Bekijk originele versie : Marokkaanse vrijheid op de proef gesteld op het strand Swanni in Marokko
Liefde en intimiteit op het strand van Swanni (Al hoceima) in Marokko op de proefgesteld door een jong stel uit Nederland en Belgie.
28 juli 2003, Strand SWANNI te Al Hoceima (ongeveer 5 km ten oosten van het strand van PLAYA)
Beste leden van Marokko.nl,
Een dag die ik nooit meer zal vergeten. Vele verhalen die ik hoor over Marokko; een land dat veel vrijheid kent op het gebied van liefde en sex. Je hoort vele verhalen dat mensen uit het wat strengere Islamitische landen vandaan komen en dan veelal uit het Midden-Oosten hun vakantie vieren in Marokko, omdat er sprake zou zijn van vrijheid op het terrein van liefde en sex. Met mijn domme kop dacht ik met mijn vriendin eens een ware proef op de som te nemen. Ik sprak met mijn liefeje af en zou haar oppikken in Al Hoceima waar zij dan vandaan komt. Zij is ook opgegroeid in het westen. Ik zal niet vertellen waar zij dan vandaan komt uit privacy- overweging. Ik zelf ook uit Nederland en ben dus ook hier opgegroeid.
Ik pikte dus mijn liefje op en gingen per auto vanuit Al Hoceima naar het strand Swanni dat even buiten de stad Al hoceima ligt. Leuk en rustig starnd waar je met je geliefde lekker het een en ander kunt doen. Daar aangekomen lagen we dan gezellig op het strand naast elkaar. Tja en dan weten jullie wel, wij gingen wat intieme dingen doen. Zo ver gingen wij dan niet hoor. Elkaars lichaamsdelen delen betasten, zoals de rug en af en toe een kus op de mond, maar wel wat terughoudend uiteraard.
Op een gegeven moment zag ik een man in de verte naar ons staren. Ik dacht zelf even dat het een politieman in burger was. Op het moment dat ik oogcontact met hem maakte kwam hij op me af en sprak mij op mijn foute gedragingen op het starnd. Hij zei tegen mij dat ik me moest schamen en dat ik niet in het westen ben. Ik realiseerde me op dat moment dat het best met ons fout kon aflopen. Hij stond weer op en ging weer weg. Wat was ik blij dat er geen gekke dingen met ons gebeurde.
Dit kan dus nog niet in Marokko!!!!!.
MarocStar
22-08-2003, 13:05
Gelukkig maar dat dat niet kan/mag :)
Oem_Lena
22-08-2003, 13:05
Je mag blij zijn dat het geen gadarmi was
Moet je eerlijk zeggen dat ik wel blij ben als ik zoiets zie en dan bedoel ik dat iemand je op je "foute"gedrag aanspreekt. Hoop dat men van zijn/haar fouten zal leren.
mimi_tangaouia
22-08-2003, 13:21
Origineel gepost door Tala_Youssef
Liefde en intimiteit op het strand van Swanni (Al hoceima) in Marokko op de proefgesteld door een jong stel uit Nederland en Belgie.
28 juli 2003, Strand SWANNI te Al Hoceima (ongeveer 5 km ten oosten van het strand van PLAYA)
Beste leden van Marokko.nl,
Een dag die ik nooit meer zal vergeten. Vele verhalen die ik hoor over Marokko; een land dat veel vrijheid kent op het gebied van liefde en sex. Je hoort vele verhalen dat mensen uit het wat strengere Islamitische landen vandaan komen en dan veelal uit het Midden-Oosten hun vakantie vieren in Marokko, omdat er sprake zou zijn van vrijheid op het terrein van liefde en sex. Met mijn domme kop dacht ik met mijn vriendin eens een ware proef op de som te nemen. Ik sprak met mijn liefeje af en zou haar oppikken in Al Hoceima waar zij dan vandaan komt. Zij is ook opgegroeid in het westen. Ik zal niet vertellen waar zij dan vandaan komt uit privacy- overweging. Ik zelf ook uit Nederland en ben dus ook hier opgegroeid.
Ik pikte dus mijn liefje op en gingen per auto vanuit Al Hoceima naar het strand Swanni dat even buiten de stad Al hoceima ligt. Leuk en rustig starnd waar je met je geliefde lekker het een en ander kunt doen. Daar aangekomen lagen we dan gezellig op het strand naast elkaar. Tja en dan weten jullie wel, wij gingen wat intieme dingen doen. Zo ver gingen wij dan niet hoor. Elkaars lichaamsdelen delen betasten, zoals de rug en af en toe een kus op de mond, maar wel wat terughoudend uiteraard.
