Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wel eens over nagedacht???????

mocro_souhaila
13-07-2002, 23:20

ik zat net ineens te denken je zegt je broertje, zusje vader, moeder of wied an ook weleens gedag omdat hij/zij even gaat sporten of boodschappen doen. Hebben jullie er weleens bij neer gestaan dat ze ook nooit meer terug kunnen komen. Als ik daaraan denk krijg ik gewoon de rillingen. Hebben jullie weleens over dit soort dingen nagedacht???????? laat het me weten.......... Nog een ding: Wees altijd aardig tegen de mensen om je heen, want wie weet zie je ze nooit meer terug.................. liefs souhaila

LieveMeisje
13-07-2002, 23:24
Origineel gepost door mocro_souhaila ik zat net ineens te denken je zegt je broertje, zusje vader, moeder of wied an ook weleens gedag omdat hij/zij even gaat sporten of boodschappen doen. Hebben jullie er weleens bij neer gestaan dat ze ook nooit meer terug kunnen komen. Als ik daaraan denk krijg ik gewoon de rillingen. Hebben jullie weleens over dit soort dingen nagedacht???????? laat het me weten.......... Nog een ding: Wees altijd aardig tegen de mensen om je heen, want wie weet zie je ze nooit meer terug.................. liefs souhaila Eerlijk gezegd, daar hebik nooit na gedacht..... maar trouwens je weet maar nooit wat er gebeurt komt want allah kiez juiste dag voor de mensen en niet wij...... Ewa daar moe tje niet nadenken het is niet goed.... en nog ja daar heb je gelijk in wees altijdaardig tegen mensen......

sahira
13-07-2002, 23:25
Origineel gepost door mocro_souhaila ik zat net ineens te denken je zegt je broertje, zusje vader, moeder of wied an ook weleens gedag omdat hij/zij even gaat sporten of boodschappen doen. Hebben jullie er weleens bij neer gestaan dat ze ook nooit meer terug kunnen komen. Als ik daaraan denk krijg ik gewoon de rillingen. Hebben jullie weleens over dit soort dingen nagedacht???????? laat het me weten.......... Nog een ding: Wees altijd aardig tegen de mensen om je heen, want wie weet zie je ze nooit meer terug.................. liefs souhaila Salaam Souhaila......ja daar denk ik altijd aan als ik weg ga van mijn ouderlijk huis.....ik groet ze altijd heel luidruchtig...... Mijn kinderen weten dat ze zonder mij gedag te zeggen niet de deur uit moeten.....ik wil weten dat ze weg gaan en waar ze heen gaan...... Ik probeer zo aardig mogelijk te zijn voor iedereen....niet alleen voor mijn naasten....want inderdaad....misschien zie je ze nooit weer..... beslama......Sahira...... :zwaai:

mocro_souhaila
13-07-2002, 23:31
Origineel gepost door LieveMeisje Eerlijk gezegd, daar hebik nooit na gedacht..... maar trouwens je weet maar nooit wat er gebeurt komt want allah kiez juiste dag voor de mensen en niet wij...... Ewa daar moe tje niet nadenken het is niet goed.... en nog ja daar heb je gelijk in wees altijdaardig tegen mensen...... Bedankt voor jullie reacties, natuurlijk is het wel goed om erover na te denken. Dat houd je tegen om onaardig te doen tegen de mensen die van je houden. Nu lijkt het net of ik zo een lieverdje ben, maar natuurlijk heb ik ook wel eens onenigheid met de mensen waarvan ik houd, dan ga ik de deur uit en als ik even nadenk over dit soort dingen ga ik meteen weer terug, om te kijken of alles wel goed is enzo. Als ik hierover nadenk krijg ik spijt om mijn slechte daden tegen de mensen waarvan ik houd. Het is wel een moeilijk onderwerp vind ik zelf, maar voor iedereen: denk goed na voordat je wat doet................

Miriam00
13-07-2002, 23:41

Ik sta er wel bij stil....iedere keer als me moeder weg gaat.....

mocro_souhaila
13-07-2002, 23:48
Ik zie weinig reacties, dat is wel vaag eigenlijk. Dat niemand hierover nadenkt, het is een moeilijke gedachte maar erg belangrijk in het leven. Het is natuurlijk niet zo dat je je echt zorgen maakt. Maar gewoon even bij stilstaan kan geen kwaad. Natuurlijk is het Allah 's wil als iemand doodgaat. Soms kan je afscheid nemen maar soms niet. mAar mensen stel je eens voor. Je hebt knallende ruzie gehad met je moeder en je gaat naar je kamer, je komt weer naar beneden en ze is......( lejehfet) Blijf je dan niet eeuwig spijt hebben............ nou ik wel. Reacties zijn welkom, negatief en positief Liefs souhaila Wees allah dankbaar voor de mensen die van je houden.

jane
13-07-2002, 23:49
Ik sta er ook vaak bij stil vooral de laatste tijd !! Ik moet er niet aan denken mijn ouders te verliezen!! Het lijkt me verschrikkelijk!! Ik hoop insha Allah dat mijn ouders heel oud mogen worden en dat ik voor ze kan zorgen zo als zij mij altijd goed hebben verzorgd!!

mocro_souhaila
13-07-2002, 23:55
Origineel gepost door jane Ik sta er ook vaak bij stil vooral de laatste tijd !! Ik moet er niet aan denken mijn ouders te verliezen!! Het lijkt me verschrikkelijk!! Ik hoop insha Allah dat mijn ouders heel oud mogen worden en dat ik voor ze kan zorgen zo als zij mij altijd goed hebben verzorgd!! Zo denk ik er ook over!!!!!!!!!! :goedzo: en hopelijk denken meer mensen er zo over. Als iedereen nou zo dacht...............zou de wereld perfect zijn....... sorry ik was aan het dromen, of zou het ooit werkelijkheid worden. Er is maar 1 persoon die dat weet: Allah

jane
14-07-2002, 00:05
Ja alleen helaas is dat niet zo.... Ik zou mijn ouders nooit naar een bejaardetehuis kunnen sturen en ze een keer per week bv opzoeken!! Dat kan gewoon niet!!! Maarja...

mocro_souhaila
14-07-2002, 00:08
hahaha, nee inderdaad dat zou ik ook niet kunnen, maar zo te zien(niemand reageerd) zijn er best veel die dat kunnen...................