Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : heb je soms niet van die momenten dat alsof je........

Pagina's : [1] 2 3

casawia16
22-08-2003, 19:13

niemand meer hebt.....:( 5 mensen ben ik kwijt.......drie in een klap 1 is terug genomen door Allah (swt) en de andere ja...:traan1:

Lady_moi
22-08-2003, 19:14
me too 3 allemaal deze jaar :traan1:

Miss_Honey
22-08-2003, 19:15
:( Meskiena :( Insha'allah komt alles goed meid...

casawia16
22-08-2003, 19:15
Origineel gepost door Lady_moi me too 3 allemaal deze jaar :traan1: ik 2 maanden....:verdriet: 3allash a rabi 3llash......morgen gaat een ander weg :tranen: al het ongeluk krijg ik op me af :(

socialedienst
22-08-2003, 19:16

je hebt allah en je lieve ouders en veeeeeeeeeel meer! dus strap die shajtan weg anders kom ik het doen!!!!!! :kwaad:

Lady_moi
22-08-2003, 19:18
casawiea je bent nie alleen ongeluk is ook voor mij bestemd :(

casawia16
22-08-2003, 19:18
Origineel gepost door solcialedienst je hebt allah en je lieve ouders en veeeeeeeeeel meer! dus strap die shajtan weg anders kom ik het doen!!!!!! :kwaad: jij hoort er ook bij :( allah heb ik altijd al gehad......en LIEVE ouders???? hoe kom je derbij dat ze lief zijn????.....maar ja das weer wat anders subhan allah....alleen de goeie mensen hier op aarde worden gestraft en door allah (swt) teruggenomen :(

socialedienst
22-08-2003, 19:20
Origineel gepost door casawia16 jij hoort er ook bij :( allah heb ik altijd al gehad......en LIEVE ouders???? hoe kom je derbij dat ze lief zijn????.....maar ja das weer wat anders subhan allah....alleen de goeie mensen hier op aarde worden gestraft en door allah (swt) teruggenomen :( ey wat hoor ik nou???? weer die shajtan? wat een onzin!!!! it's all part of gods plan!! mensen die niet goed voor je zijn......houdt hij van je af......zo moet je t zien.......en niet zo depressief doen...t staat je niet!

Lady_moi
22-08-2003, 19:20
cest la vie :verdriet:

casawia16
22-08-2003, 19:23
Origineel gepost door solcialedienst ey wat hoor ik nou???? weer die shajtan? wat een onzin!!!! it's all part of gods plan!! mensen die niet goed voor je zijn......houdt hij van je af......zo moet je t zien.......en niet zo depressief doen...t staat je niet! het zijn juist mensen die goed voor me zijn die HIJ van me af houdt.....en hoe moet ik me dan gedragen????...in die tijd toen jij me kende toen was ik nog wel een gelukkig meisje...zo ben ik nu en ik ga me niet anders voor doen...en als je niet vind dat het me staat ja dan jammer.....subhan allah.....afgelopen zomer is echt een ongelukszomer worden

LieveMeisje
22-08-2003, 19:24
meid, blijf erin je zelf gelooft!!!!!!!! en blijft vechten voor t leven....mensen die je veloor maar ze blijft altijdn in je hart....don`t forget it!!! Liefs :blauwkus:

Lady_moi
22-08-2003, 19:25
ga zelfmedelijden hebben

socialedienst
22-08-2003, 19:25
Origineel gepost door LieveMeisje meid, blijf erin je zelf gelooft!!!!!!!! en blijft vechten voor t leven....mensen die je veloor maar ze blijft altijdn in je hart....don`t forget it!!! Liefs :blauwkus: :goedzo: iemand die me begrijpt!

LieveMeisje
22-08-2003, 19:27
Origineel gepost door solcialedienst :goedzo: iemand die me begrijpt! ;)

casawia16
22-08-2003, 19:27

Origineel gepost door LieveMeisje meid, blijf erin je zelf gelooft!!!!!!!! en blijft vechten voor t leven....mensen die je veloor maar ze blijft altijdn in je hart....don`t forget it!!! Liefs :blauwkus: heb ik tig keer gehoord......ik probeer het en net net wanneer het me echt lukt verlies ik weer iemand..... en SD.....sorry...:o.....subhan allah ik moet het altijd op jou afreageren.....nogmaals mijn excuses en ik bedoelde het niet zo

Pagina's : [1] 2 3