Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lijfstraffen of gevangenisstraffen?

Pagina's : [1] 2

sword
22-08-2003, 13:32

Graag had ik jullie mening hierover gelezen? Nog niet zo lang geleden mochten ouders en onderwijzers proberen hun kind of student met lijfstraffen op te voeden of terecht te wijzen. In sommige landen voert men nu nog lijfstraffen uit in de vorm zweepslagen voor geweldplegers en andere criminele feiten. Zou men een straf in de vorm van ZWEEPSLAGEN ook niet liever aanvaarden in het Westen? :zwaai: Sword

babyvanbelisma
22-08-2003, 13:36
Nou met mijn sadistische aard zou ik zeggen zweepslagen, veel en hard.....;) maar nu even serieus, nee ik vind dat soort straffen achterhaald en wreed. Al is het wel te overwegen bij kinderverkrachters en psychopaten....

babyvanbelisma
22-08-2003, 13:38
Wat nog beter is: laat de slachtoffers of indien die het niet gered hebben de nabestaanden bepalen wat de straf wordt en laat hen die straffen ook uitvoeren.. Dan krijg je echt de meest creatieve straffen, dat weet ik wel zeker. En dan kunnen we ook gelijk openbare terechtstelling weer invoeren, weet je wel met de schandpaal en het hakblok en de beul met z'n kap over z'n hoofd en vierendelen en...............................wajaw.....ik raak een beetje overexcited geloof ik... Verder ben ik volkomen normaal hoor...:)

Moezhint
22-08-2003, 13:44
Origineel gepost door sword Graag had ik jullie mening hierover gelezen? Nog niet zo lang geleden mochten ouders en onderwijzers proberen hun kind of student met lijfstraffen op te voeden of terecht te wijzen. In sommige landen voert men nu nog lijfstraffen uit in de vorm zweepslagen voor geweldplegers en andere criminele feiten. Zou men een straf in de vorm van ZWEEPSLAGEN ook niet liever aanvaarden in het Westen? :zwaai: Sword toch wel...liever een paar zweepslagen dan emotionele treitering die je dan je leven lang kan achtervolgen. in het westen zullen ze het nooit aanvaarden. ze zien het als een vorm van barbarij enz...ze verkrachten hier liever hun kinderen emotioneel en vaak ook lichamelijk(sexueel dan)...dat is vele geciviliseerder beweert men hier... terwijl een paar klappen op plekken waar het niet zichtbaar kan zijn en waar de letstels nihiel zijn vele minder schade kunnen berokkenen aan een mens!

sword
22-08-2003, 13:53

Origineel gepost door Moezhint toch wel...liever een paar zweepslagen dan emotionele treitering die je dan je leven lang kan achtervolgen. in het westen zullen ze het nooit aanvaarden. ze zien het als een vorm van barbarij enz...ze verkrachten hier liever hun kinderen emotioneel en vaak ook lichamelijk(sexueel dan)...dat is vele geciviliseerder beweert men hier... terwijl een paar klappen op plekken waar het niet zichtbaar kan zijn en waar de letstels nihiel zijn vele minder schade kan berokkenen aan een mens! Singapore is een hoogontwikkelde stadstaat met een uitstekende reputatie qua mensenrechten. Toch gebruiken zij nog lijfstraffen. Ik denk dat het een zeer efficiƫnt afschrikkings-middel is voor would-be criminelen! tnx voor je mening :zwaai: Sword

sword
22-08-2003, 13:56
Origineel gepost door babyvanbelisma Wat nog beter is: laat de slachtoffers of indien die het niet gered hebben de nabestaanden bepalen wat de straf wordt en laat hen die straffen ook uitvoeren.. Dan krijg je echt de meest creatieve straffen, dat weet ik wel zeker. En dan kunnen we ook gelijk openbare terechtstelling weer invoeren, weet je wel met de schandpaal en het hakblok en de beul met z'n kap over z'n hoofd en vierendelen en...............................wajaw.....ik raak een beetje overexcited geloof ik... Verder ben ik volkomen normaal hoor...:) jaja, zo'n beulskapje zou je sexy staan samen je leren laarzen met hoge hakken en jouw zweepje :D tnx voor je mening :zwaai: Sword

babyvanbelisma
22-08-2003, 14:01
Ja en dan de hele outfit in het lakrood ofzo...... nou....toch maar niet denk ik. Jij misschien?

