Bekijk originele versie : Auto huren in tetouan/tanger
diamantje87
11-02-2007, 11:36
halllooo ik had een vraagje
waar kan ik een auto huren in tetouan,of
tanger,maar het lieft tetouan
en hoeveel kost het om het
voor een maandje te huren?
gr.
riffia_1980
11-02-2007, 11:46
Reken in de zomermaanden maar op 40 a 50 euro per dag! Of je moet daar familie ofzo hebben, die wat kunnen regelen.
diamantje87
11-02-2007, 11:47
ik kom zelf uit tetouan,en heb daar sowieso familie wonen,maar wil er zelf bij zijn als ik het ga huren snap je,
ik kom zelf uit tetouan,en heb daar sowieso familie wonen,maar wil er zelf bij zijn als ik het ga huren snap je,
kijk voordeel is hoe langer je auto huurt hoe meer je korting kreegt alleen die borg is.altijd zo hoog meestal vraag ze 500euro :eek:
Ik heb van verschillende mensen gehoord dat dat niet echt aanbevolen is.. je betaalt veel te veel voor wat je krijgt en sommige kantoren doen heel moeilijk wat betreft de garantie, om het kleinste schrammetje (dat er misschien al op was voordat jij ermee reed) doen ze moeilijk en weigeren de garantie terug te geven... daarom mijn topic met de vraag of iemand info heeft over autoverhuur in spanje voor marokko..
vriend van mij is met vliegtuig naar malaga gegaan daar heeft auto gehuurd voor 360euro voor 3 weken
vriend van mij is met vliegtuig naar malaga gegaan daar heeft auto gehuurd voor 360euro voor 3 weken
En ben je zeker dat het ok was om daarmee naar marokko te rijden? Want meestal zijn die huurauto's enkel geschikt voor Europa..
Maar als dat wel zo is, dan had ik graag wat meer informatie gewild.. Kun je hem het adres vragen aub?
nisrina78
11-02-2007, 13:13
Hoi,
Ja hoor,de meeste huren hun auto in malaga en hebben er een goeie ervaring mee gehad,alles liep soepeltjes en je kan er dus gewoon mee naar marokko(verzekerd en al)
En ben je zeker dat het ok was om daarmee naar marokko te rijden? Want meestal zijn die huurauto's enkel geschikt voor Europa..
Maar als dat wel zo is, dan had ik graag wat meer informatie gewild.. Kun je hem het adres vragen aub?
hier ben ik weer ik heb even gebeld nou ging zo hij was helmaal niet om auto huren hij kwam in malaga aan hij ging ticket kopen voor boot toen zag hij folders ligen dat je met auto naar marokko kunt trouwens ik had:goedzo: fout het was 460euro
hier ben ik weer ik heb even gebeld nou ging zo hij was helmaal niet om auto huren hij kwam in malaga aan hij ging ticket kopen voor boot toen zag hij folders ligen dat je met auto naar marokko kunt trouwens ik had:goedzo: fout het was 460euro
Bedankt om daarvoor te bellen!! :goedzo:
Dus gewoon in zo'n kantoortje waar je boottickets kunt kopen??
En weet je toevallig ook hoeveel waarborg te betalen was?
Hoi,
Ja hoor,de meeste huren hun auto in malaga en hebben er een goeie ervaring mee gehad,alles liep soepeltjes en je kan er dus gewoon mee naar marokko(verzekerd en al)
Dus jij hebt er ook al van gehoord? Ook in zo'n kantoor waar je boottickets kunt kopen? Dezelfde prijscategorie als Scania vermeldde?
cabo_nicro
11-02-2007, 19:19
Me vader had afgelopen winter een auto gehuurd in Tetouan voor 50 euro per dag, alles was gewoon goed gegaan, ze deden nergens moeilijk over, dat was wel fijn maar in de zomer weet ik de prijsklasse echt niet...
Bedankt om daarvoor te bellen!! :goedzo:
Dus gewoon in zo'n kantoortje waar je boottickets kunt kopen??
En weet je toevallig ook hoeveel waarborg te betalen was?
ik dacht tussen 500 of 700euro:eek:
ik dacht tussen 500 of 700euro:eek:
klinkt mss veel, maar is wel het gebruikelijke bedrag. Een mens verwacht gewoon wat professionaliteit en eerlijkheid en dat is soms ver te zoeken in marokko spijtig genoeg..
Bedankt in ieder geval voor je info!!
marocgirl3253
11-02-2007, 20:29
Selaam aleykum
zie:
http://spain.rentalcargroup.com/du/Malaga%20Airport%20Terminal%20Office.htm
http://www.iberrentacar.com/
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.