Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Reorganisatie bij de Marokkaanse Consulaat

Da_flow
22-08-2003, 17:35

Idiot :D :giechel:

Kenza
22-08-2003, 17:37
Reorganisatie?? zou die dan komen het blijft een rotzooi daar met die marokanen ik zie erop tegen daar weer naar toe te gaan damn :toink:

djdada_beldia
22-08-2003, 17:40
hahahahahahaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh Wayoooooooooooooooow ik voel me echt dom dat ik hier ben ingetrapt!! woaahahahahahaaha maar jah je kunt toch altijd blijven hopen... of nie...?

deheks
22-08-2003, 17:42
He, maken wij die rotzooi niet zelf, die gasten van het consulaat passen zich gewoon aan aan ons. Kijk maar als we alleen maar op de boot komen voor de over tocht naar marokko wat een rotzooi we dan maken!!!!!!

Da_flow
22-08-2003, 17:45

Origineel gepost door djdada_beldia hahahahahahaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh Wayoooooooooooooooow ik voel me echt dom dat ik hier ben ingetrapt!! woaahahahahahaaha maar jah je kunt toch altijd blijven hopen... of nie...? Je kunt inderdaad tegen beter weten in blijven hopen. Wie weet ooit in een toekomst hier ver vandaan (Star Wars theme begint op te komen ... ) .. O Dark Mocro Kenobi are you the one? No it's me Jedi 'L Consulaat. The Consulaat has taken over the power at the Dark Side.

Kenza
22-08-2003, 17:45
Sorry maar je kan zeggen wat je wilt maar marokanen kunnen in het algemeen niet organiseren dat is algemeen bekend> Stress en rwina speelt altijd een rol. ALs ik een paspoort moet verlengen moet ik daar om negen uur s'morgens zijn zodat ik 17 uur weg kan gaan is toch belachelijk! ZE kunnen het toch makkelijk maken? En als je gaat trouwen is het ook een zootje voor elk stempel moet je een bedrag neertellen ben je zo een honderd euro kwijt voor die damn stempels.

Da_flow
22-08-2003, 17:47
Origineel gepost door deheks He, maken wij die rotzooi niet zelf, die gasten van het consulaat passen zich gewoon aan aan ons. Kijk maar als we alleen maar op de boot komen voor de over tocht naar marokko wat een rotzooi we dan maken!!!!!! Kijk ik zal het even uitleggen. We hebben de boot yek. We hebben de rotzooi yek. -------------------------------------------------------- Als de rotzooi op de boot gaat dan is het te laat.

Da_flow
22-08-2003, 17:50
Origineel gepost door Kenza Sorry maar je kan zeggen wat je wilt maar marokanen kunnen in het algemeen niet organiseren dat is algemeen bekend> Stress en rwina speelt altijd een rol. ALs ik een paspoort moet verlengen moet ik daar om negen uur s'morgens zijn zodat ik 17 uur weg kan gaan is toch belachelijk! ZE kunnen het toch makkelijk maken? En als je gaat trouwen is het ook een zootje voor elk stempel moet je een bedrag neertellen ben je zo een honderd euro kwijt voor die damn stempels. Marokkanen kunnen wel organiseren. Kijk maar naar mij, ik ben een Marokkaan en ik kan organiseren :D Wat organiseer ik dan zoal? Ik organiseer dagjes binnen en ik organiseer Idiot meetingen en zo kan ik nog wel uren doorgaan.