stoel verdient ze!!! Niet in een land dat zich beschaafd wil noemen. Ik heb al genoeg doodstraffen om mij heen gezien.

ibtisamc
23-08-2003, 15:13
Origineel gepost door arabchrstn Niet in een land dat zich beschaafd wil noemen. Ik heb al genoeg doodstraffen om mij heen gezien. Ze moeten de doodstraf terug invoeren zo'n soort mensen vormen een gevaar voor de "beschaafde" samenleving!!!

arabchrstn
23-08-2003, 15:17
Ik zie nog veel meer mensen die een gevaar zijn voor een beschaafde samenleving. Op Marokko.nl ken ik (we?) al aardig wat voorbeelden, evenals in de normale maatschappij. En doodstraf moet daarvoor een oplossing bieden?

ibtisamc
23-08-2003, 15:20
Origineel gepost door arabchrstn Ik zie nog veel meer mensen die een gevaar zijn voor een beschaafde samenleving. Op Marokko.nl ken ik (we?) al aardig wat voorbeelden, evenals in de normale maatschappij. En doodstraf moet daarvoor een oplossing bieden? Voel je je nu ook al bedreigd door mensen van marokko.nl?? flauw hoor!!! hahaha wat een kneusje ben je!!!

arabchrstn
23-08-2003, 15:25
Dank u, uw oordeel had u ook voor u mogen houden... Was slechts om aan te geven dat je niet perse een moord hoeft te plegen, om toch een gevaar voor de maatschappij te zijn... Het respectloos beoordelen van mensen bijvoorbeeld, nog zo'n aspect...

ibtisamc
23-08-2003, 15:29
Origineel gepost door arabchrstn Dank u, uw oordeel had u ook voor u mogen houden... Was slechts om aan te geven dat je niet perse een moord hoeft te plegen, om toch een gevaar voor de maatschappij te zijn... Het respectloos beoordelen van mensen bijvoorbeeld, nog zo'n aspect... Wat versta jij onder het woordje respect? je zegt Dank u, uw oordeel had u ook voor u mogen houden. Wel je hebt gevraagd om mijn oordeel en die heb ik je gegeven!!! En als je een moord pleegt gewoon uit jaloezie vorm je wel een gevaar voor de maatschappij!!! En je gaat me niet wijsmaken dat dat niet zo is, want dat is het wel!!!

arabchrstn
23-08-2003, 15:35
'Kneusje'.... Ik had helemaal niet gevraagd om wat het oordeel wat je van mij vind... Ik zeg nergens dat iemand die een moord pleegt geen gevaar voor de maatschappij is. Ik zeg wel dat er nog veel meer dingen zijn die een gevaar zijn voor de maatschappij en dat de doodstraf daarvoor geen oplossing is. Mijn visie op respect: de mens als wezen weten te waarderen omdat het een unieke creatie van God is...

ibtisamc
23-08-2003, 15:40
Origineel gepost door arabchrstn Mijn visie op respect: de mens als wezen weten te waarderen omdat het een unieke creatie van God is... Wat heb je dat mooi gezegd :D ! ps; Ik vind dat de doodstraf wel een oplossing is!

Jumanah
23-08-2003, 15:48

wat een gestoord mens :jammer: