Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Schaam je Meiiden

Pagina's : [1] 2 3 4

gekkemocromeid
09-02-2007, 22:31

:rolleyes: pff gaat steeds slechter hierso met de marokkaanse meisjes ik merk het selff hoeveel meiden verlangen wel naar seks(ik verlang soms ook hoor:P) of hebben seks (ik heb over moslimas) damn probeer eens de verleiding te weerstaan en ik seg je allah swt sal je later belonen ;) :goedzo: Ook voor de jongens geld dit :)

LaiiLa_
09-02-2007, 23:56
jajajaja we weten het wel op wie wil jij n goeie indruk maken..:moe:

Piccolo_Bambino
10-02-2007, 00:17
Moeten alleen de meiden zich schamen??

f_zahra
10-02-2007, 00:20
Sorry, maar ik ben het echt eens met gekkemocromeid... In het kort: ik ben een halfbloedje maar ben geloof ik meer moslima "alhamdolilah" dan sommige "echte marokkaanse" hier. but then again: godsdienst zit niet in je nationaliteit, maar in je hart!!! De dingen die ik hier lees zijn soms niet te vatten, ik wist niet dat het "zo" gesteld was met de "moslimgeneratie" van tegenwoordig. Wallah, soms chockeren sommige dingen die ik lees mij gewoon. :s BTW: zelfde geldt voor jongens hoor :s

cinderella
10-02-2007, 00:36

:rolleyes: pff gaat steeds slechter hierso met de marokkaanse meisjes ik merk het selff hoeveel meiden verlangen wel naar seks(ik verlang soms ook hoor:P) of hebben seks (ik heb over moslimas) damn probeer eens de verleiding te weerstaan en ik seg je allah swt sal je later belonen ;) :goedzo: Een betere wereld begint bij...........................(juist dat is het goede antwoord)

messina
10-02-2007, 00:40
men gaat er maar uit dat iedereen praktiserend moslim is, dat is niet iedereen hoor en zeker niet op m.nl. men is nog jong en kent de waarde van de islam nog niet, tenminste dat denk ik!

samira_spang
10-02-2007, 10:23
je hbt glijk meidd jongenss ook hoorr .....

bonbon
10-02-2007, 10:29
:rolleyes: pff gaat steeds slechter hierso met de marokkaanse meisjes ik merk het selff hoeveel meiden verlangen wel naar seks(ik verlang soms ook hoor:P) of hebben seks (ik heb over moslimas) damn probeer eens de verleiding te weerstaan en ik seg je allah swt sal je later belonen ;) :goedzo: Door meiden als jij word het dubbele moraal in stand gehouden, de dames moeten zich schamen en wie roept de heren op het matje? Jij zou je moeten schamen voor je uitspraken, je haalt jezelf hiermee omlaag.

nadorgirl_11
10-02-2007, 10:55
Door meiden als jij word het dubbele moraal in stand gehouden, de dames moeten zich schamen en wie roept de heren op het matje? Jij zou je moeten schamen voor je uitspraken, je haalt jezelf hiermee omlaag. eindelijk iemand die je flink de waarheid zegt :o :goedzo: toppie meid goed gezegd........ In plaats van elkaar te helpen oordelen we alleen over elkaar, word er zo moe van..heb je een probleem met een meid die dat doet, spreek er aan zou ik zeggen:( een topic op m.nl helpt zekers niet

Atlantean
10-02-2007, 11:01
Niks van haar aantrekken hoor meiden. Sexx is lekkerrrr.. :banana:

gekkemocromeid
10-02-2007, 11:09
Niks van haar aantrekken hoor meiden. Sexx is lekkerrrr.. :banana: tjaah ik sou seggen geniet maar zolang het kan allah swet beoordeelt wel later over je!!

gekkemocromeid
10-02-2007, 11:10
Door meiden als jij word het dubbele moraal in stand gehouden, de dames moeten zich schamen en wie roept de heren op het matje? Jij zou je moeten schamen voor je uitspraken, je haalt jezelf hiermee omlaag. geld ook voor de here natuurlijk maarr vrouwen hebben er later veel meer last van!!

gekkemocromeid
10-02-2007, 11:12
Sorry, maar ik ben het echt eens met gekkemocromeid... In het kort: ik ben een halfbloedje maar ben geloof ik meer moslima "alhamdolilah" dan sommige "echte marokkaanse" hier. but then again: godsdienst zit niet in je nationaliteit, maar in je hart!!! De dingen die ik hier lees zijn soms niet te vatten, ik wist niet dat het "zo" gesteld was met de "moslimgeneratie" van tegenwoordig. Wallah, soms chockeren sommige dingen die ik lees mij gewoon. :s BTW: zelfde geldt voor jongens hoor :s Soekran lievurD ewa jaah ook voor de JongenSs maar wiie krijgt er later meer last van!! dem meisjes tog.Meisjes laten zich gewoon te snel verleiden.

gekkemocromeid
10-02-2007, 11:13
Moeten alleen de meiden zich schamen?? neej natuurlijk niet maar marokkaanse meisjes krijgen hier meer last van in de toekomst.Jongens niet tenminste dat denk ik

gekkemocromeid
10-02-2007, 11:15

jajajaja we weten het wel op wie wil jij n goeie indruk maken..:moe: Op niemand ik vertel alleen me mening!! je kan er mee eens zijn of niet

Pagina's : [1] 2 3 4