Bekijk originele versie : de marokkaanse leeuw word opgejaagd
praatjes
22-08-2003, 21:19
De marokkaanse meisjes zijn behoorlijk bazig aan het woorden, dit is niet goed en niet de richting die ons allen goedkomt.
Kijk maar naar het Surinaamse voorbeeld, waar de man helemaal niets te vertellen heeft. De surinaamse man haat zijn Vrouw en hij heeft haar eerder dood dan levend, en volkomen terecht vind ik...want die monster vrouwen mishandelen hun mannetjes en zij intimideren en kleineren hun mannetjes.
Dus dit is niet de kant die wij allemaal opwillen, de Marokkaanse meisjes moeten weer een verdedigende rol nemen. :)
Zied terug naar begin jullie!!
sweet_karima
22-08-2003, 21:21
jij bent echt gek jij hahahaha...
AbaHoeCh
22-08-2003, 21:31
Negeer dronkenmanspraat
praatjes
22-08-2003, 21:54
Origineel gepost door sweet_karima
jij bent echt gek jij hahahaha...
De Surinaamse man is pas gek...dat hij naar zijn monster vrouw luisterd net als een hondje..
praatjes
22-08-2003, 21:55
Origineel gepost door AbaHoeCh
Negeer dronkenmanspraat
Wat vind je van mijn nieuwe ondertekening haha :)
AbaHoeCh
22-08-2003, 22:00
ga je hoofd wassen!!
Kheb die andere posts van je gelezen... Tzijn allemaal posts die vrouwen in et algemeen naar beneden halen.. Waarschijnlijk te vaak een blauwtje gelopen... Ki7 ki7 ki7.
En nu dit weer. Dus mannnen moeten volgens jou niej naar hun vrouwen luisteren?
Wist je niej dat de Islam van de mannen verwacht dat zij naar hun vrouwen luisteren, en andersom weer ook...?;)
praatjes
22-08-2003, 22:18
Origineel gepost door Geitje
Kheb die andere posts van je gelezen... Tzijn allemaal posts die vrouwen in et algemeen naar beneden halen.. Waarschijnlijk te vaak een blauwtje gelopen... Ki7 ki7 ki7.
En nu dit weer. Dus mannnen moeten volgens jou niej naar hun vrouwen luisteren?
Wist je niej dat de Islam van de mannen verwacht dat zij naar hun vrouwen luisteren, en andersom weer ook...?;)
Hahaha hoe ver kan je er naast grijpen...Mannen moeten zeer zeker naar vrouwen luisteren. En niet alleen dat...ze moeten haar uitlaten praten en haar gelijk geven wanneer zij dat heeft, haar serieus nemen betrouwbaar zijn en haar waardering geven.
Bekijk ook mijn vrouwvriendelijke topics heb ik zat van geopend, en met deze topic wil ik jouw of niemand anders naar beneden halen..dat is niet de bedoeling van deze topic. haha :)
Origineel gepost door praatjes
Hahaha hoe ver kan je er naast grijpen...Mannen moeten zeer zeker naar vrouwen luisteren. En niet alleen dat...ze moeten haar uitlaten praten en haar gelijk geven wanneer zij dat heeft, haar serieus nemen betrouwbaar zijn en haar waardering geven.
Bekijk ook mijn vrouwvriendelijke topics heb ik zat van geopend, en met deze topic wil ik jouw of niemand anders naar beneden halen..dat is niet de bedoeling van deze topic. haha :)
Wat is dan wel de bedoeling van deze topic?
'Naar welk begin moeten wij de Marokkaanse meisjes terug''?
Vertel eens.
Bedoel je naar et begin toen wij voor jullie dweilden, kinderen baarden, schoonmaakten, jullie eten klaarmaakten, en lekker thuis zaten te wachten op manlief? Nou meneer, die tijd is heleaas voor jou voorbij.
Wij worden steeds en steeds meer onafhankelijker, of je et wilt of niej... Ja, en tis een feit dat de Marokkaanse meid et beter op school doet dan de gemiddelde Marokkaanse jongen... Jammer he? Dus je begrijpt dat je voortaan lekker je vieze sokken mag wassen..
Tata!
praatjes
22-08-2003, 22:53
Wat is dan wel de bedoeling van deze topic?
'Naar welk begin moeten wij de Marokkaanse meisjes terug''?
Vertel eens.
Bedoel je naar et begin toen wij voor jullie dweilden, kinderen baarden, schoonmaakten, jullie eten klaarmaakten, en lekker thuis zaten te wachten op manlief? Nou meneer, die tijd is heleaas voor jou voorbij.
Wij worden steeds en steeds meer onafhankelijker, of je et wilt of niej... Ja, en tis een feit dat de Marokkaanse meid et beter op school doet dan de gemiddelde Marokkaanse jongen... Jammer he? Dus je begrijpt dat je voortaan lekker je vieze sokken mag wassen..
Tata!
Je gaat me toch niet vertellen dat jij niet begrijpend kan lezen, of ben echt werkelijk wel gefrustreerd en verward...in dat geval steek dan je hoofd in het zand astublieft.
Volgens mijn Surinaamse vrienden hebben Vrouwen die mannen Intimideren en kleineren een hele grote omvang van lichaam. :D Dit is wat jij nu probeerd, je wil mijn intimideren en kleineren. Indien Geitje niet haar exuses aan mijn aanbied dan is ze van de grotere omvang dames.
Je gaat me toch niet vertellen dat jij niet begrijpend kan lezen, of ben echt werkelijk wel gefrustreerd en verward...in dat geval steek dan je hoofd in het zand astublieft.
Volgens mijn Surinaamse vrienden hebben Vrouwen die mannen Intimideren en kleineren een hele grote omvang van lichaam. :D Dit is wat jij nu probeerd, je wil mijn intimideren en kleineren. Indien Geitje niet haar exuses aan mijn aanbied dan is ze van de grotere omvang dames.
IK HEB GELIJK.
IK HEB ALTIJD GELIJK.
Jij moet excuses aanbieden, NU:D
AbaHoeCh
22-08-2003, 22:57
hey praatjes waarom reageer je niet terug op mijn reactie? :kwaad:
ik heb je beledigd dus jij moet mij terug beledigen :kwaad:
praatjes
22-08-2003, 23:05
IK HEB GELIJK.
IK HEB ALTIJD GELIJK.
Jij moet excuses aanbieden, NU:D
Jouw exuses is dan bijdeze aanvaard. :) Ik wist het, geitjes zijn niet zo vals als ze lijken :) Ik hou van geitje :Iluvu:
praatjes
22-08-2003, 23:07
Origineel gepost door AbaHoeCh
ga je hoofd wassen!!
In dat geval dan..zet je dikke kon.t stil :)
Jouw exuses is dan bijdeze aanvaard. :) Ik wist het, geitjes zijn niet zo vals als ze lijken :) Ik hou geitje :Iluvu:
Ken jij niej lezen ofzo!!?
Kbied nooit mn excuses aan, nooit!
Ha, kben een Berber, heb me trots... Dusse, zeg die sorry dan kunnen we verder:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.