Op een gegeven moment zag ik een man in de verte naar ons staren. Ik dacht zelf even dat het een politieman in burger was. Op het moment dat ik oogcontact met hem maakte kwam hij op me af en sprak mij op mijn foute gedragingen op het starnd. Hij zei tegen mij dat ik me moest schamen en dat ik niet in het westen ben. Ik realiseerde me op dat moment dat het best met ons fout kon aflopen. Hij stond weer op en ging weer weg. Wat was ik blij dat er geen gekke dingen met ons gebeurde.
Dit kan dus nog niet in Marokko!!!!!
je mag blij zijn dat het niet erger is geworden
mijn neef die had nog iets veel ergers gehad was wel en paar jaar terug die was toen opgepakt omdat hij samen met een meisje op het strand lag maar omdat ze niet getrouwd waren moeste ze mee naar het politiebureau moehim haar vader kwam er achter zijn vader een heel gedoe
meisje heeft volgens mij ook klappen gehad van haar vader en mijn neef moest een boete betalen
Zo heb jij even geluk gehad zou het wel politie of gardamie geweest zijn, dan was het met je liefje slechter afgelopen dan met jouw, van haar zou gedacht zijn dat ze een h o e r was en dan zou ze ook zo behandeld worden. Je mag echt god op je blote knieen bedanken. En in het vervolg(niet om je te preken ) maar neem je liefje dan naar Melilla mee daar kan je echt niets overkomen.
Origineel gepost door Miss_Magrebia
totdat haar ouders de stempel van de Douane zien in haar paspoort! :hihi:
Ja maar dat is het risico van het vak, aan alle daden zitten gevolgen ja toch.... :zwaai:
Nou sorry liever je liefje dan ik, Ik kan hier dus niet om lachen ja alleen dat je mazzel hebt gehad dat is echt het enige.....
diesel49
23-08-2003, 12:45
Origineel gepost door *********
Gelukkig maar dat dat niet kan/mag :)
WAAROM NIET :kwaad: BIKINI BABE ?
wardaroosje
23-08-2003, 12:49
Die mensen op swanni hebben heel veel lef...neem dat maar van mij aan...:hihi:...
Je moet echt blij zijn, dat de ''politieagent'' die daar woont op dat moment er niet was...want dan was je de pineut geweest...
maar: ''Eind goed, al goed''
diesel49
23-08-2003, 12:53
Origineel gepost door Noa
Moet je eerlijk zeggen dat ik wel blij ben als ik zoiets zie en dan bedoel ik dat iemand je op je "foute"gedrag aanspreekt. Hoop dat men van zijn/haar fouten zal leren. http://www.netreach.net/~barry/otaku/otakushove.jpg :p
Origineel gepost door diesel49
WAAROM NIET :kwaad: BIKINI BABE ?
bikini babe is een jongen, just in case ;)
maar btw, omdat marokko een Islamitische land is misschien? :rolleyes:
HalfBlood
23-08-2003, 13:04
Origineel gepost door TooCool
Valt me heel erg tegen dat ze je niet naar goede, Marokkaanse traditie eens een kijkje hebben laten nemen in De Wondere Gevangeniswereld der Marokkanen. Even een ero-movie op het strand opnemen... :ego:
Ik erger me altijd de tyfus aan dit soort stelletjes. Je aan elkaar vergrijpen doe je maar thuis. Maarreuh, jullie hadden geen zin in blauwe plekken en messteken jek.
Je stukje vind ik trouwens troep. Het is een veel te krampachtige poging om ze3maaaa, met nadruk op ze3maaaa een journalistiek hoogstandje te produceren. We weten allemaal maar al te goed hoe de zaken eraan toegaan in Marokko. Dit soort exhibitioniste aanstellerij pen je maar neer in je dagboek. http://213.247.44.2/forums/images/smilies/moe.gif
My baby is back :hoera:
diesel49
23-08-2003, 13:04
Origineel gepost door angel21
bikini babe is een jongen, just in case ;)
maar btw, omdat marokko een Islamitische land is misschien? :rolleyes:
]æãä ÂíÇÊå Ãä ÎáÞ áßã ãä ÃäÝÓßã ÃÒæÇÌÇ áÊÓßäæÇ ÅáíåÇ æÌÚá Èíäßã ãæÏÉ æÑÍãÉ Åä Ýí Ðáß áÂíÇÊ áÞæã íÊÝßÑæä[ ÓæÑÉ ÇáÑæã¡ ÇáÂíÉ 21. :zwaai:
Ik geloof dat het hier iets te persoonlijk wordt.......
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.