Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kent die pijn van binnen ook?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

Badra007
10-02-2007, 17:36

Welke getrouwde dame kent dit gevoel ook? Ik ben sinds enige tijd wel gelukkig getrouwd. in het begin had ik het moeilijk. Ik was verliefd op iemand maar een huwelijk kwam er niet van. hij is getrouwd met mijn beste vriendin. je kan wel raden dat zij inmiddels geen vriendin meer is. ik heb me nog nooit zo bedrogen gevoeld als op dat moment. ik dacht dat ik met deze jongen oud zou worden, had echt alles voor hem over. maar mektab heeft anders bepaald. om een lang verhaal kort te houden, meteen na hun trouwen heb ik besloten te trouwen met mijn huidige man, die ik jarenlang kende maar voor wie ik geen gevoelens had. alles gedaan om die ex te vergeten. hij was het immers niet waard. na mijn jawoord ging alles heel snel, bruiloft etc. ik had geen tijd om te kniezen om die ander. min man is lief en begripvol. hij houdt echt van me en ik ook wel van hem. alleen niet etzelfde als wat ik voor die ander voelde. begin had ik nog de motivatie om wat van mijn huwelik te maken. nu is die motivatie weg. s nachts lig ik in mijn bed en denk ik aan mijn ex. dan hoor ik in gedachten hoe hij mijn naam uitsprak en beleef ik alle momenten weer opnieuws. soms huil ik in stilte om het verraad, doet nog heel veel pijn. gelukkig wonen wij niet bij elkaar in de buurt. alleen afgelopen week kwam ik hen tegen. sindsdien ben ik helemaal down en huilerig. mijn man begrijpt niet wat ik heb. ineens was alles ook weer terug, terwijl ik dacht dat het wel beter ging. wie is door omstandigheden ook niet met de liefde van zijn leven getrouwd en herkent de pijn die ik voel?

_GoudSterretje_
10-02-2007, 17:45
Ik herken de pijn niet, maar wil je wel sterkte toe wensen. Ik kan me enigszins wel een beetje inleven hoe moeilijk en pijnlijk het voor jouw zal zijn. Tip is: zorg ervoor dat je helemaal over een oude lover heen bent, voor je aan iets nieuws begint. Moge Allah soebhanahoe wataala het voor jouw vergemakkelijken en de liefde voor jouw man vergroten die je nooit eerder gevoelt hebt.

Vlinder_V
10-02-2007, 17:55
hij heeft jou al zoveel pijn gedaan waarom zou je toelaten dat hij je nu nog steeds pijnigt waarom zou je toelaten dat hij niet alleen jou pijnigt maar ook jouw echtgenoot die niet begrijtp wat er met je is, de man die je opving toen hij jou keihard liet vallen notabene! die maak jij verdrietig door hem, niet doen! veeg je tranen hij is ze niet waard, leef je leven, de tijd heelt alle wonden, je hebt er goed aan gedaan om het contact te verbreken en hen beiden uit je leven te bannen ik kan me voorstllen dat het wat met je doet maar meer ook niet!

Insaan_feshkel
10-02-2007, 18:00
Moge Allah je bijstaan

-Zonnestraal-
10-02-2007, 18:07

Shaitan speelt met je.. Wanneer je dit soort gevoelens hebt, moet je eigenlijk de wudu verrichten en twee rak3at bidden.. Vraag Allah swt de influisteringen van shaitan Allah jegzieh bij je vandaan te houden en bedenk hoe gelukkig je jezelf mag prijzen, Allah swt heeft je een lieve geduldige man geschonken en nu ben je bezig met een gevaarlijk spelletje.. Stel dat je man erachter zou komen dan zou hij heel erg gekwetst worden en wie weet wat er dan zal gebeuren.. Die andere jongen blijft met zijn vrouw en heeft voor haar gekozen.. Straks heb je helemaal niets en dan ben je helemaal ver van huis..

