Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sommige mensen...

Chaimaatje
22-08-2003, 13:56

Sommige mensen...Sjonge jonge zeg...die hebben het echt te hoog in zijn/haar bol :jammer: BAHBAH!!!! heb het echt gehad.... Mensen wie zich aangesproken voelen...GET BACK ON EARTH PLEASE!! :rolleyes:

MarocStar
22-08-2003, 13:58
Beetje jammer dat niet iedereen het respect voor elkaar kan opbrengen:jammer: Maar laat je niet gek maken he ;)

Chaimaatje
22-08-2003, 14:00
Origineel gepost door ********* Beetje jammer dat niet iedereen het respect voor elkaar kan opbrengen:jammer: Maar laat je niet gek maken he ;) nee ik weet het..maar soms..ooooh onvoorstelbaar sommige mensen...kan er met mijn hoofd niet bij..:jammer:

Chaimaatje
22-08-2003, 14:01
Origineel gepost door LQwaad4life ja ja!!!!

Chaimaatje
22-08-2003, 14:05

Origineel gepost door lala_amira :ego: DAT JAAAAAA!!!!! :boos: (* het is dat jij het doet...anders.. *)

Miss_Honey
22-08-2003, 14:09
Maar dat zijn echt van die zielige en onzekere mensen die dat doen...achter hun computer kunnen ze zeggen wat ze willen...het tegenovergestelde van wat ze eigenlijk zijn! En ze hebben dan een grote mond...maar in je gezicht zijn ze heel aardig en onzeker :jammer:

Chaimaatje
22-08-2003, 14:11
Origineel gepost door Miss_Honey Maar dat zijn echt van die zielige en onzekere mensen die dat doen...achter hun computer kunnen ze zeggen wat ze willen...het tegenovergestelde van wat ze eigenlijk zijn! En ze hebben dan een grote mond...maar in je gezicht zijn ze heel aardig en onzeker :jammer: Nou...ik hoop dat je gelijk hebt!!!! echt ...grrr...attitude...