Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Heb Jullie Hulp Nodig!

k_megrabia
09-02-2007, 21:54

wil dolgraag me haartjes blond verven wie weet waar ik me haren goedkoop kan verven bij een kapster of welke haarverf / hoeveel &nz ik moet gebruiken voor deze haarkleur http://www.jimhjelmoccasions.com/dress_db_occ/images_lg/jh5708.jpg hoor t vn julliee kusjesss

k_megrabia
09-02-2007, 21:56
Wel in Rotterdam ehhh .

Z_A_Z
09-02-2007, 22:08
Kun je makkelijk zelf thuis doen als tenminste niet twee linkerhanden hebt :hihi: Belangrijk om te weten voor je zelf voordat je aan de slag gaat is : wat voor haarkleur heb ik nu? heb ik het eerder geverft? zo ja, langer als drie maanden geleden? geen permanent is je haren zitten? niet gestyld??

k_megrabia
09-02-2007, 22:27
Kun je makkelijk zelf thuis doen als tenminste niet twee linkerhanden hebt :hihi: Belangrijk om te weten voor je zelf voordat je aan de slag gaat is : wat voor haarkleur heb ik nu? heb ik het eerder geverft? zo ja, langer als drie maanden geleden? geen permanent is je haren zitten? niet gestyld?? Nog nooit geverfd Donker haar zwart .. kijk op me avatar! && geen permanent en niet gestylt en welke kleur / merk / koste?

Z_A_Z
09-02-2007, 22:37

Nog nooit geverfd Donker haar zwart .. kijk op me avatar! && geen permanent en niet gestylt en welke kleur / merk / koste? Je haar is nooit eerder geverfd zeg je, dan zal elke merk op je haar pakken, mits je het volgens gebruiksaanwijzing aanbrengt he...... Dus gwn de goedkoopste ;) Dure verpakking is zonde van je centen,want je betaald uiteindelijk voor het merk en niet het resultaat! En je avatar is me te onduidelijk, om vanuit hier te kunnen zien welk nummer verf je haar nodig zal hebben. Ma foto die je hebt geplaats van die vrouw is een 6.0 Kraad ik je aan om een plaatje te knippen/uitprinten van de haarkleur die je wilt laten zetten, ga vervolgens langs bij goede kapper en laat dat plaatje zien en vraag daar wat voor haarkleur je nodig zult hebben, je zult dan waarschijnlijk een map van een waaier onder je neus geschoven krijgen met allemaal plukjes en nummers der onder staan. Vraag of het op je haar zal pakken, zo ja, onthoud het nummertje en doe net of je geintresseerd bent vraag naar de kosten bladiebla en koop vervolgens zelf het kleurtje bij de groothandel! Succ6 dermee :goedzo:

k_megrabia
10-02-2007, 11:46
Je haar is nooit eerder geverfd zeg je, dan zal elke merk op je haar pakken, mits je het volgens gebruiksaanwijzing aanbrengt he...... Dus gwn de goedkoopste ;) Dure verpakking is zonde van je centen,want je betaald uiteindelijk voor het merk en niet het resultaat! En je avatar is me te onduidelijk, om vanuit hier te kunnen zien welk nummer verf je haar nodig zal hebben. Ma foto die je hebt geplaats van die vrouw is een 6.0 Kraad ik je aan om een plaatje te knippen/uitprinten van de haarkleur die je wilt laten zetten, ga vervolgens langs bij goede kapper en laat dat plaatje zien en vraag daar wat voor haarkleur je nodig zult hebben, je zult dan waarschijnlijk een map van een waaier onder je neus geschoven krijgen met allemaal plukjes en nummers der onder staan. Vraag of het op je haar zal pakken, zo ja, onthoud het nummertje en doe net of je geintresseerd bent vraag naar de kosten bladiebla en koop vervolgens zelf het kleurtje bij de groothandel! Succ6 dermee :goedzo: Bedankt schat .. (L)

Z_A_Z
10-02-2007, 22:33
Bedankt schat .. (L) Laat ff weten of het is ge(mis)lukt :hihi: :zwaai:

laatmijmetrust
10-02-2007, 23:22
ik had ook donkerbruin haar...toen gebruikte ik altijd henna en op een gegeven moment werd het telkens lichter ..bijna oranje toen deed ik guhl oplichtend erin en kreeg ik dat kleurtje Ik raad je echt af om het zelf te doen ..want dan word het echt llelijk en nep blond.. beste om naar de kapper te gaan.

k_megrabia
11-02-2007, 12:50
Laat ff weten of het is ge(mis)lukt :hihi: :zwaai: Mijn nicht heeft het Giistere gedaan .. ze heeft ook donker haar ( net als mij ) & heeft Witblond Loreal gekocht .. En haar haar heeft nu een hele mooi bruin blonde kleur .. maar ze wil em nog lichter nu gaat ze gewoon BlondeerSpray kopen om em wat lichter te krijgen. Ga strakiiees ff Ook die verf kopen en dan plaats ik morgen wel fotos als het is ge(mis)lukt . gehehehe (K)

k_megrabia
11-02-2007, 12:51
ik had ook donkerbruin haar...toen gebruikte ik altijd henna en op een gegeven moment werd het telkens lichter ..bijna oranje toen deed ik guhl oplichtend erin en kreeg ik dat kleurtje Ik raad je echt af om het zelf te doen ..want dan word het echt llelijk en nep blond.. beste om naar de kapper te gaan. Bij de kapster bleken ze meestal je haar als je donker haar hebt , maar bleken = haaruitval !

berkane_the_bes
11-02-2007, 13:25
Wel een mooi kleurtje hoor :goedzo:. Laat het even weten of het is gelukt ;)

Z_A_Z
11-02-2007, 13:51
Mijn nicht heeft het Giistere gedaan .. ze heeft ook donker haar ( net als mij ) & heeft Witblond Loreal gekocht .. En haar haar heeft nu een hele mooi bruin blonde kleur .. maar ze wil em nog lichter nu gaat ze gewoon BlondeerSpray kopen om em wat lichter te krijgen. Ga strakiiees ff Ook die verf kopen en dan plaats ik morgen wel fotos als het is ge(mis)lukt . gehehehe (K) Neej niet doen! Das te schadelijk voor het haar. Gewoon een aantal keren flink naspoelen met Head&Shoulders shampoo, dan wordt het op natuurlijke wijze vanzelf lichter ;)

laatmijmetrust
11-02-2007, 14:44
Mijn nicht heeft het Giistere gedaan .. ze heeft ook donker haar ( net als mij ) & heeft Witblond Loreal gekocht .. En haar haar heeft nu een hele mooi bruin blonde kleur .. maar ze wil em nog lichter nu gaat ze gewoon BlondeerSpray kopen om em wat lichter te krijgen. Ga strakiiees ff Ook die verf kopen en dan plaats ik morgen wel fotos als het is ge(mis)lukt . gehehehe (K) haar haren gaan helemaal dood kapot en word net stro net als mij! precies wat jij nu zegt had ik gedaan en geloof mij je gaat 1 vette spijt krijgen