Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Vinden Jullie De Beste Eigenschap Ven Een Man

Pagina's : [1] 2

LZN
22-08-2003, 20:28

Ik Vind Dat De Beste Eigenschappen Van Een Man Zijn Dat Ze : Niet Zoveel Om Roddelen Geven :D.

Lady_moi
22-08-2003, 20:29
vind ik ook

Fitrah
22-08-2003, 20:31
Is dat alles....?? :confused: Ik kan zo waslijst opnoemen...

Sweet_Diamond
22-08-2003, 21:15
Origineel gepost door Fitrah Is dat alles....?? :confused: Ik kan zo waslijst opnoemen... Ben benieuwd.....

ladymarueca
22-08-2003, 21:26

zekersss niet roddelen xxx from a lady

Sweet_Diamond
22-08-2003, 21:39
Origineel gepost door MidGet ze zijn beschermend zodra ze om je beginnen te geven :Iluvu: En ze kunnen hun jaloezie niet zo makkelijk verbergen :D niet echt persee goede eigenschappen, maar wel damn cute :verliefd: 1e is helemaal waar en ook een heerlijk gevoel 2e is schattig, maar soms ook wel overdreven....

Geitje
22-08-2003, 22:09
Dat ze zooo dom zijn, kan je ze lekker manipuleren:D

Ghatar_tangawia
22-08-2003, 22:09
Geduld... Als een man geduldig is, dan heb je het getroffen... Dan zal hij altijd SBAR met je hebben.. :D

Ghatar_tangawia
22-08-2003, 22:10
Origineel gepost door Geitje Dat ze zooo dom zijn, kan je ze lekker manipuleren:D Ze zijn slimmer dan je denkt... Ze sparen alles op en dan barst de bom los

praatjes
22-08-2003, 22:26
Origineel gepost door Geitje Dat ze zooo dom zijn, kan je ze lekker manipuleren:D Zie je nou wel, ik zei het al...en mijn surinaamse vrienden ook. Vrouwen zijn allemaal een ze hebben het doel zoals jij ook zegt en doet mannen manipuleren.

Sammy84
22-08-2003, 22:44
Origineel gepost door MidGet Heyhey mannen weten ook alleen maar hun dingie te volgen.. Bij hun is het gewoon een doolhofs-spel.. :rolleyes: Zoek het gaatje :D Ofzo :maf: hahaha al moezjrima

praatjes
22-08-2003, 23:00
Origineel gepost door MidGet Heyhey mannen weten ook alleen maar hun dingie te volgen.. Bij hun is het gewoon een doolhofs-spel.. :rolleyes: Zoek het gaatje :D Ofzo :maf: Hahaha :D leuk maar dat is dus niet altijd het geval, wel bij mijn. Er zijn echt mannen die jou niet als sexobject zien en niet als een keukengeval...maar ik zal daar niet veel over zeggen. Ik ga niet liggen slijmen. :) Voor mijn geld wanneer ik jou richting opkijk ik zie alleen maar sex en nog eens sex :)

Secret_Eyes
22-08-2003, 23:21
Een goede eigenschap aan een man is dat ze heeeel veel geduld hebben. Als ik nu terug denk aan wat ik allemaal heb gezegt of gedaan en wat voor grapjes ik uithaal dan denk ik damn hij heeft geduld als hij dat bij mij had geflikt dan:kwaad:

praatjes
22-08-2003, 23:30
Ik ben omrind door zoveel vrouwen in deze topic, dat ik alleen sex voor mijn ogen zie...ik heb het gevoel in een sexparadijs te bevinden :) Kom en vermaak me :Iluvu:

praatjes
22-08-2003, 23:41

Origineel gepost door MidGet heyhey Handjes op je toetsenbord he :kwaad: :D Hou het maar op je gevoeltje in een paradijs te bevinden want werkelijkheid zal het niet worden :hihi: Geef me makkelijk maar vooral snel sex, en hou verder je mond. haha :Iluvu:

Pagina's : [1] 2