Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ....doorgedraaid........

Pagina's : [1] 2

grendel
22-08-2003, 14:19

Duitse vrouw onthoofdt zoontje NEURENBERG - Een 31-jarige Duitse vrouw heeft met een broodmes haar tien maanden oude zoontje onthoofd, meldde de politie vrijdag. De vrouw is donderdag in verwarde toestand meegenomen naar het politiebureau. Zij heeft nog niets gezegd over het motief voor haar daad. De vrouw belde donderdag haar man op met de boodschap dat zij hun kind had vermoord. De 47-jarige man schakelde daarop de politie in. In de woning van het stel in Neurenberg troffen agenten de baby met afgesneden hoofd aan in zijn box. Het moordwapen, een broodmes met een lemmet van dertig centimeter, werd ook gevonden. De twee andere kinderen van de vrouw, een 4-jarig jongetje en een 2-jarig meisje, bleven ongedeerd en zijn overgedragen aan de kinderbescherming. ------------------ Babysitter steekt kinderen dood HONGKONG - Een babyzitter heeft voor een rechtbank in Hongkong bekend dat hij twee kinderen waar hij op paste met vele messteken om het leven heeft gebracht. De South China Morning Post publiceerde vrijdag de bekentenis van de 24-jarige man. Chan Yuen-lam was televisie aan het kijken met de twee kinderen van vier en negen jaar oud. Naar eigen zeggen stond hij plotseling op, liep naar de keuken, pakte een groot keukenmes en begon daarna als een bezetene op de kinderen in te steken. Vervolgens wikkelde Chan de ontzielde lichaampjes in plastic zakken en legde ze op hun bed. Tot slot nam hij een douche om al het bloed van zich af te spoelen en ging weer voor de televisie zitten. Chan, die na zijn oppasavond al vrij snel werd gearresteerd, zegt dat zijn daad voortkwam uit de geestelijke crisis waarin hij zich toen bevond.

ibtisamc
22-08-2003, 14:23
Zieke mensen!!!! Zo'n soort mensen moeten de doodstraf krijgen!!!

babyvanbelisma
22-08-2003, 14:30
Nou en in deze situaties ben ik wel voor lijfstraffen hoor!!! Laat ze maar lijden die m. f.uckers!!

tonk
22-08-2003, 14:33
Origineel gepost door ibtisamc Zieke mensen!!!! Zo'n soort mensen moeten de doodstraf krijgen!!! Ben ik het niet mee eens. Die mensen waren zichzelf niet toen ze dat deden. Dan kun je ze ook niet als een mens dat wel bij zijn volle verstand is straffen voor die daden. Verder ben ik tegen de doodstraf.

babyvanbelisma
22-08-2003, 14:40

ja je kunt altijd wel zeggen dat je niet bij je verstand was. Ik word zo langzamerhand een beetje moe van al die mensen die het op ontoerekeningsvatbaar waren, ja lekker makkelijk, je gaat een jaartje naar een tbs kliniek, doet na een paar maanden weer normaal en je bent klaar...

ibtisamc
22-08-2003, 14:58
Origineel gepost door tonk . Die mensen waren zichzelf niet toen ze dat deden. Hahahahahahahahahahhahaahahahhahaha wahahahahahahahahahahahahhahahaha!!! Dat zinnetje heb ik al eens eerder gehoord!!!

rnaj
22-08-2003, 15:02
Origineel gepost door ibtisamc Hahahahahahahahahahhahaahahahhahaha wahahahahahahahahahahahahhahahaha!!! Dat zinnetje heb ik al eens eerder gehoord!!! De waarheid kan niet vaak genoeg herhaalt worden. Ps ik ben principeel tegen de doodstraf.

ibtisamc
22-08-2003, 15:06
Origineel gepost door rnaj De waarheid kan niet vaak genoeg herhaalt worden. Ps ik ben principeel tegen de doodstraf. Wat jij vindt kan me gene reet schelen rnaj :rolleyes: !! ps: Vervang het woordje waarheid maar door leugen!!!