xxamiraxx
10-02-2007, 18:10
Welke getrouwde dame kent dit gevoel ook? Ik ben sinds enige tijd wel gelukkig getrouwd. in het begin had ik het moeilijk. Ik was verliefd op iemand maar een huwelijk kwam er niet van. hij is getrouwd met mijn beste vriendin. je kan wel raden dat zij inmiddels geen vriendin meer is. ik heb me nog nooit zo bedrogen gevoeld als op dat moment. ik dacht dat ik met deze jongen oud zou worden, had echt alles voor hem over. maar mektab heeft anders bepaald. om een lang verhaal kort te houden, meteen na hun trouwen heb ik besloten te trouwen met mijn huidige man, die ik jarenlang kende maar voor wie ik geen gevoelens had. alles gedaan om die ex te vergeten. hij was het immers niet waard. na mijn jawoord ging alles heel snel, bruiloft etc. ik had geen tijd om te kniezen om die ander. min man is lief en begripvol. hij houdt echt van me en ik ook wel van hem. alleen niet etzelfde als wat ik voor die ander voelde. begin had ik nog de motivatie om wat van mijn huwelik te maken. nu is die motivatie weg. s nachts lig ik in mijn bed en denk ik aan mijn ex. dan hoor ik in gedachten hoe hij mijn naam uitsprak en beleef ik alle momenten weer opnieuws. soms huil ik in stilte om het verraad, doet nog heel veel pijn. gelukkig wonen wij niet bij elkaar in de buurt. alleen afgelopen week kwam ik hen tegen. sindsdien ben ik helemaal down en huilerig. mijn man begrijpt niet wat ik heb. ineens was alles ook weer terug, terwijl ik dacht dat het wel beter ging. wie is door omstandigheden ook niet met de liefde van zijn leven getrouwd en herkent de pijn die ik voel? schat je zegt het zelf, hij is getrouwd met je beste vriendin. dat wil zeggen dat hij dus verder is gegaan met zijn leven. hij is je tranen niet waard. misschien heb ik makkelijk praat maar ik hoop toch dat ej probeert om het achter je te laten. en geloof me de enige beste vriendin die je kunt hebben is je moeder. ik wens je in ieder geval veel sbar toe.

Badra007
10-02-2007, 18:11
Shaitan speelt met je.. Wanneer je dit soort gevoelens hebt, moet je eigenlijk de wudu verrichten en twee rak3at bidden.. Vraag Allah swt de influisteringen van shaitan Allah jegzieh bij je vandaan te houden en bedenk hoe gelukkig je jezelf mag prijzen, Allah swt heeft je een lieve geduldige man geschonken en nu ben je bezig met een gevaarlijk spelletje.. Stel dat je man erachter zou komen dan zou hij heel erg gekwetst worden en wie weet wat er dan zal gebeuren.. Die andere jongen blijft met zijn vrouw en heeft voor haar gekozen.. Straks heb je helemaal niets en dan ben je helemaal ver van huis.. ik voel me zwak, omdat ik zo lang beweerde dat ik over hem heen was. heb mezelf voortdurend gezegd dat ik hem vergeten was. toen ik ineens oog in oog met hem stond, was ik helemaal ondersteboven en dat maakt mij bang. en het is niet zo dat ik ineens weer dolverliefd was. het was juist meer de pijn van hen samen. ik voel me schuldig tegenover mijn man. waarom voel ik me zo nadat ik hem gezien heb? die gedachte spookt door mijn hoofd. het zou mij niets moeten uitmaken.

Badra007
10-02-2007, 18:12
nog iets, ik was in het verleden VERLOOFD met hem, dus het was algemeen bekend dat wij zouden trouwen. alleen geen akte ondertekend voordat we uit elkaar gingen.

Cacharel
10-02-2007, 18:16
nog iets, ik was in het verleden VERLOOFD met hem, dus het was algemeen bekend dat wij zouden trouwen. alleen geen akte ondertekend voordat we uit elkaar gingen. Is hij vreemdgegaan met je beste vriendin dan?

-Zonnestraal-
10-02-2007, 18:17
ik voel me zwak, omdat ik zo lang beweerde dat ik over hem heen was. heb mezelf voortdurend gezegd dat ik hem vergeten was. toen ik ineens oog in oog met hem stond, was ik helemaal ondersteboven en dat maakt mij bang. en het is niet zo dat ik ineens weer dolverliefd was. het was juist meer de pijn van hen samen. ik voel me schuldig tegenover mijn man. waarom voel ik me zo nadat ik hem gezien heb? die gedachte spookt door mijn hoofd. het zou mij niets moeten uitmaken. Wij meisjes hebben de neiging om onze eerste liefde op een voetstuk te plaatsen.. Ik zal je even uit die droom helpen, HIJ IS DE LOSER!! Hij is niet zo geweldig als je denkt en je beste vriendin was niet je beste vriendin.. Je moeder, je moeder, je moeder DAT IS JE BESTE VRIENDIN!! Je beste vriend is je man.. Je huidige man.. Zet je erover heen, denk je dat hij 's nachts in bed ligt en aan je denkt?? Nee echt niet, hij is verder gegaan met zijn leven en je vriendin ook.. Ze denken aan hun huwelijk en aan hun eigen leventje.. Dat zou jij ook moeten doen.. Het is zonde van je tijd, kijk hoelang geleden het is, je treurt er nog steeds om, is hij dat waard?? Alsjeblieft zet je eroverheen en kijk nog eens goed naar je leventje.. Je hebt een huisje, een lieve man, je eigen leven en je ouders.. Zoveel om dankbaar voor te zijn.. Dan ga je toch geen tijd verspillen aan twee mensen die een oogwenk in je leven zijn geweest?? Concentreer je op je leven en vergeet wat geweest is, als we allemaal zo zouden denken "what if, what if" dan zou niemand gelukkig en tevreden zijn..

