Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor de Bosschenaren...

achie25
22-08-2003, 16:33

Ina Lillahi wa inna ilaihi raji3oen... Er schijnt een paar dagen geleden een Marokkaans gezin uit den bosch dodelijk te zijn verongelukt in Frankrijk. Ik heb dat vanmiddag in de moskee gehoord. Eén van de jongens van het gezin schijn ik te kennen. Alleen ik kon er niet achterkomen wie het is.. Weet iemand hier meer over... Aub geen domme reacties.. Moge allah over hun ziel waken en hun zonden vergeven...

Chaimaatje
22-08-2003, 16:35
Allah i rahmou....wat vreselijk...zodra je het weet..zou je het mij willen laten weten...ik ga nu ook meteen even familie bellen..:jammer: :(

Chaimaatje
22-08-2003, 17:09
Origineel gepost door Saher Ik heb het ook gehoord. Ken ze wel maar niet zo goed. Ben de achternaam vergeten. May they rest in peace! ik wil het echt weten :(

achie25
22-08-2003, 17:12
Origineel gepost door Chaimaatje ik wil het echt weten :( Ik ga straks even naar mn schoonzus, die schijnt ze ook te kennen. Zij heeft het namelijk tegen mn broer gezegd.. Ik laat het je wel weten

achie25
22-08-2003, 22:24

Ik heb iets meer info. Ze schijnen met de auto over de kop te zijn gegaan. Ze zijn niet alleen overleden. 1 jongen van een jaar of 22 is overleden, de rest heeft het overleefd...

miriammetje
25-08-2003, 18:46
Origineel gepost door achie25 Ina Lillahi wa inna ilaihi raji3oen... Er schijnt een paar dagen geleden een Marokkaans gezin uit den bosch dodelijk te zijn verongelukt in Frankrijk. Ik heb dat vanmiddag in de moskee gehoord. Eén van de jongens van het gezin schijn ik te kennen. Alleen ik kon er niet achterkomen wie het is.. Weet iemand hier meer over... Aub geen domme reacties.. Moge allah over hun ziel waken en hun zonden vergeven... salama jarabie...allah hawnhoem inshalalh..... in marokko is paar dagen geleden ook fammiliie van kennisen van ons bverongelukt zij kwame ook uit frankrijk moeder en vader waren op slag dood dochter ligt nu op de intensive care maar heeft allah stir genn benen en armen emeer haar baby is gister ochtend gestorven en haar man is schadeloos....

Chaimaatje
25-08-2003, 19:08
:traan2: vreselijk gewoon...echt vreselijk

jeweettogAnissa
25-08-2003, 19:10
Origineel gepost door miriammetje salama jarabie...allah hawnhoem inshalalh..... in marokko is paar dagen geleden ook fammiliie van kennisen van ons bverongelukt zij kwame ook uit frankrijk moeder en vader waren op slag dood dochter ligt nu op de intensive care maar heeft allah stir genn benen en armen emeer haar baby is gister ochtend gestorven en haar man is schadeloos.... :traan2:

achie25
25-08-2003, 22:58
Origineel gepost door zeemeermin ja ik heb het ook gehoord ik vind het zo vreselijk ben er al dagen over aan het denken. ik ken de jongen niet persoonlijk. maar hij woonde op zuid ik geloof dat hij allal heette en zijn achternaam mehoul(ik weet neit precies hoe je het schrijft. ik wil van hieruit de familie heel heel veel sterkte wensen. in deze voor hun moeilijke tijd moge allah over hem waken. ik hoorde ook dat hij met zijn zusje uit het raam is gevlogen. en dat hij zijn zusje heeft beschermt dat die niks had. maar dat de jongen helaas is overleden. :tranen: Dat meen je niet, is hij dat.. Damnnn man.. Ina lillahi wa inna ilaihi raji3oen.. **** man, hij heeft bij mij in de klas gezeten. Damn, heb hem een paar maanden geleden nog gesproken tijdens een voetbaltoernooi..

sweet_karima
25-08-2003, 22:59
sterkte voor de hele familie...

chicamaroquia
25-08-2003, 23:01
Origineel gepost door achie25 Dat meen je niet, is hij dat.. Damnnn man.. Ina lillahi wa inna ilaihi raji3oen.. **** man, hij heeft bij mij in de klas gezeten. Damn, heb hem een paar maanden geleden nog gesproken tijdens een voetbaltoernooi.. Inna lilahie wa inna ilaihie razji3oen... Ik vind het ook heel erg. Heb gehoord dat hij op zijn 3-jarig zusje dook om haar tegen de klap te beschermen en toen zelf een dodelijke klap kreeg. Het zusje is ongedeerd gebleven net als andere familieleden. Zijn ouders hadden nekletsel, maar niet ernstig. Allah ey 7tihoem e sbar... :verdriet: