Bekijk originele versie : Wie van jullie kijkt weleens naar Casting Stars op de marokkaanse tv????????
Casting Stars is het Idols van Marokko. het is elke zaterdag te zien rond 23:00 uur. het is soms gewwon zielig voor sommige deelnemers/.
Origineel gepost door KingMorocco
Casting Stars is het Idols van Marokko. het is elke zaterdag te zien rond 23:00 uur. het is soms gewwon zielig voor sommige deelnemers/
Heb het wel eens gezien.
hahahaha, ik vind het geweldig!!!
hahahah jah leuk he maar moet eerlijk zeggen dat ik nu niet meer kijk maar tijdens mij vakantie wel een paar keer
kus ikram :zwaai:
Saidat0en
22-08-2003, 21:07
Origineel gepost door KingMorocco
Casting Stars is het Idols van Marokko. het is elke zaterdag te zien rond 23:00 uur. het is soms gewwon zielig voor sommige deelnemers/
Ik had het een keer gezien! Ze kiezen alleen die slechte mensen. Een man hij kon heel mooi zingen, toen zeiden ze zo van: "Jah, je zingt al heel lang, dus het is nie eerlijk en mag je dus nie door naar de volgende ronde." Ik zat echt zo :eek:.. Toen lieten ze een vrouw door die helemaal niet kon zingen! (Ze zong helemaal scheef .. :rolleyes: )
Echte Marokkanen .. :jammer:
fatiha85
22-08-2003, 21:07
haha wollah het is zeker zielig soms voor die mensen, ze worden soms zo hard afgewezen, hahahahaha
Wael_Beni_Saidi
22-08-2003, 21:51
mooie talenten tussen....
TemsoenT
22-08-2003, 21:58
hahaha ik kijk het iedere zaterdag ik ga helemaal stuk om sommige deelnemers whahahahaha maar dr zijn dr ook een paar die :goedzo: zijn
roumaisa
22-08-2003, 22:01
Ja ik heb het ook een paar keer gezien, sommigen zijn echt zo slecht dat je gelijk de tv zachter doet! :rolleyes: maar die jury vind ik ook wel grappig ze kijken zo raar :( Maar ik vind het wel een leuk programma een keer wat anders op schotel
BerberLayD
22-08-2003, 22:04
ja ik lahc em elke keer dooooooooood:giechel:
karima001
22-08-2003, 22:08
Heb t een keer gezien in maroc en daarna niet meer, was wel een meid die goed kon zingen
es_nadia
22-08-2003, 22:26
ik vind de JURY waardeloos!
ik vind wel zielig voor die deelnemers, ze worden echt beledigd!
ik vind het wel laag van die jury!
geen succes voor dat programma
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.