Ayfaske
10-02-2007, 18:18
Welke getrouwde dame kent dit gevoel ook? Ik ben sinds enige tijd wel gelukkig getrouwd. in het begin had ik het moeilijk. Ik was verliefd op iemand maar een huwelijk kwam er niet van. hij is getrouwd met mijn beste vriendin. je kan wel raden dat zij inmiddels geen vriendin meer is. ik heb me nog nooit zo bedrogen gevoeld als op dat moment. ik dacht dat ik met deze jongen oud zou worden, had echt alles voor hem over. maar mektab heeft anders bepaald. om een lang verhaal kort te houden, meteen na hun trouwen heb ik besloten te trouwen met mijn huidige man, die ik jarenlang kende maar voor wie ik geen gevoelens had. alles gedaan om die ex te vergeten. hij was het immers niet waard. na mijn jawoord ging alles heel snel, bruiloft etc. ik had geen tijd om te kniezen om die ander. min man is lief en begripvol. hij houdt echt van me en ik ook wel van hem. alleen niet etzelfde als wat ik voor die ander voelde. begin had ik nog de motivatie om wat van mijn huwelik te maken. nu is die motivatie weg. s nachts lig ik in mijn bed en denk ik aan mijn ex. dan hoor ik in gedachten hoe hij mijn naam uitsprak en beleef ik alle momenten weer opnieuws. soms huil ik in stilte om het verraad, doet nog heel veel pijn. gelukkig wonen wij niet bij elkaar in de buurt. alleen afgelopen week kwam ik hen tegen. sindsdien ben ik helemaal down en huilerig. mijn man begrijpt niet wat ik heb. ineens was alles ook weer terug, terwijl ik dacht dat het wel beter ging. wie is door omstandigheden ook niet met de liefde van zijn leven getrouwd en herkent de pijn die ik voel? Meid je moet hem uit je hoofd halen. Je bent nu getrouwd en waarchijnlijk ook gelukkig:) . Jouw leven gaat voort:D . Net als jouw ex:nerd: . Stop met huilen anders word je nog ziek.:traan1: Denk aan je man,wat hij is nu alles voor:cool: . Zoals je al zelf zij het is maktab:goedzo: . Omdat jij en je ex niet samen zijn getrouwd is het toch een goed teken van allah:goedzo: . Meid hou je sterk een probeer hem te vergeten:p . Denk aan je man:koppel: . Hij zou het zeker niet fijn vinden als hij er achter kom dat je huil om je ex:schrik2: . STERKTE

Raha
10-02-2007, 18:21
En dit is nu precies waarom haramrelaties verboden zijn :)

Vlinder_V
10-02-2007, 18:21
het is logisch dat de emoties oprakelen als je hen samen ziet je wordt herinnerd aan een negatieve periode in jouw leven, het betekent verder helemaal niets, is normaal dat je er verdrietig om kan worden, hou die negativiteit daar laat het niet verder verspreiden

Badra007
10-02-2007, 18:22
Is hij vreemdgegaan met je beste vriendin dan? ja hij is uiteindelijk met haar getrouwd. ik voel mij stom, ik had niets in de gaten. zij haatte hem, tenminste dat zij ze altijd. dat ze hem niet mocht en dat hij mij niet waard is. altijd zo negatief over hem. ik had geen idee dat zij hem leuk vond.ze vond dat ik beter verdiende. ik kwam er veel later achter dat zij contact met elkaar hadden en afspraken en wie weet wat nog meer. was woedend natuurlijk. Almoehiem, veel gebeurd en uiteindelijk heb ik tegen mijn ouders gezegd dat de bruiloft niet doorgaat. hij wilde mij nog ompraten met smoesjes maar ik heb het contact verbroken met allebei. 3 maanden later ofzo hoorde ik via een vriendin dat zij gaan trouwen. :eek: ik was in shock. had verwacht dat zij haar excuses zou maken, want ze was als een zusje voor mij. ik dacht dat het goed zou komen tussen mij en haar. tussen hem en ik had ik dat niet verwacht. het liep alleen anders.

Badra007
10-02-2007, 18:25

En dit is nu precies waarom haramrelaties verboden zijn :) haram relatie was geen sprake van. ik kende hem van school en hij is om mijn hand komen vragen. mijn ouders zeiden wacht maar met trouwakte totdat je bijna gaat trouwen. misschien hadden ze wel een voorgevoel, ik weet ni. ik sprak hem dagelijks per telefoon en op school zaten we in de pauze vaak samen. met die vriendin erbij. gewoon kletsen om elkaar beter te leren kennen. wist ik veel dat zij bezig waren met elkaar.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8