MissMilion
22-08-2003, 15:07
Ziek joh!!

babyvanbelisma
22-08-2003, 15:08
Ik zeg zeker niet dat het nooit zo is dat mensen ontoerek. vatbaar zijn, maar ik weet zeker dat het ook vaak misbruikt wordt!!!

sahira
22-08-2003, 18:56
Origineel gepost door grendel Duitse vrouw onthoofdt zoontje NEURENBERG - Een 31-jarige Duitse vrouw heeft met een broodmes haar tien maanden oude zoontje onthoofd, meldde de politie vrijdag. De vrouw is donderdag in verwarde toestand meegenomen naar het politiebureau. Zij heeft nog niets gezegd over het motief voor haar daad. De vrouw belde donderdag haar man op met de boodschap dat zij hun kind had vermoord. De 47-jarige man schakelde daarop de politie in. In de woning van het stel in Neurenberg troffen agenten de baby met afgesneden hoofd aan in zijn box. Het moordwapen, een broodmes met een lemmet van dertig centimeter, werd ook gevonden. De twee andere kinderen van de vrouw, een 4-jarig jongetje en een 2-jarig meisje, bleven ongedeerd en zijn overgedragen aan de kinderbescherming. ------------------ Babysitter steekt kinderen dood HONGKONG - Een babyzitter heeft voor een rechtbank in Hongkong bekend dat hij twee kinderen waar hij op paste met vele messteken om het leven heeft gebracht. De South China Morning Post publiceerde vrijdag de bekentenis van de 24-jarige man. Chan Yuen-lam was televisie aan het kijken met de twee kinderen van vier en negen jaar oud. Naar eigen zeggen stond hij plotseling op, liep naar de keuken, pakte een groot keukenmes en begon daarna als een bezetene op de kinderen in te steken. Vervolgens wikkelde Chan de ontzielde lichaampjes in plastic zakken en legde ze op hun bed. Tot slot nam hij een douche om al het bloed van zich af te spoelen en ging weer voor de televisie zitten. Chan, die na zijn oppasavond al vrij snel werd gearresteerd, zegt dat zijn daad voortkwam uit de geestelijke crisis waarin hij zich toen bevond. wat een drama's..vreselijk! Het zal je kind maar wezen...:huil: ik heb daarom nooit vreemde oppas in huis gehaald, als er op gepast moest worden dan gingen mijn kids naar opa/oma...dat is vertrouwd....ik ben tegen de doodstraf maar eerlijk gezegd zou ik niet weten wat ik zou doen als iemand 1 van mijn monstertjes iets aan doet...Insha Allah hoef ik dit nooit mee te maken.

KouZiNaFeMaLe
22-08-2003, 19:07
Niks doodstraf, ze moeten ook lijden!!! Ontoerekeningsvatbaar of niet, ze hebben het wel gedaan. Die ouders hebben niks aan die informatie dat de moordenaar niet goed bij zijn hoofd was op dat moment... ze zijn hun kinderen kwijt. Toch?

grendel
22-08-2003, 22:47
........stel je eens voor,.... jou zus vermoordt jouw dochtertje van 2,..... Moet jouw zus dood ?

grendel
22-08-2003, 22:55
"met een broodmes haar tien maanden oude zoontje onthoofd," ........... :( ....................................... ik wordt misselijk,........... ..m.e.t.....een...........broodmes een baby van 10 maanden onthoofden.............. .............. . :( :( .................................. :( ........................ :(

tonk
22-08-2003, 22:56

Origineel gepost door grendel ........stel je eens voor,.... jou zus vermoordt jouw dochtertje van 2,..... Moet jouw zus dood ? NEE!!! Maar ik heb geen dochtertje van 2. Mijn zusje wel. Ik zal de vraag haar eens voorleggen.

Pagina's : [1] 2