sword
22-08-2003, 14:06
Origineel gepost door babyvanbelisma Ja en dan de hele outfit in het lakrood ofzo...... nou....toch maar niet denk ik. Jij misschien? alleen je hoge hakken en de verwarming opzetten is voldoende voor mij lieverd ;) :p Sword

babyvanbelisma
22-08-2003, 14:12
Origineel gepost door sword alleen je hoge hakken en de verwarming opzetten is voldoende voor mij lieverd ;) :p Sword :D Ik hoor het al, jij bent een man die al snel tevreden is, heel makkelijk ;)

Esau
22-08-2003, 19:45
jahoor ga de kinderverkrachters maar weer de shculd geven mohammed trouwde met een miesje van 6 yknow op 9nde ontmaagd, pedos zijn vaak de aardigste mensen. ga jij je maar eens heel je leven hlang inhouden.... als die kinderen traumas krijgen komt dat doordat mensen als jullie die kinderen zo'n trauma aanpraten... groetjes een kindervriend, geen pedosexueel (de meeste mensen snappen het onderscheid niet namelijk en geven zich liever over aan blinde woede ook al heeft allah dat verboden)

Titania
22-08-2003, 19:47
Origineel gepost door babyvanbelisma Nou met mijn sadistische aard zou ik zeggen zweepslagen, veel en hard.....;) maar nu even serieus, nee ik vind dat soort straffen achterhaald en wreed. Al is het wel te overwegen bij kinderverkrachters en psychopaten.... Wat is het nut ervan om lijfstraffen in te voeren voor kinderverkrachters en psychopaten?

ibtisamc
22-08-2003, 19:51
Origineel gepost door Titania Wat is het nut ervan om lijfstraffen in te voeren voor kinderverkrachters en psychopaten? Wat is het nut ervan om te antwoorden op zo'n domme vraag :rolleyes: !!!

redcat
22-08-2003, 19:57
Origineel gepost door Moezhint toch wel...liever een paar zweepslagen dan emotionele treitering die je dan je leven lang kan achtervolgen. in het westen zullen ze het nooit aanvaarden. ze zien het als een vorm van barbarij enz...ze verkrachten hier liever hun kinderen emotioneel en vaak ook lichamelijk(sexueel dan)...dat is vele geciviliseerder beweert men hier... terwijl een paar klappen op plekken waar het niet zichtbaar kan zijn en waar de letstels nihiel zijn vele minder schade kan berokkenen aan een mens! Dus jij wilt beweren dat het in het Westen normaal is om je kind sexueel te misbruiken om het te straffen? Wat een lulkoek zeg, crap van de bovenste plank! :kwaad:

Moezhint
22-08-2003, 20:01
Origineel gepost door redcat Dus jij wilt beweren dat het in het Westen normaal is om je kind sexueel te misbruiken om het te straffen? Wat een lulkoek zeg, crap van de bovenste plank! :kwaad: Ja, rode poes, zo is dat hier!

babyvanbelisma
22-08-2003, 23:18

Origineel gepost door Esau jahoor ga de kinderverkrachters maar weer de shculd geven mohammed trouwde met een miesje van 6 yknow op 9nde ontmaagd, pedos zijn vaak de aardigste mensen. ga jij je maar eens heel je leven hlang inhouden.... als die kinderen traumas krijgen komt dat doordat mensen als jullie die kinderen zo'n trauma aanpraten... groetjes een kindervriend, geen pedosexueel (de meeste mensen snappen het onderscheid niet namelijk en geven zich liever over aan blinde woede ook al heeft allah dat verboden) Esau, vergeet niet dat het in de tijd van Mohammed vzmh heel normaal was om kinderen van die leeftijd te trouwen. De tijden waren gewoon heel anders. Ik denk dat we veilig kunnen stellen dat het niet normaal is in deze tijd om een meisje van 9 te ontmaagden. En dat ligt niet aan ouders en anderen die kinderen trauma's aanpraten. Stel je voor mijn zusje is 12 nou ik moet er niet aan denken dat zij al getrouwd zou zijn..... :kwaad: En natuurlijk is er een verschil tussen pedofilie en kindervriend maar zodra een volwassen man (want het zijn meestal mannen) met 'verliefde' gevoelens aan een kind denkt is hij een pedofiel en dat is een grote zonde. :zwaai:

Pagina's : [1] 2