Bekijk originele versie : naaaaaar marokko
salaam o alikoom
Gaan jullie liever naar Marokko met de vlieger of met de auto of de car?
Verkiezen jullie met vrienden te gaan of met het gezin?
en welke zaken breng je altijd mee naar Marokko?
bslemaaaaaa :zwaai:
Ik ga volgend jaar inschallah met mijn eigen auto.Als ik genoeg geld heb gespaard natuurlijk voor de reis.
beppie_truus
14-07-2002, 00:52
vliegtuig is lekker realaxt
Origineel gepost door Stille
Ik ga volgend jaar inschallah met mijn eigen auto.Als ik genoeg geld heb gespaard natuurlijk voor de reis.
hey stille mag ik mee met jou ..ik kan dan de kaart lezen terwijl jij rijd..zo kunnen we niet verdwalen .. :D
beppie_truus
14-07-2002, 00:56
Origineel gepost door remii
hey stille mag ik mee met jou ..ik kan dan de kaart lezen terwijl jij rijd..zo kunnen we niet verdwalen .. :D
ik kan de kaart vasthouden.
Jij kan de kaart lezen nee ik heb iemand nodig die mij de weg wijst en mijn nicht kent de weg.Wij zijn van plan om samen naar Marokko te gaan :)
Origineel gepost door beppie_truus
ik kan de kaart vasthouden.
beppie ..ehh jij mag de benzine tanken en de tolwegen betalen ..je weet wel peage ..haha :D
Origineel gepost door Stille
Jij kan de kaart lezen nee ik heb iemand nodig die mij de weg wijst en mijn nicht kent de weg.Wij zijn van plan om samen naar Marokko te gaan :)
ook goed stille...beter zelf
want dan kan ik lekker op de achterbank liggen en de hele weg lekker slapen :D
beppie_truus
14-07-2002, 01:01
beppie ..ehh jij mag de benzine tanken en de tolwegen betalen ..je weet wel peage ..haha :D
hmmmmmmmmmmmmmm ik denk dat ik maar weer in de rol van de domme blondje terug val.
Origineel gepost door rebel
Ik ga nog liever vliegend dan rijdend...de kans dat je onderweg pech of een ongeluk is veel groter dan dat het vliegtuig crasht. Rijdend is wel gezellig en leuk, maar daar hangen ook veel nadelen aan.
ja maar ja ..als je crash is het dan wel meteen finito he..
eigenlijk best wel een enge gedachte ..illah ihfadh
beppie_truus
14-07-2002, 01:14
http://members.home.nl/animatie.wallplaatjes/gifjes/vakantie/va11.gif
ik heb wel met het inpakken
beppie_truus
14-07-2002, 01:16
Origineel gepost door Emshoom
WEER ? :D
als het mij uitkomt ben ik opeens blond ja
beppie_truus
14-07-2002, 01:35
Origineel gepost door angel20
Niet al te vaak veranderen hoor is niet goed voor je :hihi: :D
kijk daar ben ik te blond voor om dat door te hebben :nerd: :D
beppie_truus
14-07-2002, 01:38
Origineel gepost door Emshoom
beppie ? voor ik het vergeet ; sewad atas n srem ie outshmam :D
tetas outshma tewsa meskiena walakien merhaba zie srem nesh
EsteeLauder01
14-07-2002, 01:40
Vliegtuig natuurlijk...geen kopzorgen onder weg...geen peage...geen douane...niks bootproblemen. Eens met het vliegtuig naar Marokko geweest merk je dat je veel problemen ontwijkt die je met de auto ondervindt.
;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.