Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Je haar verfen van blond naar donker.....

Chouaffa...
10-02-2007, 22:07

Pakt dat gelijk in 1 x in heb het nu blond maar ga het van de week donkerbruin doen en vraag me af of het niet groen wordt ofzo :(

Izza
10-02-2007, 22:10
ik denk het niet maar je gaat het toch bij de kapper doen?

Izza
10-02-2007, 22:11
het wordt niet groen en ik denk wel dat het pakt omdat het en donkerde kleur is dat is pakt better dan een als je je haren licht kleurt.

..Batata..
10-02-2007, 22:41
Ik had het eerst blond en heb het geverfd naar mokkabruin.. Kreeg het gewoon bruin, maar je moet wel over 2 maanden ( of over een maandje ligt eraan hoe gevoelig je haar is ) weer verven want de kleur gaat beetje vervagen en gaat beetje weer blond worden!!!.. Ik ben nu zelf donkerbruin..!!!

Chouaffa...
11-02-2007, 12:07

JA ik laat het cker bij de kapper doen want dat wordt 10x nix als ik het zelf ga doen Oke ik ben benieuwd ik hou jullie op de hoogte;)

PreciOus_MocrO
11-02-2007, 12:09
ik had ook een hele lichte kleur, en tpen ik het donkerbruin ging verven werd heeeeeeeel donker met een soort van herfstkleurige gloed, die donkerbruin pakte gelijk fhemtie;)

PreciOus_MocrO
11-02-2007, 12:10
oow en ik had het wel zelf gedaan, mijn moeder dan :o

1001_nacht
11-02-2007, 12:18
Mijn moeder had óók mijn haar gedaan. Mijn haar was óók gedeeltelijk blond (Limige) en toen het ging uitgroeien vond ik het superlelijk, toen heb ik mijn haar kastanjebruin geverfd en die pakte gelijk en zoals iemand hier al aangaf begon het na een paar wasbeurten weer te vervagen en blond te worden. Toen heb ik er Goudbruin in gedaan en nu dat vervaagt krijg ik toch die blonde gloed in m'n haar. Laat staan als je je haar helemaal blond had.

The_Devel
11-02-2007, 12:40
Pakt dat gelijk in 1 x in heb het nu blond maar ga het van de week donkerbruin doen en vraag me af of het niet groen wordt ofzo :( Ze zeggen dat dat haram is Van om je haa te verven

..Batata..
11-02-2007, 14:09
Ze zeggen dat dat haram is Van om je haa te verven Als ik het goed heb begrepen is het haram als je haar pikzwart verft maar andere kleuren niet.. Maar allah oe3lem:)

1001_nacht
11-02-2007, 14:11
Ze zeggen dat dat haram is Van om je haa te verven Het is sowieso verplicht je haar te bedekken, zoals het meisje hierboven zegt schijnt het haram te zijn om pikzwart te verven. Andere kleuren mogen, zolang je je schoonheid maar verbergt!